Ένα τελείως διαφορετικό πρόσωπο του Ράλλυ Ακρόπολις είδαν σήμερα οι αγωνιζόμενοι, αλλά και οι φίλοι του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Οι καιρικές συνθήκες και οι αλλαγές κατά τη διάρκεια της ημέρας, με έντονες βροχοπτώσεις και λάσπη, ήταν το κύριο στοιχείο του σκέλους. Το πρώτο μισό του εθνικού μας αγώνα ήταν τυπικό Ακρόπολις, με τις σκληρές ειδικές διαδρομές της Πελοποννήσου να θυμίζουν στα ξένα πληρώματα τη δυσκολία, αλλά και τη μαγεία του ελληνικού αγώνα. Το απογευματινό πέρασμα από τις ειδικές, όμως, μας φανέρωσε ένα τελείως διαφορετικό πρόσωπο, με τις έντονες βροχοπτώσεις να μετατρέπουν τις ειδικές, και ειδικότερα τις δύο τελευταίες, σε… πίστα του σκι. Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι οδηγοί παρομοίασαν τις συνθήκες με εκείνες που θα αντιμετώπιζαν, αν αγωνίζονταν σε ειδικές του Μόντε Κάρλο με σλικ ελαστικά…


Το τέλος του πρώτου σκέλους βρήκε τον Sebastien Loeb να βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης, αλλά με τους δύο οδηγούς της Ford να ακολουθούν σε απόσταση βολής, διεκδικώντας φυσικά τη νίκη. Ο οκτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής αρχικά αντιμετώπισε μεγάλη πίεση από τον Jari-Matti Latvala, ο οποίος και μείωσε τη μεταξύ τους διαφορά μέχρι και στο 1 δλ. Ο Φινλανδός, παρ’ όλα αυτά, για ακόμα μία φορά πραγματοποίησε ένα λάθος, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα έναν κατεστραμμένο τροχό, τον οποίο για να αντικαταστήσει σταμάτησε στην ειδική. Αυτό έβαλε τέλος σε όποιες ελπίδες του για νίκη. Σε εκείνο το σημείο τη σκυτάλη πήρε ο Petter Solberg, ο οποίος αρχικά είχε χάσει λίγο έδαφος, αφήνοντας τον Latvala να πιέσει τον Loeb, έχοντας εκείνος στόχο να διατηρήσει τη θέση του. Όταν, μάλιστα, η βροχή έκανε την εμφάνισή της, ο Solberg ρίσκαρε και πίεσε, με αποτέλεσμα να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στις τρεις τελευταίες ειδικές του σκέλους, κατεβάζοντας τη διαφορά του από τον Loeb στα 10,2 δλ. Έτσι, οι δυο τους έχουν αφήσει ανοικτούς λογαριασμούς για την αυριανή ημέρα, τις οποίες και θα λύσουν σε πέντε συνολικά ειδικές διαδρομές.

Πιο πίσω, ο Mikko Hirvonen εκμεταλλεύθηκε το λάθος του Jari Matti Latvala και σκαρφάλωσε στο βάθρο. Ο Φινλανδός δεν ήταν ικανοποιημένος από τις σημερινές επιδόσεις του, αλλά παρόλα αυτά βρίσκεται για μία ακόμα μία φορά πολύ κοντά στην κατάκτηση μίας θέσης στο βάθρο. Ο Latvala, μετά το κλατάρισμα που είχε σαν αποτέλεσμα να καταστρέψει τον τροχό του Fiesta, αντιμετώπισε πρόβλημα και με τα φρένα του Fiesta, αφού είχε σπάσει και η δαγκάνα των φρένων. Έτσι, έπεσε στην 4η θέση της γενικής, μακριά από το βάθρο.

Οι σκληρές σημερινές ειδικές διαδρομές, είχαν σαν αποτέλεσμα να δούμε και αρκετές εγκαταλείψεις, όπως αυτές των Evgeny Novikov και Nasser Al Attiyah, από πρόβλημα στην αντλία νερού και στο σύστημα μετάδοσης, αντίστοιχα. Αυτό το γεγονός, αλλά και η πίεση που άσκησε, επέτρεψαν στον Mads Ostberg να σκαρφαλώσει 5ος, μπροστά από τον Martin Prokop, ο οποίος δεν κατάφερε να διατηρήσει τον Νορβηγό πίσω του. Την ίδια ώρα, ο Thierry Neuville διατήρησε έναν σταθερό ρυθμό σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, γεγονός που του επέτρεψε να σκαρφαλώσει 7ος, μπροστά από τον Sebastien Ogier με το Skoda Fabia S2000, ο οποίος και συμπλήρωσε την πρώτη οκτάδα.

Στην κατηγορία του PWRC ο Nicolas Fuchs (Subaru Impreza WRX STi) έχοντας από χθες εξασφαλίσει μια άνετη πρωτοπορία ακολούθησε έναν σταθερό ρυθμό με στόχο να μείνει μακριά από προβλήματα, κάτι που και κατάφερε καθώς ολοκλήρωσε την δύσκολη σημερινή ημέρα στην κορυφή. Αντίθετα ο Valeriy Gorban έχοντας επισκευάσει την ανάρτηση του Mitsubishi Lancer EVO X, που χθες του κόστισε πολύτιμο χρόνο, με μια αντεπίθεση διαρκείας κέρδισε τις 5 από τις 8 ειδικές διαδρομές της ημέρας ανεβαίνοντας στην δεύτερη θέση μπροστά από τον Subhan Aksa (Mitsubishi Lancer EVO X) που συμπληρώνει την πρώτη τριάδα.

