Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ρίχνουν όλο και μεγαλύτερο βάρος στη Κινέζικη αγορά, παρότι οι αναλυτές πιστεύουν ότι πρόκειται για μια φούσκα που θα σκάσει μέσα στα επόμενα χρόνια. Η Audi έχει βάλει πλέον στόχο τους νέους ηλικιακά Κινέζους ώστε να πουλά εκεί περισσότερα μικρά και πολυτελή crossover αυτοκίνητα της. Έως το 2015, η Audi θέλει να πουλά 700.000 αυτοκίνητα ετησίως στη Κίνα, σύμφωνα με τον Peter Schwarzenbauer, επικεφαλή παγκοσμίων πωλήσεων της Audi, κάνοντας τη Κίνα μεγαλύτερη αγορά της Audi, ακόμη και από αυτή της Αμερικής. Για να το πετύχει αυτό η Audi θα επεκτείνει το δίκτυο αντιπροσωπειών στη Κίνα, ώστε το 2013 να υπάρχουν 400 αντιπροσωπείες στη Κινεζική επικράτεια. Ο Schwarzenbauer δήλωσε ότι στη Κίνα υπάρχουν 300 πόλεις με πληθυσμό μεγαλύτερο του 1 εκατ. κατοίκων και από αυτές, η Audi έχει αντιπροσωπείες σε μόλις 187.


Σε ότι αφορά την General Motors, παρότι η Cadillac είχε πούλησε 30.000 αυτοκίνητα πέρυσι στη Κίνα (+73% σε σχέση με το 2010), ο CEO της GM, Dan Akerson, δήλωσε ότι έχει ένα μεγαλύτερο φιλόδοξο σχέδιο για τη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου.

Στόχος της GM είναι να η Cadillac να έχει την ίδια πορεία με αυτή της Buick, και έτσι να πουλά 5 ή 6 φορές περισσότερα αυτοκίνητα μέσα στα επόμενα 3 έως 5 χρόνια. Σε αυτό θα βοηθήσει η νέα XTS η οποία θα κατασκευάζεται και στη Κίνα, η νέα ATS ενώ στο μέλλον θα κυκλοφορήσει ένα νέο crossover αλλά το ηλεκτρικό ELR.

[Πηγή: Autonews, CNBC]