Η αλήθεια είναι ότι έχουμε διαβάσει πάρα πολλά για τα νέα Subaru WRX και WRX STI και τώρα διαβάζουμε για πρώτη φορά ότι ίσως θα φορά έναν τετρακύλινδρο boxer κινητήρα υψηλής απόδοσης που θα φορά ένα ηλεκτρικό turbo. Η χωρητικότητα του κινητήρα δεν έχει αποφασιστεί ακόμη, αλλά τα στελέχη της Subaru συγκλίνουν προς έναν 1.600αρη turbo, ο οποίος θα βασίζεται πάνω στον 2.0-λιτρο FA20 και θα αποδίδει 270 άλογα στο WRX. Βλέπεις το downsizing συνεχίζει να είναι το πρώτο που σκέφτονται οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

Το νέο WRX θα είναι διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις. Το WRX θα είναι διαθέσιμο σε τρίπορτη hatchback έκδοση και sedan, το οποίο οι φήμες θέλουν να φορά έναν τον 1.600αρη κινητήρα ο οποίος θα διαθέτει ένα ηλεκτρικό turbo. Πίσω το 2007, η Subaru, είχε πατεντάρει ένα ηλεκτρικό turbo και έτσι είναι αρκετά πιθανό το WRX να φορά την υλοποίηση αυτή.

Το νέο ηλεκτρικό turbo θα χρησιμοποιεί την θερμική ενέργεια των καυσαερίων ώστε να δημιουργεί την ηλεκτρική ενέργεια. Αυτό σημαίνει ότι το νέο ηλεκτρικό turbo θα προσδίδει στο WRX μεγαλύτερες επιδόσεις, εξαλείφοντας το turbo lag. Κάτι αντίστοιχο σκέφτεται να κάνει και η BMW στη νέα M3, ενώ ίδια σκέψη έχουνε κάνει και οι Toyota, Nissan και Mazda, αλλά καμία δεν έχει παρουσιάσει μέχρι στιγμής μια τέτοια υλοποίηση.

Στην WRX STI έκδοση, οι φήμες θέλουν να φορά τον ίδιο κινητήρα ο οποίος θα αποδίδει 304 άλογα. Φυσικά και τα δύο θα είναι τετρακίνητα και θα κατασκευαστούν πάνω σε μια ειδικά τροποποιημένη πλατφόρμα του Impreza. Τα δύο μοντέλα θα δανείζονται την ίδια πλατφόρμα, με το WRX να διαθέτει κοντύτερο μεταξόνιο ώστε να βελτιωθεί η οδηγική του συμπεριφορά. Οι Ιάπωνες δεν έχουνε αποφασίσει ακόμη αν επιστρέψουν στο WRC, αλλά η Subaru δηλώνει ότι να περιμένουμε να δούμε τα αυτοκίνητα να συμμετέχουν σε αγώνες ταχύτητας και rally.

[Πηγή: Drive | Photo Rendering: MotorTrend]

  • LJ

    Ηλ. turbo= 0 lag για να δουμε…

  • an και σαν ιδεα με ξενερωνει λιγο……τωρα που το σκεφτομαι….ασ δουλευει καλα !!!!!!!kai sta  @@ moy ola !!!!!  WRX 8α ειναι !!!!! οπωσ και ναχει …8α σπερνει !!!!! ;-)
    νομιζω πωσ απο 1600 για να εχουμε 270+ Ps….θα πρεπει να υπαρχει μεγαλη τουρμπινα…οποτε και το Lag θα ειναι μεγαλο !!!!! οποτε αναγκαιο κακο το ηλεκτρικο !!!!!
    επιτελουσ θα μπορουμε να ελπιζουμε και για ενα WRX και στην ελλαδα !!!!!  1600cc !!!!!!  :-)

    • LJ

      Καλα το ηλ turbo δεν ειναι κατι πολυπλοκο οταν δινεις γκαζι ενα μοταρακι γυρναει την τουρμπινα αντι να περιμενεις να γινει με τα καυσαερια.

    • pugS16

      Διαβασε λιγο καλυτερα ”
      Το νέο ηλεκτρικό turbo θα χρησιμοποιεί την θερμική ενέργεια των καυσαερίων ώστε να δημιουργεί την ηλεκτρική ενεργεια!!!” απλο μπορει να ακουγεται αλλα δεν ειναι

    • LJ

      Την θερμική ενέργεια την κάνει ηλεκτρική και την “στέλνει” σε ένα μοτέρ που κινει την τουρμπίνα οταν ο οδηγος δινει γκαζι. Ετσι πετυχαινεις 0 lag. Εγω τι διαφορετικο ειπα? 

