H Ford είχε παρουσιάσει στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2011 το Fiesta ECOnetic και τώρα ανακοίνωσε ότι ξεκινούν οι πωλήσεις του στην Αγγλία. Το αυτοκίνητο φορά τον 1600αρη πετρελαιοκινητήρα Duratorq TDCi που χάρη στα νέα μπεκ, της νέας τουρμπίνας, του συστήματος Start/Stop, του συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα και του βελτιωμένου συστήματος ψύξης αποδίδει 95 άλογα με 205 Νm ροπής.

Έχει μέση κατανάλωση 3.3 λίτρων/χλμ και εκπέμπει 87 γρ/χλμ CO2 διαθέτοντες καλύτερη αεροδυναμική λόγω της κλειστής γρίλιας και του καλύτερου πατώματος και πατά πάνω σε σιδερένιες ζάντες με αεροδυναμικά τάσια με ελαστικά χαμηλής τριβής. Η Ford πιστεύει ότι τα μισά από τα αυτοκίνητα που θα πουλήσει στην Ευρώπη μέσα στο 2012 θα διαθέτουν την τεχνολογία ECOnetic ενώ για το 2013 έχει βάλει στόχο τα 2/3 των συνολικών πωλήσεων στην Ευρώπη να είναι ECOnetic.

Η κατασκευή του γίνει στο εργοστάσιο της Κολωνίας στη Γερμανία και θα είναι διαθέσιμο τρίθυρο και πεντάθυρο στις εκδόσεις Edge, Zetec και Titanium ECOnetic με αρχική τιμή τις £14.445 (€17.270) ενώ στην έκδοση FiestaVan ECOnetic ξεκινά από £12.215 (€14.600). Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Ford]

Δελτίο Τύπου

NEW FIESTA AND FIESTAVAN ECONETIC NOW DELIVER MORE THAN 85MPG

  • Latest Fiesta and FiestaVan CO2 emissions lowered to 87g/km, equating to 85.6mpg*
  • No vehicle excise duty payable
  • New Fiesta Edge, Zetec and Titanium ECOnetic models from £14,445
  • FiestaVan ECOnetic from £12,215

Brentwood, Essex, 26 March, 2012 – New high-tech developments have made Britain’s best-selling car and small van even cleaner with latest emissions dropping from 95 to 87g/km of CO2 and combined fuel economy rising to 85.6mpg*.

The significantly improved efficiency, boosting the environmental performance of the Fiesta and FiestaVan featuring ECOnetic Technology by over 12 per cent, has been achieved through the introduction of:

  • Auto-Start-Stop
  • Upgrades to the 95PS 1.6TDCi engine including friction and combustion improvements and calibration optimisation
  • Revised gear ratios
  • Smart regenerative charging
  • EcoMode
  • Improved efficiency of the air conditioning, cooling fan and alternator

Original equipment fitted as standard to the Fiesta and FiestaVan ECOnetic, including rolling resistance tyres, an aero pack comprising undershield and wheel deflectors, variable flow oil pump and shift indicator light, is carried over on ECOnetic Technology models.

Sustainability is important not only for the car, but also for the facilities behind its manufacture. Ford’s Dagenham-built Duratorq TDCi engines are produced in a facility that derives all its electricity from renewable sources, with three dedicated wind turbines.

The Ford Fiesta with ECOnetic Technology has three trim levels to suit different customer requirements: Edge, Zetec or Titanium. Such advanced fuel economy avoids UK road tax (Vehicle Excise Duty) contributions, yet the refinement and fun-to-drive personality of the original Fiesta is retained intact.

FordFiesta’s value story continues with five engines in the Fiesta line-up emitting less than 130g/km of CO2making them exempt from vehicle excise duty in their first year. This includes the 1.4-litre and 1.6-litre TDCi diesel engines, the 1.25-litre 60PS and 82PS petrol engines and the latest 1.6-litre TDCi 95PS ECOnetic Technology engine.

* All fuel consumption and CO2 emissions figures in g/km are from officially approved tests in accordance with EC Directive 93/116/EC. Fuel economy figures quoted are based on the European Fuel Economy Directive EU 80/1268/EEC and will differ from fuel economy drive cycle results in other regions of the world.

  • cfu

    τα νευρα μου, το συστημα ανακτησεις ενεργειας το θελω και στο δικο μου ευτυχώς που ειναι 1.6 και δεν με ενδιαφερη αλλιως θα παω να του ξεριζω το κινητήρα,το μονο που δεν μου αρεση στο αυτοκινητο μου ο κινητήρας του 1.250 82 αλογα με 134 co2 καταναλωση 6.2 μου φενεται παλεολιθικος και με αυξημενη καταναλωση και τελη

    παντος για να πω τιν αλήθεια σε αυτη τη κατηγορία για diesel προτιμο τον Multijet τις φιατ και το σημαντικοτερο ειναι 1.300 κυβικα,αλλα και το Punto οπως εδω και to Fiesta ειναι τσιμπιμενα στη τιμη

    •  όντως φαίνεται διαμάντι ο κινητηρας αυτο!!!
      ,γι’αυτό άσε τα χα΄ζα που λες κατα καιρούς ότι θες να αγοράσεις κ η καλύετρη επένδυση που μπορείς να κάνεις ειναι να βρεις τρόπο να τον βάλεις πάνω αυτόν!!

    • cfu

      θα παω απο περιέργεια να ρωτήσω,ποσο κανει ο 1.000 αρις με τα 100 αλογα,που εχει 5 ταχυτητες ωστε να μην χρειαστεί να αλλαξω και κιβωτιο γιατι ο 125 αρις θελει και 6 αρι κιβωτιο,αυτος εδω σιγουρα θα ειναι πιο ακριβος απο τον 1.000 αρι  

      χαχα αυτα που λεω να αγορασω και τα σκεφτομαι αρκετα ειναι ολα απο 30 χρονων ωστε να εχουν πινακιδα ελπα με 200 ευρω το χρονο ειναι τα παντα μεσα,ενα escort mk1 διαμαντάκι θα ηταν