Την δική τους προσπάθεια ολοκλήρωσαν σήμερα τα ανερχόμενα ταλέντα του WRC στο πλαίσιο του WRC Academy που ακολούθησε τις τέσσερις πρώτες ειδικές διαδρομές της ημέρας. Κύριο χαρακτηριστικό ο συνδυασμός ωριμότητας και ταχύτητας που επέδειξαν οι κορυφαίοι Elfyn Evans και Alastair Fisher οι οποίοι ξεκίνησαν την ημέρα όντας στην κορυφή με την μεταξύ τους διαφορά να αφήνει ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα και σημείωσαν αμφότεροι εξαιρετικές επιδόσεις αποφεύγοντας ταυτόχρονα τα λάθη με αποτέλεσμα να αποκομίσουν τους πολύτιμους βαθμούς της πρώτης και δεύτερης θέσης αντίστοιχα. Αντίθετα άτυχος στάθηκε ο Pontus Tidemand που εγκατέλειψε στο πρώτο «Γυμνό» από σπασμένο ημιαξόνιο δίνοντας έτσι το πλεονέκτημα για την κατάκτηση της τρίτης θέση στον Brendan Reeves.

Ιδιαίτερα σημαντική ήταν όμως η σημερινή ημέρα και σε ελληνικό επίπεδο καθώς το πρώτο σκέλος των τεσσάρων ειδικών αποτέλεσε και τον πρώτο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, σηματοδοτώντας την επανασύνδεση του θεσμού με το Ακρόπολις μετά από μια δεκαετία. Με τους ήδη συμμετέχοντες σε όλη την διάρκεια του αγώνα να πλαισιώνονται και από τα πληρώματα που θα αγωνιστούν μόνο στο πλαίσιο Παν.Π.Ρ. η διεκδίκηση της νίκης κάθε άλλο παρά εύκολη υπόθεση αποδείχθηκε. Πρωταγωνιστές της ημέρας οι Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer EVO IX) που ακολουθούν όλο το Ακρόπολις και οι Γρηγόρης Νιώρας-Κώστας Κακαλής (Subaru Impreza N12) που έδωσαν σήμερα το παρόν στις ειδικές διαδρομές του Ακρόπολις για πρώτη φορά. Τα δύο πληρώματα μοιράστηκαν τους ταχύτερους χρόνους στις τέσσερις ειδικές διαδρομές με τον αγώνα να λήγει τελικά υπέρ των πρώτων με διαφορά 11,2 δλ. Σε ένα Ράλλυ Ακρόπολις τα προβλήματα είναι δύσκολο να λείψουν, ακόμα και για τους πρωτοπόρους της κατάταξης. Οι Κύρκος-Πολυζώης έκαναν λανθασμένη επιλογή ελαστικών, με αποτέλεσμα να έχουν τετ-α-κε στην πρώτη διαδρομή της ημέρας, ενώ οι Νιώρας-Κακαλής είχαν κλατάρισμα στην ίδια διαδρομή. Πάντως, στη συνέχεια τα δύο πληρώματα έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, παλεύοντας για τη νίκη. Την πρώτη 3άδα της κατάταξης συμπλήρωσαν οι Μακάριος Σουρλής-Νίκος Πετρόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO IX), που επίσης αντιμετώπισαν προβλήματα, τόσο με τα διαφορικά του αυτοκινήτου τους όσο και με μια στραβωμένη ζάντα, εξαιτίας χτυπήματος σε πέτρα. Άτυχοι της ημέρας οι Δημήτρης Ψύλλος – Κώστας Κόντος που εγκατέλειψαν την προσπάθειά τους προδομένοι από το ημιαξόνιο του Mitsubishi Lancer EVO X στην δεύτερη ειδική διαδρομής της ημέρας ενώ βρίσκονταν στην μάχη της κορυφής.

Η δράση του Ράλλυ Ακρόπολις θα κορυφωθεί αύριο με την τελευταία ημέρα η οποία περιλαμβάνεται επίσης στο Παν.Π.Ρ. να περιλαμβάνει πέντε ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 65 χιλιομέτρων με τον πρώτο πλήρωμα να ανεβαίνει στην ράμπα του τερματισμού στο Λουτράκι στις 15:30

 

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ (1ος γύρος)

Όπως παλιά…

Το πρώτο πέρασμα από τις ειδικές διαδρομές της σημερινής ημέρας του Ράλλυ Ακρόπολις (Κλένια-Μυκήνες, Γυμνό, Κεφαλάρι, Ζήρια) αποτέλεσε τον πρώτο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Στην επιστροφή του αγώνα στο Παν.Π.Ρ., 26 πληρώματα ξεκίνησαν από το Λουτράκι σήμερα το πρωί.

Μάλιστα, το σημερινό πρόγραμμα θεωρείται από όλους τους οδηγούς ως και το πιο δύσκολο όλου του αγώνα, περιλαμβάνοντας ιδιαίτερα απαιτητικές ειδικές διαδρομές, με αποκορύφωμα το «Γυμνό», που αποδείχθηκε εξαιρετικά σκληρή, ακόμα και για τα εργοστασιακά πληρώματα του WRC.

