Έχουμε διαβάσει πολλά μέχρι σήμερα για την επόμενη γενιά του Volkswagen Passat το οποίο θα βγει στην αγορά το 2014 και τώρα το Γερμανικό Autobild αναφέρει ότι το Ευρωπαϊκό νέο Passat θα φορά έναν νέο bi-turbo TDI κινητήρα. Το νέο Passat θα κατασκευαστεί πάνω στην νέα αρθρωτή MQB πλατφόρμα που φοράνε τα νέα Audi A3 και VW Golf και θα είναι μεγαλύτερο από το τωρινό μοντέλο, θα ζυγίζει 1.400 κιλά, 50 λιγότερα από όσο ζυγίζει η τωρινή γενιά, θα διαθέτει καλύτερης ποιότητας υλικά στο εσωτερικό με πλουσιότερο εξοπλισμό, νέο σύστημα ψυχαγωγίας με σύνδεση Bluetooth/iPod.

Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο σε Sedan και Wagon έκδοση, αλλά σε ότι αφορά το CC, αυτό ίσως ανέβει κατηγορία, ώστε να καλύψει το κενό ανάμεσα στο Passat και στην επόμενη γενιά του Phaethon. Αν συμβεί αυτό, τότε είναι αρκετά πιθανό να δούμε coupe και cabrio εκδόσεις στο μέλλον.

Ο νέος biTDI κινητήρας θα αποδίδει 170 άλογα ενώ θα φορά επίσης τους κλασικούς TSI και TDI κινητήρες 1.400, 1.600 και 2.000 κ. εκ απόδοσης από 130 έως 250 ίππων. Ο 3.6-λίτρων V6 κινητήρας θα αντικατασταθεί από τον turbo πεντακύλινδρο 2.5-λιτρο TFSI ενώ θα είναι διαθέσιμο και με έναν plug-in υβριδικό κινητήρα ο οποίος θα συνδυάζει τον 1.400αρη TSI με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης κοντά στα 170 άλογα με ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ/ώρα. Όλοι οι κινητήρες θα διαθέτουν σύστημα Start/Stop ενώ οι πετρελαιοκινητήρες θα φοράνε και NOx καταλύτες έτσι ώστε να πληρούν τα στάνταρ του Euro 6.

Επίσης η VW έβγαλε δύο νέες διαφημίσεις για το up! όπου στη πρώτη προσπαθεί να το σηκώσει στον αέρα με 20.000 μπαλόνια ενώ στην δεύτερη μας δείχνει το πως λειτουργεί το σύστημα Emergency Brake μέσα από μια χιουμοριστική διαφήμιση.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_sqblQYi2TQ

http://www.youtube.com/watch?v=skBmePMo-Pg&feature=player_embedded

[Πηγή: Autobild]

  • C F R

    ποσα κυβικα θα ειναι ο νεος biturbo ??? δεν ειδα αν αναφερετε.

  • ποιο γρήγορα κ από τους ασιάτες πλέον αλλάζουν τα μοντέλα οι γερμανοί!