      Και ναι στην πραξη μπορει να ειναι πιο πολυπλοκο αλλα η θεωρια πισω του ειναι απλη.

    • pariah

      Παλιά είχα δει ότι για ηλ.turbo δεν έχεις ένα μόνο τρόπο. Η mercedes είχε φημολογηθεί ότι στην a class amg εξέταζε να βάλει ηλ.turbo που θα δούλευε με παλμούς. Το άρθρο δυστυχώς δεν το βρίσκω πια.

    • μαλάκα θα γεμίση το τόπος ξέρεις πόσα τζαπάνια περιμένουν κάτι καλό ιαπωνικό και σχετικά φθηνό σε συντήρηση κτλ??πόσα παλικαράκια περιμένουν…χαχαχ

    •  den pistevo me thn kamia oti 8a gemisei o topos !!!!!! i politiki tis SUBARU sta WRX-STI einai oti afto poy se prosferoyn to agorazeis apo 40.000 eos 50.000!!! kai oti einai poli dapanira sti sintirisi !!!!! opote asxeta an einai 1.600 den pistevo na allksei tipota parapano ektos apo ta teli kikloforias !!!!!!  ;-)

    • μα τα τέλη και το βενζίνα είναι που τυρανάει τον κόσμο..ξέρω πολύ κοσμάκι που είναι διαθέσιμος να δώσει φράγκα για σουμπαρου…επίσης αμάξι 300 άλογα παίρνεις και μάλιστα απο άλλη ύπηρο και καλά και το πένρεις και απο έλλαδα οπότε λογικό μου ακούγεται το 50αρικό

    •  εγω ξερω παλι ποσο κοσμο που εστω μεταχειρισμενο στη μιση τιμη τα εδιναν τα φραγκα….αλλα σταματουσαν λογω συντιρησησ και καταναλωσησ !!!!! μην πιστευεισ οτι επειδη ειναι 1.6 8α εχει μεγαλη διαφορα η καταναλωση !!!! αντε να ειναι 1.5 λιτρο στα 100 !!!!! δηλαδη απο τα 17/100 να παει στα 15.5… κλαιν μαιν !!!! η φυση του αυτοκινητου ειναι τετοια που ειναι ζορικη….ο γκατσ που εχει μπορει να μασ πει τι χρειαζεται για ενα τετοιο αυτοκινητο!!!  ;-)

    • cfu

      ολο σωστος μπορει και τωρα σαν μεταχειρισμενα να ειναι φτηνα 
      αλλα δεν τα περνη ο κοσμος γιατι ειναι 2.000 κυβικα,εχουν τελη κυκλοφοριας,μεγαλο τεκμήριο, και πινουν τα αντερα τους

      φτηνο στην αγορα(οπως και ολα καλα αυτοκινητα πλεον) αλλα δεν μπρορες να τα παρεις λογω συντηρήσεις

      τωρα με τον 1.600 αρι εκανε πολυ καλη κίνηση  (απο μερια καταναλωσης μπορει να μην αλλαξει κατι)

    • απο την άλλη το 2λιτρο αν δεν το πατάς πάλι καίει τα αντερά του το 1,600 πιστεύω όμως ότι αν δεν θές να κάψεις και με τι νεές τεχνολογίες και με ένα πιο ελαφρύ πόδι δεν θα καίει τόσο σε λογικό πλαίσιο ζορίσματος…χαλαράμπορεί να πέσει εσθητά η καταναλώση πιστεύω..

    •  1.6T με ηλεκτρικο τουρμπο που θα ανοιγει απο το 0….με 300 αλογα και τετρακινηση γιωργο αν νομιζεισ πωσ δεν καιει..εισαι γελασμενοσ !!!!!!
      σκεψου ενα οποιοδηποτε εστω βελτιωμενο 1.6 τησ αγορασ στα 300ps….δεν παιζει !!!!