Ο συναγωνισμός στην κορυφή του αγώνα ήταν έντονος, με τους Λάμπρο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη (Mitsubishi Lancer EVO IX) και Γρηγόρη Νιώρα-Κώστα Κακαλή (Subaru Impreza N12) να έχουν μάχη μέχρι και την τελευταία ειδική διαδρομή. Αμφότεροι σημείωσαν από δύο φορές τον ταχύτερο χρόνο, με τον αγώνα να λήγει τελικά υπέρ των πρώτων με διαφορά 11,2 δλ. Σε ένα Ράλλυ Ακρόπολις τα προβλήματα είναι δύσκολο να λείψουν, ακόμα και για τους πρωτοπόρους της κατάταξης. Οι Κύρκος-Πολυζώης έκαναν λανθασμένη επιλογή ελαστικών, με αποτέλεσμα να έχουν τετ-α-κε στην πρώτη διαδρομή της ημέρας, ενώ οι Νιώρας-Κακαλής είχαν κλατάρισμα στην ίδια διαδρομή. Πάντως, στη συνέχεια τα δύο πληρώματα έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, παλεύοντας για τη νίκη. Την πρώτη 3άδα της κατάταξης συμπλήρωσαν οι Μακάριος Σουρλής-Νίκος Πετρόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO IX), που επίσης αντιμετώπισαν προβλήματα, τόσο με τα διαφορικά του αυτοκινήτου τους όσο και με μια στραβωμένη ζάντα, εξαιτίας χτυπήματος σε πέτρα.

Μία θέση πιο πίσω τερμάτισαν οι περυσινοί δευτεραθλητές Ελλάδας, Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza N12), οι οποίοι κινήθηκαν προσεκτικά, με στόχο τον τερματισμό. Ακολούθησαν οι Αλέξανδρος Μουρίκης-Θανάσης Τσιούκας (Mitsubishi Lancer EVO VI), ενώ την πρώτη 6άδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Κλουβάτος-Ανδρέας Βλαχογένης (Mitsubishi Lancer EVO IX), που επίσης επέλεξαν ένα σταθερό ρυθμό, ώστε να αποφύγουν τα προβλήματα στις δύσκολες ειδικές διαδρομές του αγώνα.

Στα δικίνητα αυτοκίνητα του αγώνα ταχύτεροι ήταν οι Γιάννης Μποζιονέλος-Ευάγγελος Παναρίτης με το πισωκίνητο Ford Escort, ενώ τους ακολούθησαν οι Χαράλαμπος Γαζετάς-Γιώργος Φασκιώτης με Opel Corsa S1600. Την 3άδα της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Σάββας Λευκαδίτης-Βαγγέλης Άκρατος με Peugeot 206 Kit Car.

Ανάμεσα στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις του αγώνα συγκαταλέγονται αυτές των Δημήτρη Ψύλλου-Κώστα Κόντου (Mitsubishi Lancer EVO X), Κωνσταντίνου Χαλιβελάκη-Σπύρου Μπαρδάκη (Peugeot 206) και Γιώργου Χατζηρήγα-Σπύρου Χατζηπαναγιώτου (MG ZR 105), όλων τους με πρόβλημα στα ημιαξόνια των αυτοκινήτων τους, καθώς και των Χάρη Καλτσούνη-Ανδρέα Περίδη, που εγκατέλειψαν πριν από την πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας λόγω προβλήματος με την υδραυλική υποβοήθηση του Opel Corsa S1600.

Η αυριανή, τελευταία ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί το δεύτερο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, με τα πληρώματα να τερματίζουν στο Λουτράκι στις 15:30, ύστερα από πέντε ε.δ. μήκους 65 χιλιομέτρων.

<strong>Δηλώσεις</strong>

Ημερομηνία: 26.05.2012
Σκέλος: 3 Flash N°: 17
Ειδική Διαδρομή 10 (Κλένια-Μυκήνες 1) Μήκος: 17,41 χλμ.
Καιρικές συνθήκες: Ηλιοφάνεια, 19ο C
Κατάσταση δρόμου: Σκληρό χώμα

1 LOEB Sébastien – ELENA Daniel «Είμαι ικανοποιημένος με το ρυθμό. Κέρδισα, αλλά μόνο για 1 δλ., όμως ήταν καλό. Δεν ήταν εύκολο για τα ελαστικά. Στο δεύτερο πέρασμα θα είναι ακόμα πιο δύσκολα.»

2 HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo «Θέλω να έχω καλό ρυθμό και να πιέσω κάποια στιγμή, αλλά οι ειδικές είναι σκληρές…»

3 LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka «Ήταν καλή ειδική. Προσπάθησα όσο μπορούσα, κάποια κομμάτια είναι σκληρά. Πρέπει να προσέχεις. Αν ανοιχτείς, κινδυνεύεις από τις πέτρες. Έχω μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο. Δεν ξέρω πόσο γρήγορος είναι ο Loeb.»

4 SOLBERG Petter – PATTERSON Chris «Ήταν σκληρή. Δεν πήραμε ρίσκο. Το είδατε και χτες, μια πέτρα στο δρόμο και τελειώνει το ράλλυ. Πρέπει να προσέξουμε.»

