Η Peugeot έδωσε σήμερα τις πρώτες φωτογραφίες του ολοκαίνουργιου τετραθέσιου sedan αυτοκινήτου της. Το όνομα αυτού 301 και θα πωλείται παγκοσμίως από τον Νοέμβριο, αφού επίσημο ντεμπούτο θα κάνει στην έκθεση του Παρισιού τον Οκτώβριο.


Σχεδιασμένο ώστε να προσελκύσει ένα ευρύ κοινό, το Peugeot 301 θα διαθέτει τα τελευταία σχεδιαστικά στοιχεία της Peugeot. Έχει μήκος 4.44 μέτρα και μεταξόνιο 2.65 μέτρων, προσφέροντας αρκετό χώρο στους πίσω επιβάτες. Ο χώρος των αποσκευών αγγίζει τα 506 λίτρα.

Στον εξοπλισμό, μεταξύ άλλων, θα διαθέτει ESP, ABS, 4 αερόσακους, βοηθό πέδησης έκτακτης ανάγκης, καθίσματα ISOFIX, ηχοσύστημα με δυνατότητα αναπαραγωγής MP3, σύνδεση USB και Bluetooth, ασύρματο άνοιγμα του πορτμπαγκάζ, βοηθό παρκαρίσματος και άλλα πολλά.

Κάτω από το καπό του υπάρχουν 3 κινητήρες. Ο τρικύλινδρος 1.2 l VTi με 72 άλογα που φορά και το νέο 208, ο 1.6 HDi με 92 άλογα και ο 1.6 l VTi με 115 άλογα, οι οποίοι συνεργάζονται με μηχανικά και αυτόματα κιβώτια.

Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Vigo της Peugeot στην Ισπανία και θα πωλείται από 1η του Νοέμβρη στην Τουρκία και αργότερα θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του Ρωσία, Ουκρανία, Ελλάδα, Μέση Ανατολή, Αφρική και Λατινική Αμερική.

[Πηγή: Peugeot]

Δελτίο Τύπου

The new Peugeot 301

A compact four door saloon for the international market

The new Peugeot 301 is a clear illustration of the Marque’s internationalisation and its desire to conquer new markets. It has been specifically designed to appeal to a wide customer base, attracted by the four door saloons which are both accessible and of fer status.

The Peugeot 301, which in time will become one of the Marque’s best selling vehicles worldwide, is positioned at the heart of its segment. It offers modern styling and features, carefully adapted to fulfil the expectations of the different markets in which it will be sold.

So, the 301 incorporates the latest stylistic codes of the Marque offering a design of character and a modern look which inspire emotion and give an impression of strength. Furthermore, the design of the vehicle was guided at every stage by this latter requirement, incorporating Peugeot’s best quality criteria.

The 301 was developed to adapt to all conditions of use, and extremes (hot countries, cold countries, poor roads). 4.44 m long, it sets itself apart with an optimised and generous structure which puts it a step ahead of the competition. So, it has benchmark characteristics in it s segment:

. Record occupant space in the rear seats (wheelbase of 2.65 m). A record boot volume of 506 dm3 (VDA 210). Safe handling combined with a high level of comfort, the result of Peugeot’s expertise, guaranteeing excellent driving pleasure in all circumstances

. A wide range of safety equipment will be available: ESP, ABS, up to 4 airbags, emergency braking assistance, ISOFIX, etc.

Likewise, the range of latest generation petrol and diesel engines is perfectly suited to the expectations of the target markets, with power values ranging from 71 bhp to 115 bhp and manual, piloted or automatic gearboxes:

. 1.2 l VTi 53 kW (72bhp) (1) with manual or piloted gearbox

. 1.6 l HDi 68 kW (92 bhp) with manual gearbox

. 1.6 l VTi 85 kW (115 bhp) with manual or automatic gearbox

A symbol of modernity, the 301 therefore will become the second car in the Peugeot range, after the 208, to benefit from the new range of 3 cylinder petrol engines (1.2 l VTi) which, thanks to its technology, combines driving pleasure and reduced consumption.

The 301 incorporates modern comfort equipment (electronic air conditioning, MP3 audio system with Bluetooth hands-free kit and USB connection, remote opening of the boot, rear parking assistance, etc.) which guarantees an excellent level of comfort on board.

