Η FIA, σκεπτόμενη ότι η πίστα στην πίστα της Sepang, τα προσπεράσματα είναι πιο εύκολα απ’ ό,τι στην Αυστραλία, αποφάσισε να υπάρχει μόνο μία ζώνη DRS. Η θέση της θα ίδια με πέρυσι, δηλαδή ξεκινά μετά από την έξοδο της τελευταίας στροφή και συνεχίζεται για όλη την ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, μέχρι τη ζώνη φρεναρίσματος για την πρώτη στροφή. Έτσι, το DRS flap θα είναι ανοιχτό για περισσότερα από 700 μέτρα.

Το σημείο ενεργοποίησης θα βρίσκεται 200 μέτρα πριν από την τελευταία στροφή, και για να μπορέσει ένας οδηγός να ενεργοποιήσει το σύστημα θα πρέπει να βρίσκεται εντός ενός δευτερολέπτου από τον οδηγό που είναι μπροστά του.

Όλα τα παραπάνω ισχύουν μόνο για τον αγώνα της Κυριακής, καθώς η χρήση του DRS είναι ελεύθερη σε όλες τις υπόλοιπες διαδικασίες ενός Grand Prix.

[Πηγή: FIA]