Πέρσι η Shelby American στην έκθεση της Νέας Υόρκης είχε παρουσιάσει το πιο δυνατό της δημιούργημα, την Mustang GT500 Super Snake 2012 που ο V8 κομπρεσοράτος κινητήρας 5.4 λίτρων αποδίδει 811 άλογα.


Επειδή όμως βρισκόμαστε σε εποχή που τις εντυπώσεις κερδίζει όποιος έχει την μεγαλύτερη ιπποδύναμη παρουσίασε πριν την φετινή έκθεση το νέο της μοντέλο.

Χθες, λοιπόν,η Shelby αποκάλυψε το Shelby 1000. Το όνομα, φυσικά όπως καταλαβαίνεις σηματοδοτεί τα άλογα που κρύβονται κάτω από το καπό, που είπε περίπου 950 στην έκδοση δρόμου και 1.100 στην έκδοση για πίστα. Για να περάσει στο δρόμο την επιπλέον δύναμη, η Shelby έχει αναβαθμίσει την ανάρτηση. τοποθετήσει μεγαλύτερα φρένα, ένα μονοκόμματο ημιαξόνιο και ένα εννέα ιντσών πίσω άκρο, που δύσκολα θα το κάνουν πιο ευκολοδήγητο στο δρόμο.

Η παραγωγή θα περιοριστεί στις 1.000 μονάδες, με το πακέτο μετατροπής να κοστίζει 149.995 δολάρια (112.536 ευρώ) χωρίς να συμπεριλαμβάνεται το αυτοκίνητο, με ένα βασικό GT500 να κοστίζει περί τα 50.000 δολάρια (37.500 ευρώ). Η Shelby αναφέρει ότι θα αρχίσει τη λήψη παραγγελιών όταν το αυτοκίνητο είναι παρουσιαστεί επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου Νέας Υόρκης την επόμενη εβδομάδα. Δες το Δελτίο Τύπου για περισσότερες λεπτομέρειες.

Ανανέωση: Προστέθηκαν και τα πρώτα video του αυτοκινήτου ενώ η φωτογραφία όπου το αυτοκίνητο έχει σηκωθεί σούζα, είναι αποτέλεσμα photoshop, όπως αναγκάστηκε να παραδεχτεί ο αντιπρόεδρος της Shelby,Gary Patterson.

[Πηγή: Shelby, Road & Track, Jalopnik]

Δελτίο Τύπου

NEW YORK – March 27, 2012 – Shelby American, Inc., a division of Carroll Shelby International (CSBI.PK), will introduce its most powerful Shelby yet on April 5, 2012, at the New York International Auto Show. Carroll Shelby and his team created the Shelby 1000 by starting with a 2012 Ford Shelby GT500 and kicking its handling, horsepower and braking to the performance edge.

The Shelby 1000 will be offered in both a street and a Shelby 1000 S/C “off-road” track version. The street legal, pump gas version dyno’s out at approximately 950 HP, while the track oriented S/C edition is rated at over 1,100 HP.

“Carroll Shelby is a visionary who has pushed the boundaries of performance his entire life,” said John Luft, president of Shelby American. “He challenged the Shelby American team to develop the Shelby 1000 and wanted to unveil this amazing new Shelby at the New York Auto Show celebrating 50 years since he unveiled the very first Shelby Cobra that changed the face of high performance. We will have that very car, Cobra #1 (CSX2000) along with Shelby 1000 on display in our Shelby American booth in New York.”

To build the car that Carroll Shelby envisioned, Shelby American takes Ford’s 5.4 liter V8 down to the block to add new rods, crank and pistons. The team flows the heads, upgrades the cooling and exhaust, replaces the supercharger, tunes it and then sprinkles it with a little Shelby magic.

To complement the new power, the Shelby 1000 has improved the handling and stopping capabilities with 6 pistons in front and 4 pistons in the rear, while the suspension includes new struts, sway bars and bushings. The new solid driveshaft is connected to a new 9-inch rear end. Exterior cues incorporate aerodynamics while maintaining a stealthy appearance. The hood, rear panel and splitter are functional pieces.

A limited production of Shelby 1000s will be built, each numbered and documented. The post-title package for the Shelby 1000 starts at $149,995, not including the base GT500. A completed Shelby 1000 is expected to be approximately $200,000.

Shelby American will accept orders once the Shelby 1000 is unveiled at the New York International Auto Show. Those interested in reserving a car can contact Shelby American at (702) 942-7325 or visit www.shelbyamerican.com after April 5, 2012.

  • cfu
    • V_D

      Αν κερδίσεις το lotto πάρε το super snake εσύ και κάνε μου δώρο εμένα  αυτό,δεν έχω κανένα πρόβλημα :)

    • cfu

      ok dexomai !!!! xaxa

  • θελω να το δω στο DRAG TIMES !!!!!!!  :-))))

    • nikxan1

      αν στηθει αυτο στο DRAGTIMES, η αναλυση της οθονης σου, δεν θα φτανει να το δειχνει να ξεκιναει και να τερματιζει.
      αν ΟΝΤΩΣ βγαζει 1000 αλογακια, μην περιμενεις 0-100 σε λιγοτερο απο -2 δευτερολεπτα, το 400αρι σε 2,5-3 και το χιλιομετρο σε 8-9 με ταχυτητα εξοδου καπου στα 5.650χαω.
      εκει περιπου το υπολογιζω εγω.

    •  eεγω παλι φιλοσ τα νουμερα που λεσ τα υπολογιζω ετσι οπωσ τα λεσ μονο στο κοντερ !!!!!!
      γιατι στην πραγματικοτητα δεν πιστευω ν βρικσει ευκολα προσφυση απο σταματημενο!!!!!!!
      ρολαριστα θα ειναι δικαστησ σιγουρα….αλλα απο σταση….??? χμμμμ…….

    • Chris Anargyrou

      ΤΙ περιμενετε εν ετη 2012 αυτοκινητο να φοραει σουστες πισω….. ελεοςςς

      εν το μεταξυ τα μαμα ειναι κλασσικη αμερικανια v8 big block 85000 κυβικα 160 αλογα…

    • nikxan1

      χρηστο, περαν απο τον V10 του VIPER οι αμερικανοι εχουν κολλησει με τον ιστορικο τους V8. καθε βελτιωμενο αμαξι απο την αμερικα, εχει αυτον τον κινητηρα. και επειδη ειναι κολλημενοι και χαμηλης νοημοσυνης λαος, εχουν κολλησει με τον υπερκυβισμο. δεν ξερουν αλλο τροπο να βγαλουν αλογα, παρα μονο με τα κυβικα. μεχρι και 7λιτρα εβγαζαν παλια, με τον ΗΕΜΙ τον κινητηρα.
      αυτο το μαστανγκ, εχει τον BBC (big block chevy) αλλα αν θυμαμαι καλα, βγαζει καπου κοντα στα 400 αλογα. δεν ειμαι βεβαιος ομως. το GT500 βγαζει σιγουρα 450 στις ροδες του.
      ειχε γινει θεμα με τα σουστοφυλλα πισω. και παλι δεν ειμαι σιγουρος, αλλα νομιζω οτι στις γρηγοροτερες εκδοσεις, εχει αλλη αναρτηση, νομιζω ημιακαμπτο.
      δεν ειμαι και πολυ σιγουρος ομως. αν θες μπορω να το ψαξω να σου πω στα σιγουρα, αλλα οχι αποψε, γιατι βλεπω τους 13 στο σταρ.

  • cfu

    eliosa me ta video eidika me to 2o na min eixe kai ayth ti palio mousikh kalytera tha itan 
    Ford Mustang !!!!!