A family vehicle that is both safe and reliable with great driving characteristics : these are elements that have already ensured the success of the Marque in many of the countries targeted by the 301. Indeed, Peugeot has been manufacturing motor vehicles for more than 100 years and has designed numerous saloons which have earned and continue to earn their place in motor vehicle history (404, 504, 305, 405, 406, 407, 408, 508).

The new Peugeot 301, manufactured in the European factory in Vigo (Spain), will have its world premiere during the Press days of the Paris Motor Show in September. It will then go on sale from 1st November 2012 in Turkey then over a vast area: Central and Eastern Europe, Russia, Ukraine, Greece, Maghreb, Middle East, Gulf and African States, as well as certain Latin American markets.

  • cfu

    Mia xara einai like apo emena

  • Yiannis Kontopoulos

    Τι νόημα ύπαρξης έχει ένα τέτοιο αυτοκίνητο; 1.2 l VTi με 72 άλογα; Εγκλημα είναι

    • Teobc

      Μάλλον έχουν κανει λάθος γιατί ο τρικύλινδρος του 208 βγάζει 82 και όχι 72 άλογα.Αλλά και πάλι 82 για sedan τα βλάπω ψιλολίγα.Για 5θυρο είνια μια χαρά.

  • Rntsport

    Σαν Lada μοιάζει ;p

  • Mika

    Fuck it, einai…..

  • dg

    Η νέα τάση στις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι να υπάρχουν η “καλή” σειρά μοντέλων (τα γνωστά ονόματα μοντέλων, με όλα τα gadget, τους πιο σύγχρονους κινητήρες κ κατασκευασμένα στα μητρικά εργοστάσια) και η πιο προσιτή (πολλή λαμαρίνα με λιγότερο χρήμα, σπαρτιάτικος εως ικανοποιητικός εξοπλισμός, ανάλογα με την τιμή κ το μοντέλο, κατασκευή κυρίως σε αναπτυσσόμενες χώρες). Με άλλα λόγια δύο ταχύτητες αγοραστών.. Δεν είναι χαζοί! Κρατούν χαμηλά το κόστος κατασκευής παρουσιάζοντας ελκυστικές τιμές στο κοινό.. Έτσι ούτε οι συνολικές τους πωλήσεις κατρακυλούν, τα κέρδη δεν μειώνονται κ το όποιο προϊόν τους δεν είναι άπιαστο όνειρο για τον υποψήφιο πελάτη! Η κρίση βλέπετε δεν αγγίζει μόνο την Ελλάδα..

  • MitsosDaBest

    Δεν είναι κακό, like κι από μένα.

    Βέβαια θα μπορούσαν τα μπροστινά φώτα να είναι καλύτερα… Το πίσω μέρος και το εσωτερικό γ@μ@νε!

  • fatals

    Gia ton boutsonta..

  • Constantine

    Μου θυμίζει dacia και κατι τέτοια . Peugeot πάντως δεν μου μοιαζει πέρα απο το σημα 

  • με τέτοιους κινητήρες κάνεις δεν γ@μισε… 

    • petros

      εσυ ρε φιλε χρειαζεσαι αμαξι για να ριξεις γκομενα;

    • δεν το λέω απο αυτήν άποψη ρε φίλε..1.2 72 άλογα σε sedan έλεος 

    • hellboy

       δεν το λεει με αυτο τον τροπο………….σκεψου διαφορετικα απο το πονηρο!!!!

    • redbull_junkie

      HAHAHAHAHAHAH

  • hellboy

    πολυ καλο οικογενειακο αυτοκινητο!!!!!!!η πεζο στον δρομο που εχει χαραξει η χιουνται με το ακσεντ τοσα χρονια η ρενο με το τιντα….μεσαιο οικογενειακο αυτοκινητο να κανει την δουλεια του.τιποτα παραπανω.
    πολλοι ξεχνανε οτι τα 82 αλογα ειναι υπεραρκετα για να κινησουν ενα οχημα οικογενειακο μην ξεχναμε οτι το καλυτερο οικογενειακο αυτοκινητο πριν 6-7 χρονια δεν ξεπερναγε τα 90 αλογα.μια χαρα αμαξαρα αξιοπρεπη.μπραβο τους.

    • Duke_Nukem

      Καλα καλα,αμα εβγαζε αυτο το αυτοκινητο κανενα VAG,θα μπινελικιαζες τωρα,αμα ητανε κανενα skoda κανενα seat θα του ειχες σουρει με το τσουβαλι το βρισιδι του αιωνα.

