Η GM σταματά τις διαφημίσεις στο Facebook αξίας 10 εκατ. δολαρρίων

Σχετικά άρθρα

Το Facebook είναι ένα βήμα πριν μπει στο χρηματιστήριο και η GM ανακοίνωσε ότι σταματά την διαφημιστική της καμπάνια μέσω των Facebook Ads, στο μεγαλύτερο social media του κόσμου, αφού οι αναλυτές της θεωρούν ότι η διαφήμιση μέσω των Facebook Ads δεν έχει τα αποτελέσματα που περίμεναν.

Η General Motors είναι η τρίτη μεγαλύτερη εταιρία των Η.Π.Α σε ότι αφορά τα διαφημιστικά έξοδα, πίσω από τις Procter & Gamble και AT&T, και κάθε χρόνο ξοδεύει περισσότερα από 40 εκατ. δολάρια στο Facebook, με τα 10 εξ αυτών να πηγαίνουν στα Facebook Ads. Ωστόσο o Αμερικάνικος Κολοσσός ξεκαθάρισε ότι θα συνεχίζει να διαφημίζεται μέσα από τα πολλά funpage που έχει στο Facebook.

Η Ford από την μεριά της, ανακοίνωσε μέσω twitter, ότι θα αυξήσει τα χρήματα της διαφήμισης στο Facebook, αφού θεωρεί ότι είναι αποτελεσματική, όταν συνδυάζεται με ένα ελκυστικό περιεχόμενο.

[Πηγή: Wall Street Journal, Cnet]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ford: Η Mustang έγινε 60 ετών και teasάρει την RTR

Την περασμένη Τετάρτη η Ford γιόρτασε τα 60α γενέθλια της Mustang και στο περιθώριο μιας εκδήλωσης που έγινε στο Charlotte της Βόρειας Καρολίνας, η...

Νέα Shelby Super Snake με 830 άλογα και πολύ carbon

Η Shelby American παρουσίασε σήμερα την Super Snake έκδοση της νέας γενιάς της Mustang. Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει από την επιθετική του εμφάνιση με νέους...

Η Mustang Mach-E ηλεκτρίζει το stage της Ford στο Golden Hall

Γιορτάζοντας και στην Ελλάδα την επέτειο των 60 χρόνων Ford Mustang, του πιο εμβληματικού σπορ μοντέλου της παγκόσμιας σκηνής, η αμιγώς ηλεκτρική Ford Mustang...