Όπως είχε ανακοινώσει, η Volkswagen στην έκθεση της Σαγκάη παρουσίασε το I.D. Crozz concept, το τρίτο I.D πρωτότυπό της, μετά τα I.D Concept και I.D Buzz. Και αυτό χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MEB που έχει αναπτυχθεί από την VW αποκλειστικά για χρήση ηλεκτρικών οχημάτων, έχοντας coupe σχεδίαση, LED φωτιστικά σώματα και φωτιζόμενο λογότυπο.

Στο εσωτερικό μπορεί να μεταφέρει τέσσερις ενήλικες, με αυτούς να έχουν εύκολη πρόσβαση μιας και οι πίσω πόρτες είναι συρόμενες, ενώ το πρωτότυπο δεν διαθέτει μεσαία κολόνα. Συναντάμε τεράστια πανοραμική οροφή που διαθέτει λεπτές LED ταινίες, οι οποίες μέσω gestures, ενεργοποιούνται για να κάνουν το εσωτερικό πιο φωτεινό. Η Volkswagen δηλώνει πως το I.D. Crozz concept προσφέρει τον ίδιο διαθέσιμο χώρο στο εσωτερικό σε σχέση με αυτό ενός Tiguan, παρότι έχει χαμηλότερη γραμμή οροφής, με το πρωτότυπο να έχει μικρότερες διαστάσεις από το SUV παραγωγής της γερμανικής εταιρίας.

Επίσης διαθέτει 10,2″ οθόνη συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στο κέντρο του ταμπλό, ψηφιακό πίνακα οργάνων 5,8″, παράθυρα που ανοιγοκλείνουν με κουμπιά αφής και προηγμένο Head-up Display επαυξημένης πραγματικότητας.

Κίνηση παίρνει από δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 306 ίππων, ένας 102 ίππων τοποθετημένος στον μπροστά άξονα και ένας 204 ίππων στον πίσω. Το πρωτότυπο έχει τελική ταχύτητα 180 χλμ, αναλογία βάρους 48% μπροστά και 52% πίσω, με την Volkswagen να δηλώνει πως έχει οδηγικά χαρακτηριστικά παρόμοια με αυτά ενός Golf GTI.

Οι μπαταρίες του είναι ιόντων λιθίου, έχουν χωρητικότητα 81 kWh και έχουν ενσωματωθεί στο πάτωμα του πρωτότυπου. Δίνουν αυτονομία 500 χλμ και μέσα σε 30 λεπτά ένας ταχυφορτιστής, τις φορτίζει κατά 80%.

Και αυτό διαθέτει το σύστημα αυτόνομης οδήγησης της VW, το I.D Pilot που θα είναι διαθέσιμο στην αγορά από το 2025 και θα ενεργοποιείται με το άγγιγμα του λογότυπου της VW στο τιμόνι, με το αυτό να εξαφανίζεται μέσα στο ταμπλό, προσφέροντας έτσι στον οδηγό περισσότερο χώρο.

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της VW θα βγει στην αγορά το 2020, με την εταιρία τον προσεχή Σεπτέμβριο, να παρουσιάζει στην έκθεση της Φρανκφούρτης και ένα ακόμη I.D Concept, αυτή τη φορά ένα σεντάν.