    • Mika

       Proskynw to Douka!Swstos!
      :-)))))

    • hellboy

       ok.τουλαχιστον αυτο θα ειναι φτηνοτερο απο σεατ,σκοντα και λοιπα αχρηστα του γκρουπ…

    • Panos225

       Συγνωμη, αλλα το SEAT Cordoba του πατερα μου (μοντελο 1ος 1999) ειχε τον κινητηρα απο το τοτε Ibiza 1.4 16v-Polo 1.4 16v στα 1.400cc με 101Ps, με standar εξοπλισμο για την εποχη υδραυλικο τιμονι,προβολεις ομιχλης,4 ηλ.παραθυρα,κλειδαριες και με τηλεχειρισμο στο κλειδι για ανοιγμα κλεισιμο θυρων,ABS 4καναλο,2 αεροσακους,4 δισκοφρενα, ΑC χειροκινητο, ραδιο cd Aura με 6 ηχεια,αεροτομη,ζαντες αλουμινιου (14αρες ομως) και τοτε τιμη 4.900.000 ΔΡΧ.Και απ οτι θυμαμαι τα τοτε περιοδικα εγραφαν : Ενα 1.400 αρι με επιδοσεις 1.600. Kαι βεβαια ζει και βασιλευει ακομα ΜΕ ΜΗΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ αλλα με ευλαβικο στρωσιμο μεχρι τις 7.000χλμ οπως μας ειχαν πει και βεβαια ολα τα service στην SEAT ακριβως στην ωρα του.
      Αρα,πριν 6-7 χρονια δεν εβγαζαν ΟΛΑ μεχρι 90 αλογα.
      Και τα σημερινα αυτοκινητα ειναι ΠΙΟ βαρια απο τα τοτε αυτοκινητα των 6-7 πρo’i’γουμενων χρονων που ηταν αρκετα τα 90ps τους.

      Το Tiida ειναι Νissan,οχι Renault

    • iROC

      Σωστος ο Πανος.. ειχα κ εγω ενα Πολο του 2003 (το στρογγυλοφαναρο) 1.400, 101 αλογα.. λογω της δουλειας μου το αυτοκινητο εχει γραψει 240.000 χιλιομετρα μεχρι το 2009 οποτε κ το πουλησα.. το αυτοκινητο το εχω πουλησει σε εναν φιλο, αρα το παραλουθω ακομη. κ τωρα στις 290.000 χιλιομετρα περιπου ο κινητηρας του λειτουργει αψογα χωρις κανενα προβλημα κ κατι καινουρια οπως πχ toyota auris 1.600 κυβικων με τα χιλια ζορια το πιανουν

  • Alex

    den drepode oi gelioi!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kseftilisane tin Peugeot telios!!!!!!! ti aidia ine afti!!!!!!!! meta apo ola ta omorfa modela pou ixan , ta katastrefoun sinexos ena ena. San sixameni giaponezia ta exoune kani ola! pou pige ti brand identity???? oeo!!!

    • Killer88

      Όσο θυμάμαι τα 406 που έπαιξαν στην ταινία “Taxi”, απλά στεναχωριέμαι που το σήμα της Pug μπαίνει πάνω του :(

  • ggarfe

    Πάει καί τελείωσε. Το linea τελικά είναι το ομορφότερο μιας κατηγορίας (νέο toledo,νέο rapid, jetta,  αλλά και κάτι φτυμάτων τύπου aveo 4d) που ζεί μέσα στην ασχήμια!

  • OdyZante

    Άσχετο αλλά στην εικόνα του εσωτερικού είναι αυτόματο κιβώτιο αλλά φαίνεται και συμπλέκτης, Photoshop fail :-P

    • cfu

      Οχι ρε συ,εχει μηχανικο σειριακο κιβωτιο οπως τα αγωνιστικα !!! τι νομιζεις καταβαθος ειναι αγωνιστικο,

      Ελεος μεγα fail,απαραδεκτος ο γραφιστας της Peugeot

  • Panos225

    Μονο 4 αεροσακοι οταν ολα εχουν το λιγοτερο 6;;;;;;Αντι να παμε μπροστα παμε πισω;;;;Και 72 ps στα 1.200cc οπως ΚΑΙ τα 92ps στα 1.600cc δεν τα λες και αρκετα.

  • RanTanPlan88

    Έτσι όπως πάει το πράγμα, σε λίγο Νο1 σε πωλήσεις θα είναι τα ΜΕΒΕΑ.