5 TANAK Ott – SIKK Kuldar «Γλιστράει πολύ. Δεν είναι όσο εύκολη νόμιζα. Προσπαθούμε να το ελέγξουμε πάντως.»

6 NOVIKOV Evgeny – GIRAUDET Denis «Όλα καλά. Δεν είμαι πολύ γρήγορος, αλλά απόλυτα συγκεντρωμένος, για να προστατέψω το αυτοκίνητο, και χωρίς λάθη. Θέλει προσοχή η επόμενη ειδική, γιατί είναι πολύ σκληρή.»

7 AL ATTIYAH Nasser – BERNACCHINI Giovanni «Θέλω να έχω έναν καλό αγώνα σήμερα, χωρίς λάθη. Θέλουμε καλό ρυθμό και θα προσπαθήσω να πιέσω τον Prokop, αλλά ξέρω ότι ο Ostberg είναι κοντά. »

8 NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas «Πήγαμε αργά. Γλιστράει. Πολλές πέτρες. Ήταν πολύ δύσκολο για το αυτοκίνητο και για μένα. Σήμερα είναι η δυσκολότερη μέρα.»

9 OLIVEIRA Daniel Rolim – MAGALHAES Carlos «Είμαστε καλύτερα από χτες. Γλιστράει. Είχαμε ένα τετ-α-κε στη μέση της ειδικής, αλλά καλύτερα από χτες, που δεν κάναμε τίποτα.»

10 OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas «Όχι πολύ καλά. Δεν νιώθω άνετα. Γλιστράει πολύ. Δεν μπορώ να πιέσω, δεν έχω εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο. Αν χάσεις τη γραμμή, δεν έχεις καθόλου πρόσφυση. Είναι πολύ δύσκολο. Δεν χρειάζεται πάντως βιασύνη.»

12 ARAUJO Armindo – RAMALHO Miguel «Κανένα πρόβλημα. Βρήκαμε πολλές μεγάλες πέτρες. Προσπαθούσαμε να τις αποφύγουμε. Ο Paulo (Nobre) μάλλον χτύπησε κάποια πέτρα.»

14 NOBRE Paulo – PAULA Edu Εγκατέλειψε στο 7ο χλμ., με σπασμένο εμπρός αριστερό τροχό.

21 PROKOP Martin – HRUZA Zdenek «Είναι πολύ καλύτερα από χτες με τη θέση εκκίνησης. Έχω πρόσφυση. Ξέρω ότι οι επόμενες ειδικές είναι απαιτητικές.»

 

Ημερομηνία: 26.05.2012
Σκέλος: 3 Flash N°: 18
Ειδική Διαδρομή 11 (Γυμνό 1) Μήκος: 17,61 χλμ.
Καιρικές συνθήκες: Ηλιοφάνεια, 17ο C
Κατάσταση δρόμου: Πολύ σκληρό χώμα

 

1 LOEB Sébastien – ELENA Daniel «Ήταν απαιτητική και σκληρή ειδική και δεν πήρα ρίσκο. Πρέπει να πιέσουμε περισσότερο στην επόμενη ειδική.»

2 HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo «Όχι άσχημα. Πολύ σκληρή ειδική για αυτοκίνητο και ελαστικά, αλλά τελειώσαμε χωρίς πρόβλημα. Ο χρόνος είναι καλός.»

3 LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka «Πολύ σκληρή στο τέλος. Έπρεπε να κόψω. Είναι ενδιαφέρον να δούμε τι θα κάνει ο Loeb, αλλά είναι ρίσκο για το αυτοκίνητο. Δεν μπορείς να πιέζεις συνέχεια. Μόνο με ένα supercar μπορείς να πας flat-out σε ολόκληρη τη διαδρομή.»

4 SOLBERG Petter – PATTERSON Chris «Στα τελευταία 3 χλμ. είναι τόσο σκληρά, που αναγκαστήκαμε να κόψουμε. Πολύ σκληρή ειδική. Προσπαθήσαμε να είμαστε προσεκτικοί.»

5 TANAK Ott – SIKK Kuldar «Πολύ σκληρή ειδική, ειδικά τα τελευταία χλμ. Έχει πολλές αναπηδήσεις και γλιστράει πολύ για εμάς. Το αυτοκίνητο είναι εντάξει.»

6 NOVIKOV Evgeny – GIRAUDET Denis «Ο χρόνος ήταν καλός, αλλά δεν πίεσα πολύ. Προστάτεψα το αυτοκίνητο. Θέλει προσοχή, ειδικά στο 2ο πέρασμα στην κατηφόρα.»

7 AL ATTIYAH Nasser – BERNACCHINI Giovanni «Πολύ σκληρά, καθόλου εύκολο. Δεν μπορείς να πιέσεις. Προσέξαμε να μην κάνουμε λάθη, γιατί είναι εύκολο να κάνεις το λάθος. Το επόμενο πέρασμα θα είναι καταστροφικό για τα αυτοκίνητα.»

8 NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas «Όλα καλά. Πολύ σκληρή ειδική. Ήταν σαν να μην λειτουργούσε ένα αμορτισέρ, αλλά μάλλον ήταν κλατάρισμα.»

9 OLIVEIRA Daniel Rolim – MAGALHAES Carlos «Καλύτερα από χτες, αλλά δεν είμαστε ακόμη στο 100%. Κάναμε κάποια λάθη, αλλά το αυτοκίνητο είναι ΟΚ. Αν αύριο είμαστε σε καλύτερη κατάσταση, θα πάμε πιο γρήγορα.»