    • pariah

      Όταν είναι για τον tsi με τα 180Ps μας λες ότι καίει το κώλο του γιατί δεν πάυει να βγάζει 180Ps και το wrx πριν το δούμε και με 300Ps θα έχει αισθητά μειωμένη κατανάλωση….Το αφήνω στην κρίση του καθενός αυτό…

      Λοιπόν η κατανάλωση θα πέσει αισθητά σε συνθήκες πίεσης μιας και 300Ps είναι 300Ps και ατάιστα δεν θα ναι…Η μέση κατανάλωση θα πέσει όπως και ελάχιστη, αρκετά λογικά. Η μέγιστη μπορεί να πέσει λίγο…πάντως τα wrx/sti μοντέλα ποτέ δεν διακρίθηκαν για την χαμηλή κατανάλωση….καιρός ήταν να το κοιτάξουν. Μακάρι όμως να έχει τα χούγια του 2,0lt και όχι το ευρωπαϊκού 2,5lt που είναι πιο ευπαθής.

    • Πάς να μου την βγείς απο πάνω άλλα το αστείο είναι ότι δεν προσέχεις και τα λόγια μου…
      Λέω ότι θα έχει αισθητά χαμηλή κατανάλωση σε σχέση με τον 2λιτρο και 2,5λιτρό δν είπα ότι θα καιεί 5 στα 100 ούτε το σύκρινα με το πόλο..;)…

    • pariah

      Μάλλον εσύ δεν προσέχεις…Δεν είπα πουθενά ότι θα βγάζει 300Ps και στο τέλος της διαδρομής θα έχεις και επιστροφή από τα καύσιμα.

      “Όταν είναι για τον tsi με τα 180Ps μας λες ότι καίει το κώλο του γιατί δεν πάυει να βγάζει 180Ps και το wrx πριν το δούμε και με 300Ps θα έχει αισθητά μειωμένη κατανάλωση…. ”

      Κοινώς: 180Ps tsi——>καίει τον κώλου του γιατί δεν παύει να είναι 180Ps
                  300Ps subaru———>θα έχει μειωμένη κατανάλωση για 300Ps

    • άντε πάλι Δ-Ε-Ν είπα οτι δεν θα καίει άλλα ότι θα καίει λιγότερο απο το 2,5 και το 2…κατάλαβεσ τώρα??και δν ανέφερα τώρα κάνα πόλο..

    • pariah

      Γιατί πρέπει να ανεφέρεις το polo ή τον tsi;;;Τα λόγια σου δεν έχουν μια συνέχεια ή ανάλογα το θέμα αλλάζεις γνώμη (ατμόσφαιρα/turbo, τετρακίνηση/πίσω κίνηση κοκ);;;

      Συνεπώς δες τι σου γράφω και θα δεις ότι τώρα μιλάς σωστά. Όταν όμως δεις αντί για japan, tsi θα πεις (το χεις ήδη κάνει) ότι θα καίει τον κώλου του μιας και είναι 180Ps και ότι και να κάνεις πρέπει να ταϊσεις. Εκτός και αν τα 180Ps του tsi τρώνε γαριδάκια και τα 300Ps των γιαπωνέζων είναι στον όγκο και δεν καίνε….Για την αντικειμενικότητα των απόψεων είναι το σχόλιο….

    • ναι καλά το λέσ άλλα και εσύ πάλι δν κατάλαβες κάτι..δν είπα οτι δεν θα καίει αυτό και το πόλο θα καίει..ΕΙΠΑ ότι θα καίει λιγότερο απο το γαμημένο το προηγούμενο σουμπαρού γκέγκε??επίσης η απόψεις μ αλάζουν με τον καιρό όμως κάποιεσ είναι σταθερές το ότι μία λέω για την ατμόσφαιρα και μία για το τούρμπο δν λέει κάτι και τα δύο τα γουστάρω..

  • cfu

    mamato tha einai !!!!! kati tetoies texnologies einai kalodexoumenes
    einai kai 1.600 super wow !!!!!!!!!

  • Constantine

    1600αρη Wrx !!!! Και μαμώ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

  • HF_Turbo

    Η ιδέα ότι το turbo θα είναι ηλεκτρικό μου αρέσει πολύ! Για να δούμε επιτέλους μία φθηνή και ουσιαστική λύση το πρόβλημα του lag. Παράλληλα, το γεγονός του downsizing στα κυβικά, για εμάς εδώ στην Ελλάδα είναι κάτι πολύ σημαντικό και επιθυμητό!

    Άντε κάνε το θαύμα σου Subaru, γιατί από τους άλλους… βαρεθήκαμε να περιμένουμε…