Η αλήθεια είναι ότι έχουμε διαβάσει πάρα πολλά για τα νέα Subaru WRX και WRX STI και τώρα διαβάζουμε για πρώτη φορά ότι ίσως θα φορά έναν τετρακύλινδρο boxer κινητήρα υψηλής απόδοσης που θα φορά ένα ηλεκτρικό turbo. Η χωρητικότητα του κινητήρα δεν έχει αποφασιστεί ακόμη, αλλά τα στελέχη της Subaru συγκλίνουν προς έναν 1.600αρη turbo, ο οποίος θα βασίζεται πάνω στον 2.0-λιτρο FA20 και θα αποδίδει 270 άλογα στο WRX. Βλέπεις το downsizing συνεχίζει να είναι το πρώτο που σκέφτονται οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

Το νέο WRX θα είναι διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις. Το WRX θα είναι διαθέσιμο σε τρίπορτη hatchback έκδοση και sedan, το οποίο οι φήμες θέλουν να φορά έναν τον 1.600αρη κινητήρα ο οποίος θα διαθέτει ένα ηλεκτρικό turbo. Πίσω το 2007, η Subaru, είχε πατεντάρει ένα ηλεκτρικό turbo και έτσι είναι αρκετά πιθανό το WRX να φορά την υλοποίηση αυτή.

Το νέο ηλεκτρικό turbo θα χρησιμοποιεί την θερμική ενέργεια των καυσαερίων ώστε να δημιουργεί την ηλεκτρική ενέργεια. Αυτό σημαίνει ότι το νέο ηλεκτρικό turbo θα προσδίδει στο WRX μεγαλύτερες επιδόσεις, εξαλείφοντας το turbo lag. Κάτι αντίστοιχο σκέφτεται να κάνει και η BMW στη νέα M3, ενώ ίδια σκέψη έχουνε κάνει και οι Toyota, Nissan και Mazda, αλλά καμία δεν έχει παρουσιάσει μέχρι στιγμής μια τέτοια υλοποίηση.

Στην WRX STI έκδοση, οι φήμες θέλουν να φορά τον ίδιο κινητήρα ο οποίος θα αποδίδει 304 άλογα. Φυσικά και τα δύο θα είναι τετρακίνητα και θα κατασκευαστούν πάνω σε μια ειδικά τροποποιημένη πλατφόρμα του Impreza. Τα δύο μοντέλα θα δανείζονται την ίδια πλατφόρμα, με το WRX να διαθέτει κοντύτερο μεταξόνιο ώστε να βελτιωθεί η οδηγική του συμπεριφορά. Οι Ιάπωνες δεν έχουνε αποφασίσει ακόμη αν επιστρέψουν στο WRC, αλλά η Subaru δηλώνει ότι να περιμένουμε να δούμε τα αυτοκίνητα να συμμετέχουν σε αγώνες ταχύτητας και rally.

[Πηγή: Drive | Photo Rendering: MotorTrend]