10 OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas «Είμαι ευτυχής που είμαστε εδώ. Δεν είναι δυνατόν να οδηγήσεις σαν σε ράλλυ, μόνο να βγεις από την ειδική. Υπάρχουν πέτρες σε μέγεθος ποδοσφαιρικής μπάλας. Απίστευτο! Ευτυχώς το αυτοκίνητο τα κατάφερε. Η επόμενη είναι σκληρή σε κάποια κομμάτια, αλλά τα τελευταία 5 χλμ. της προηγούμενης ήταν απίστευτα.»

12 ARAUJO Armindo – RAMALHO Miguel «Γνωρίζαμε ότι είναι πολύ σκληρή ειδική και αποφασίσαμε να προστατεύουμε το αυτοκίνητο. Στόχος μας είναι να τερματίσουμε και δεν μπορούμε να πιέσουμε σε αυτές τις ειδικές.»

21 PROKOP Martin – HRUZA Zdenek «Ήταν σκληρή ειδική, με μεγάλες πέτρες. Στην τελευταία στροφή πήγαμε ευθεία και χτυπήσαμε σε μια πέτρα.»

 

Ημερομηνία: 26.05.2012
Σκέλος: 3 Flash N°: 19
Ειδική Διαδρομή 12 (Κεφαλάρι 1) Μήκος: 18,40 χλμ.
Καιρικές συνθήκες: Συννεφιά, 15ο C
Κατάσταση δρόμου: Μαλακό χώμα

 

1 LOEB Sébastien – ELENA Daniel «Πήγα flat-out. Αλλά, όταν γλιστράει, δεν μπορώ να πιάσω την ταχύτητα των Ford.»

2 HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo «Οδηγώ σταθερά. Δεν πιέσαμε. Ίσως έχουμε χάσει κάποιο χρόνο. Προσπαθώ να έχω καλό ρυθμό, αλλά τώρα ήμασταν λίγο αργοί.»

3 LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka «Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να πάω flat-out, αλλά χωρίς πολλά ρίσκα, γιατί, αν εγκαταλείψεις, δεν παίρνεις βαθμούς.»

4 SOLBERG Petter – PATTERSON Chris «Ήμασταν πολύ προσεκτικοί στις πρώτες ειδικές. Προσπάθησα να είμαι προσεκτικός, οι υπόλοιποι φαίνεται πως δεν είναι. Έχει ακόμη πολύ δρόμο. »

5 TANAK Ott – SIKK Kuldar «Δεν ήταν τόσο σκληρή, αλλά γλιστερή και απαιτητική. Δύσκολο να εμπιστευτείς το αυτοκίνητο. Έχει ζέστη και το χώμα είναι μπόσικο.»

6 NOVIKOV Evgeny – GIRAUDET Denis «Όλα ΟΚ. Πρέπει να συνεχίσουμε.»

7 AL ATTIYAH Nasser – BERNACCHINI Giovanni «Είναι δύσκολο, ο ρυθμός είναι γρήγορος. Προσπαθούμε να μην κάνουμε λάθη.»

8 NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas «Πολύ ωραία, την ευχαριστήθηκα. Το αυτοκίνητο δούλεψε καλά. Καθαρίζουμε το δρόμο και γλιστράει.»

9 OLIVEIRA Daniel Rolim – MAGALHAES Carlos «Δεν είναι εύκολη. Προσπάθησα να είμαι προσεκτικός. Δεν είχαμε εμπιστοσύνη στις σημειώσεις. Δεν μας βοήθησε η κατάσταση του δρόμου.»

10 OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas «Η ειδική ήταν ΟΚ, αλλά έχουμε πρόβλημα με το δεξί ημιαξόνιο. Κάνει πολύ θόρυβο και προσπαθώ να είμαι προσεκτικός, ιδίως στις φουρκέτες. Δεν έχουμε τα μέσα να το επισκευάσουμε. Θα περιμένουμε να πάμε στο σέρβις.»

12 ARAUJO Armindo – RAMALHO Miguel «Βάλαμε καινούργια ελαστικά. Ακολουθούμε τη στρατηγική μας, να μην κάνουμε λάθη, να μην καταστρέψουμε το αυτοκίνητο.»

21 PROKOP Martin – HRUZA Zdenek «Ακόμη ΟΚ. Έκανα κάποια λάθη στην αρχή. Ανοιγόμουν πολύ στις στροφές, χάσαμε χρόνο, αλλά το αυτοκίνητο είναι εντάξει.»

 

Ημερομηνία: 26.05.2012
Σκέλος: 3 Flash N°: 20
Ειδική Διαδρομή 13 (Ζήρια 1) Μήκος: 21,36 χλμ.
Καιρικές συνθήκες: Συννεφιά, 14ο C
Κατάσταση δρόμου: Μαλακό χώμα

 

1 LOEB Sébastien – ELENA Daniel «Είχαμε μάχη με τον Jari-Matti. Είναι δύσκολα. Πάμε flat-out. Σε κάποια σημεία πιέζω πάνω από τα όρια. Θα συνεχίσουμε έτσι.»

2 HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo «Προσπάθησα να πιέσω, αλλά είμαστε πίσω. Δεν καταλαβαίνω γιατί χάνω τόσο χρόνο.»

