Η GM πρόσφατα ανακοίνωσε ότι σταματά να διαφημίζεται μέσω του Facebooks Ads, αφού τα 10 εκατ. δολάρια που τις κόστιζε, δεν τις έφερναν πίσω τις πωλήσεις που ήθελε να κάνει. Τώρα η τρίτη μεγαλύτερη εταιρία των Η.Π.Α σε ότι αφορά τα διαφημιστικά έξοδα, πίσω από τις Procter & Gamble και AT&T, και μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία, ανακοίνωσε ότι δεν θα αγοράσει καθόλου τηλεοπτικό χρόνο για τον τελικό του Super Bowl του 2013.

Όπως δήλωσε ο Joel Ewanick, διευθυντής παγκόσμιου marketing της General Motors, παρότι η τηλεθέαση του Super Bowl είναι μεγάλη, οι τιμές για τις διαφημίσεις έχουνε εκτιναχθεί τα τελευταία χρόνια, αφού μόλις 30 δευτερόλεπτα διαφήμισης στον φετινό τελικό, στοίχιζαν 3.5 εκατ. δολάρια. Για το 2013 η τιμή αυτή αναμένεται να πάει στα 4 εκατ. δολάρια, 2 φορές πάνω, σε σχέση με τα 2.2 εκατ. δολάρια που στοίχιζαν τα 30 δευτερόλεπτα διαφήμισης το 2011.

[Πηγή: Autonews]

  • LJ

    Καλα εκαναν ουτως η αλλως βλακειες ηταν!