Το Facebook είναι ένα βήμα πριν μπει στο χρηματιστήριο και η GM ανακοίνωσε ότι σταματά την διαφημιστική της καμπάνια μέσω των Facebook Ads, στο μεγαλύτερο social media του κόσμου, αφού οι αναλυτές της θεωρούν ότι η διαφήμιση μέσω των Facebook Ads δεν έχει τα αποτελέσματα που περίμεναν.

Η General Motors είναι η τρίτη μεγαλύτερη εταιρία των Η.Π.Α σε ότι αφορά τα διαφημιστικά έξοδα, πίσω από τις Procter & Gamble και AT&T, και κάθε χρόνο ξοδεύει περισσότερα από 40 εκατ. δολάρια στο Facebook, με τα 10 εξ αυτών να πηγαίνουν στα Facebook Ads. Ωστόσο o Αμερικάνικος Κολοσσός ξεκαθάρισε ότι θα συνεχίζει να διαφημίζεται μέσα από τα πολλά funpage που έχει στο Facebook.

Η Ford από την μεριά της, ανακοίνωσε μέσω twitter, ότι θα αυξήσει τα χρήματα της διαφήμισης στο Facebook, αφού θεωρεί ότι είναι αποτελεσματική, όταν συνδυάζεται με ένα ελκυστικό περιεχόμενο.

[Πηγή: Wall Street Journal, Cnet]