3 LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka «Χάσαμε κάποιο χρόνο. Ήταν άσχημα στην αρχή.» Χτύπημα στο πίσω δεξί μέρος του αυτοκινήτου.

4 SOLBERG Petter – PATTERSON Chris «Το διασκέδασα. Γλιστρούσε λίγο. Χάσμα 4 ή 5 δλ. από ένα λάθος. Η ειδική είχε κάποια δύσκολα κομμάτια. Είμαι σχετικά ευχαριστημένος.» Χτύπημα στο πίσω δεξί μέρος του αυτοκινήτου.

5 TANAK Ott – SIKK Kuldar «Αυτή η ειδική ήταν πολύ καλή για οδήγηση, αλλά πολύ γλιστερή. Είναι δύσκολο να γράψεις χρόνο. Πρέπει να συγκεντρωθούμε για τη συνέχεια και να αυξήσουμε το ρυθμό μας. Δεν ήταν τόσο σκληρή η ειδική όσο περίμενα.»

6 NOVIKOV Evgeny – GIRAUDET Denis Εγκατέλειψε μετά την SS12 από αντλία νερού.

7 AL ATTIYAH Nasser – BERNACCHINI Giovanni «Είχαμε τετ-α-κε στην αρχή της ειδικής, χάσαμε χρόνο. Πρέπει να συνεχίσουμε και να μάθουμε το αυτοκίνητο. Η δεύτερη μπούκλα θα είναι δυσκολότερη. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, να προστατέψουμε το αυτοκίνητο.»

8 NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas «Όλα καλά. Διασκέδασα. Είναι γρήγορη και ωραία ειδική. Πρέπει όμως να καθαρίζουμε το δρόμο. Πάλι γλιστρούσε.»

9 OLIVEIRA Daniel Rolim – MAGALHAES Carlos «Πολύ διασκεδαστική, αλλά πολύ γλιστερή ειδική. Είναι πρώτη φορά που καθαρίζω το δρόμο.»

10 OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas «Είναι σχετικά καλά. Κάναμε αυτό που έπρεπε. Ανησυχούσαμε για το αυτοκίνητο, αλλά περάσαμε. Είχαμε πρόβλημα με το πίσω δεξί ημιαξόνιο.»

12 ARAUJO Armindo – RAMALHO Miguel «Όλα καλά. Ακολουθούμε τη στρατηγική μας, δεν παίρνουμε ρίσκο. Προστατεύουμε το αυτοκίνητο και τα μηχανικά μέρη του.»

21 PROKOP Martin – HRUZA Zdenek «Ήταν διασκεδαστική ειδική, με πλαγιολισθήσεις υψηλής ταχύτητας. Είναι πολύ γρήγορη μέρα σήμερα και το διασκεδάζω!»

 

Ημερομηνία: 26.05.2012
Σκέλος: 3 Flash N°: 22
Ειδική Διαδρομή 14 (Κλένια – Μυκήνες 2) Μήκος: 17,41 χλμ.
Καιρικές συνθήκες: Συννεφιά, 20ο C
Κατάσταση δρόμου: Σκληρό χώμα, πολλές πέτρες

1 LOEB Sébastien – ELENA Daniel «Είδα τον τροχό του Jari-Matti στο δρόμο. Δεν ξέρω τι έγινε: αν τον άλλαζε ή αν τον έσπασε.»

2 HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo «Πολλές πέτρες, τίποτα ιδιαίτερο. Σχεδόν έχασα μια διασταύρωση. Πάντα κάτι γίνεται…»

3 LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka «Αλλάξαμε τον πίσω δεξί τροχό. Πλαγιολίσθηση. Χτύπησα σε ανάχωμα και σκίστηκε το λάστιχο. Πίστευα ότι μπορώ να συνεχίσω έτσι, αλλά τελικά έσπασε ο τροχός 3 χλμ. πριν από τον τερματισμό και αναγκαστήκαμε να τον αλλάξουμε. Είμαι απογοητευμένος.»

4 SOLBERG Petter – PATTERSON Chris «Πιστεύω ότι είναι χαζό να πάρεις ρίσκο εδώ. Προσπαθήσαμε να πάμε με ρυθμό και να μην χτυπήσουμε στις πέτρες.»

5 TANAK Ott – SIKK Kuldar «Η ειδική είναι πιο καθαρή. Δεν καθαρίσαμε όσο το πρωί. Η πρόσφυση είναι καλύτερη και τα ελαστικά ταλαιπωρούνται περισσότερο. Οι επόμενες τρεις ειδικές θα είναι πιο δύσκολες. Νιώθω καλύτερα τώρα.»

7 AL ATTIYAH Nasser – BERNACCHINI Giovanni «Σπάσαμε το εμπρός ημιαξόνιο. Πάμε μόνο με κίνηση πίσω. Είμαι απογοητευμένος.»

8 NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas «Νομίζω ότι μπορώ να πιάσω τα Skoda μπροστά μου. Πήγα σχετικά γρήγορα, αλλά δεν πίεσα πολύ. Ευχαριστήθηκα την ειδική. Ακόμα καθαρίζω το δρόμο.»

9 OLIVEIRA Daniel Rolim – MAGALHAES Carlos «Ήταν καλύτερα τώρα. Προσπαθώ να πάω γρήγορα… Η ειδική είναι πιο σκληρή, αλλά η πρόσφυση καλύτερη.» Χρησιμοποίησε σκληρή γόμα.

10 OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas «Στοχεύω στην πρώτη 5άδα, κυνηγάω τον Martin (Prokop). Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, η ειδική ήταν σκληρή. Δεν πιέζουμε πολύ, για να αποφύγουμε τα λάθη.»

12 ARAUJO Armindo – RAMALHO Miguel «Όλα πάνε καλά. Φυλάμε το αυτοκίνητο, που λειτουργεί καλά. Φρενάρω αρκετά, αλλά δεν θέλουμε να πιέσουμε στα δύσκολα σημεία, για να μην έχουμε προβλήματα.»

21 PROKOP Martin – HRUZA Zdenek «Δεν μπορώ να χτυπήσω τον Mads. Είδα τα split και κατάλαβα πως δεν μπορώ να τον κυνηγήσω. Όταν είδα τις πέτρες έκοψα.»

 

Ημερομηνία: 26.05.2012
Σκέλος: 3 Flash N°: 23
Ειδική Διαδρομή 15 (Γυμνό 2) Μήκος: 17,61 χλμ.
Καιρικές συνθήκες: Συννεφιά, 15ο C
Κατάσταση δρόμου: Σκληρό χώμα

1 LOEB Sébastien – ELENA Daniel «Ήταν πολύ γλιστερό, με βρεγμένες πέτρες. Έβρεχε στο πρώτο κομμάτι της ειδικής.»

2 HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo «Πολύ δύσκολα. Πήγα σταθερά, αποφεύγοντας τις πέτρες, για να προστατέψω το αυτοκίνητο. Δεν πίεσα, για να μειώσω τη διαφορά με τον Petter. Ο χρόνος είναι καλός.»

3 LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka «Είχαμε μια μεγάλη μάχη με τον Loeb. Η πίσω δαγκάνα έσπασε στην προηγούμενη ειδική και δεν είχαμε φρένα. Συνεχίζουμε σταθερά στις επόμενες ειδικές.»

4 SOLBERG Petter – PATTERSON Chris «Η χειρότερη ειδική του Ράλλυ. Πραγματική ειδική του Ακρόπολις. Ψήλωσα το αυτοκίνητο. Δεν σκέφτηκα την επίδοση, μόνο πώς θα βγούμε σώοι. Δεν είχε νόημα να πιέσεις, να γίνεις ήρωας. Προσπαθώ να φερθώ έξυπνα.»

5 TANAK Ott – SIKK Kuldar «Στην αρχή δοκίμασα να πάω ταχύτερα, αλλά κατάλαβα ότι είναι μεγάλο ρίσκο. Ήταν πολύ σκληρή ειδική.»

7 AL ATTIYAH Nasser – BERNACCHINI Giovanni Σταμάτησε πριν από την ειδική, με πρόβλημα στη μετάδοση.

8 NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas «Είναι άσχημα. Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο. Πολύ δύσκολο για το αυτοκίνητο. Πήγα αργά. Είδα ότι ο Mads (Ostberg) δεν πήγαινε γρήγορα και ακολούθησα τον ίδιο ρυθμό.»

9 OLIVEIRA Daniel Rolim – MAGALHAES Carlos «Δεν ήταν εύκολο. Δεν πάει καλά. Κάνω ό,τι μπορώ, αλλά χάνω εύκολα τις δυνάμεις μου στα δύσκολα κομμάτια.»

10 OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas «Ένα δύσκολο απόγευμα. Η πρώτη ειδική ήταν επίσης πολύ δύσκολη, αλλά αυτή είναι απίστευτη. Δεν οδηγείς ράλλυ, είναι τόσο αργή με όλες αυτές τις πέτρες. Δεν θέλω να πιέσω, θέλω να φυλάξω τα ελαστικά για τις επόμενες ειδικές. Δεν έχει νόημα. Είμαι αρκετά ευχαριστημένος.»

12 ARAUJO Armindo – RAMALHO Miguel Σταμάτησε στην ειδική. Αναφέρθηκε ότι έχει χάσει έναν τροχό.

21 PROKOP Martin – HRUZA Zdenek «Ήταν απίστευτες συνθήκες. Αποφάσισα να πάω αργά. Το ρίσκο ήταν μεγάλο για το αυτοκίνητο. Αυτή ήταν η χειρότερη ειδική του αγώνα. Μένουν ακόμα άλλες δύο δύσκολες ειδικές για σήμερα.»

 

Ημερομηνία: 26.05.2012
Σκέλος: 3 Flash N°: 24
Ειδική Διαδρομή 16 (Κεφαλάρι 2) Μήκος: 18,40 χλμ.
Καιρικές συνθήκες: Βροχόπτωση, 15ο C
Κατάσταση δρόμου: Πολλή λάσπη στα τελευταία 5 χλμ.

 

1 LOEB Sébastien – ELENA Daniel «Νομίζω ότι είναι αδύνατον να οδηγήσεις στο τέλος της ειδικής. Στα σημεία που θα περνούσες με 140 χλμ./ώρα τώρα πας με 40 χλμ./ώρα. Δεν ελέγχεις το αυτοκίνητο.»

2 HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo «Μοιάζει με βρεγμένο Μόντε Κάρλο με σλικ. Γλιστράει πολύ. Ευτυχώς φτάσαμε εδώ.»

3 LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka «Έχουμε μόνο τρία φρένα από το κλατάρισμα και μετά. Είναι πολύ δύσκολο να οδηγήσω, ιδίως σε αυτές τις συνθήκες. Πρέπει να πηγαίνω αργά.»

4 SOLBERG Petter – PATTERSON Chris «Είναι καλός ο χρόνος, αλλά ο Seb έρχεται γρήγορα. Έχασα σχεδόν 7 δλ. στο τέλος. Έχασα μια διασταύρωση. Ήταν καλή ειδική, όμως ο Loeb είναι έξυπνος. Έχει πολύ δρόμο ακόμα. Θα δούμε τι θα γίνει.»

5 TANAK Ott – SIKK Kuldar «Είναι πιο γλιστερά και από το Μόντε Κάρλο στο πάγο με σλικ. Είναι απίστευτο και περιμένουμε κι άλλη βροχή. Έχουμε σκληρή γόμα και γλιστράει απίστευτα.»

8 NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas «Είχαμε ένα πρόβλημα πίεσης, αλλά όλα καλά. Πολύ γλιστερή ειδική, στα τελευταία 3 χλμ. πηγαίναμε με 2η ταχύτητα.»

9 OLIVEIRA Daniel Rolim – MAGALHAES Carlos «Πριν ήταν πολύ καλά. Τώρα γλιστρούσε πολύ. Η προηγούμενη ειδική ήταν σαν ασφάλτινη εν συγκρίσει με αυτήν. Πηγαίναμε σε κάποια σημεία με 20 χλμ./ώρα.»

10 OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas «Ήταν διασκεδαστικό. Δεν οδηγούσα το αυτοκίνητο. Δεν ξέρω πώς πήγαινε… Νομίζεις ότι πας αργά, αλλά δεν πας όσο αργά πρέπει. Ήταν η πιο ενδιαφέρουσα ειδική και αυτή που ευχαριστήθηκα περισσότερο.»

21 PROKOP Martin – HRUZA Zdenek «Μερικές φορές δεν μπορείς να ακουμπήσεις το φρένο, απλώς προσπαθείς να μπεις στη στροφή. Είναι τρέλα. Πατάς γκάζι και έχεις χάσει τα φρένα για την επόμενη στροφή.

 

Ημερομηνία: 26.05.2012
Σκέλος: 3 Flash N°: 25
Ειδική Διαδρομή 17 (Ζήρια 2) Μήκος: 21,36 χλμ.
Καιρικές συνθήκες: Eλαφριά βροχόπτωση, 12ο C
Κατάσταση δρόμου: Λάσπη

 

1 LOEB Sébastien – ELENA Daniel «Ο Solberg ήταν πολύ γρήγορος. Θα δώσουμε μάχη αύριο. Δεν ήμασταν τυχεροί με τη βροχή στην προηγούμενη, αλλά και σε αυτήν την ειδική. Θα δούμε αύριο πώς θα είναι οι συνθήκες.»

2 HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo «Δεν ήταν όπως ήλπιζα ο ρυθμός, οι συνθήκες. Είμαστε, ωστόσο, ευχαριστημένοι. Πολύ γλιστερή η τελευταία ειδική σε κάποια σημεία. Προσπάθησα να μην κάνω λάθη, ώστε να γυρίσω πίσω.»

3 LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka «Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα με τρία φρένα. Οι φουρκέτες ήταν δύσκολες, γιατί δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω χειρόφρενο. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματα. Ας συγκεντρωθούμε για αύριο.»

4 SOLBERG Petter – PATTERSON Chris «Φανταστικά. Δεν πήρα ρίσκο. Ήλπιζα να κάνω κάποιον καλό χρόνο. Το αυτοκίνητο είναι φανταστικό. Είμαι ευχαριστημένος. Ίσως η διαφορά να είναι 6 δλ. στο τέλος της ημέρας.»

5 TANAK Ott – SIKK Kuldar «Είναι πιο δύσκολο από την προηγούμενη μέρα. Γλιστράει πολύ. Δεν υπάρχει πρόσφυση. Από τις γραμμές του Οliveira κατάλαβα ότι πίεζε σε κάποια σημεία.»

8 NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas «Είναι κάπως καλύτερα από την προηγούμενη. Οι δύο τελευταίες ειδικές γλιστρούσαν πολύ. Δεν πήραμε ρίσκο. Θα μπορούσαμε να πάμε και πιο γρήγορα, αλλά στη θέση όπου βρισκόμαστε δεν έχει νόημα.»

9 OLIVEIRA Daniel Rolim – MAGALHAES Carlos «Ήταν ωραία μέρα, αλλά γλιστερή και με λάσπη που δεν περίμενα. Τερματίσαμε. Όλα καλά.»

10 OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas «Νομίζω ότι ο Νeuville πιέζει. Και εμείς το ίδιο, αλλά όχι αρκετά. Είμαστε άτυχοι με τη βροχή. Είναι ωραίο να έχεις μια ειδική όπου να μπορείς να βάζεις 6η ταχύτητα για ώρα. Το ευχαριστήθηκα στα γρήγορα κομμάτια, παρόλο που οι συνθήκες δεν ήταν ιδανικές.»

 

  • cfu

    ti oraia kalypsi !!!! mou aresh fetos pou einai diaforetikos me laspi !!!!