Πριν από περίπου ένα μήνα είχαμε παρουσιάσει την ιδέα και πρόταση μιας ελληνικής εταιρίας για ένα ελληνικό αυτοκίνητο, σχεδιασμένο και κατασκευασμένο εξολοκλήρου στην Ελλάδα και από ελληνικά χέρια. Το όνομα αυτού του είναι Keraboss Super K. Προτού όμως ξεκινήσω για τα του αυτοκινήτου καλό θα είναι να ρίξουμε μια ματιά στα άτομα που βρίσκονται πίσω από αυτή τη προσπάθεια. Ο Παύλος Κεραμπός, ετών 66, είναι αρκετά παλιός στο χώρο του αυτοκινήτου άλλα και επιτυχημένος κατασκευαστής αμαξωμάτων. Γόνος μεγαλοαστικής οικογένειας ξεκίνησε από ηλικία 20 χρονών τη συμμετοχή του σε αγώνες αυτοκινήτων, με πρώτη συμμετοχή σε Rally Acropolis το 1966 με ένα NSU TT και τελευταία φορά που φόρεσε αγωνιστικά γάντια να είναι στο Rally Monte Carlo το 1972.


Μετά από τρία χρόνια αποφασίζει να αφοσιώσει την αγάπη του για τα αυτοκίνητα από άλλο πόστο, αυτό του κατασκευαστή, σχεδιαστή και εξελικτή αυτοκινήτων και έπειτα από τη συμβολή του στην εξέλιξη του Citroen Pony αλλά και σε κατασκευές Hard Top για λογαριασμό της FIAT Ελλάδος, θα τον οδηγήσει να δημιουργήσει την δικιά του βιομηχανία αυτοκινήτων, τη Safari Hellas, όπου και κατασκεύαζε τα τζιπ Safari με μηχανές VW.

Ακολουθούν αρκετές επιτυχημένες προσπάθειες, όπως το 1985 η μετατροπή και εξέλιξη σε Cabrio αλλά και Hard Top του Fiat Fiorino, το 1990 η μετατροπή του Polski Pick Up και Polonez Pick Up σε king cabs με μεγάλο χώρο φόρτωσης, η μετατροπή του Skoda Favorit σε Cabrio και Open Top. H ελληνική αντιπροσωπεία της Skoda απευθύνθηκε σε αυτόν για την σχεδίαση και κατασκευή των ξύλινων ταμπλό για τα μοντέλα της. Η μεγαλύτερη προσωπική του επιτυχία ήρθε το 1993, όταν η Cabrio μετατροπή του Fiat Cinquecento γνώρισε στο χώρο των Rent-a-Car στα νησιά μας. Τελευταίες του δουλειές ήταν πάλι η μετατροπή σε Cabrio αυτοκίνητα όπως Seat Ibiza, Mazda 121, Fiat Uno αλλά και το παλιό Mini Cooper.

Από το 2004 και έπειτα από προτροπή της γυναίκας του, Στέλλα Κεραμπός, επεκτείνει τις δραστηριότητες του, πέρα από το σχεδιασμό και εξέλιξη αμαξωμάτων, στο χώρο των ηλεκτρικών βελτιώσεων και αναβαθμίσεων των αυτοκινήτων. Το συγκεκριμένο τμήμα το αναλαμβάνει η κα. Στέλλα Κεραμπός και δημιουργεί την ecu-chiptuning όντως γνώστρια του αντικειμένου έπειτα από εκπαίδευση σε μεγάλους βελτιωτές της Γερμανίας.

Φτάνοντας στο σήμερα, η εταιρεία Keraboss, είχε την αρχική ιδέα κατασκευής ενός εύχρηστου, ευκολοδήγητου και “παιχνιδιάρικου” funny car οχήματος, που σκοπό δεν έχει την αντικατάσταση των προσωπικών μας αυτοκινήτων για μεγάλες αποστάσεις, αλλά την προσωπική ευχαρίστηση του οδηγού εντός της πόλης, μπορεί δηλαδή εύκολα να χρησιμοποιηθεί για τις καθημερινές μετακινήσεις για το super market και για άλλες μικρές αποστάσεις. Το Super K, όπως το ονομάζει, είναι το πρώτο υλοποιημένο project και χρησιμοποιείται ως demo car για τις ανάγκες προώθησης και εύρεσης χρηματοδοτών-επενδυτών, με το δεύτερο σασί να είναι υπό κατασκευή και σύντομα έτοιμο. Πριν ξεκινήσουν την διαδικασία σχεδιασμού και κατασκευής του, έχουν πάρει την έγκριση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και πληρεί την ντιρεκτίβα για τα αυτοκίνητα περιορισμένης παραγωγής.

Το αυτοκίνητο είναι το πρώτο από τα δύο ή τρία μελλοντικά μοντέλα που έχει στο μυαλό του ο κ. Παύλος Κεραμπός να βγάλει στη παραγωγή. Απευθύνεται σε περιορισμένο κοινό που εκτός των ιδιωτών με συγκεκριμένο προφίλ, ύστερα από επιλογή των κατασκευαστών είναι και τα γραφεία ενοικιάσεων στα νησιά, με τη συνολική παραγωγή του να είναι τα 350 κομμάτια και με εκτιμώμενη τιμή τα 10.000 ευρώ κάτι που όμως θα διακυμαίνεται ανάλογα την παραμετροποίηση που θα επιλέγει ο υποψήφιος αγοραστής.

Είναι αμάξωμα πολλαπλών χρήσεων το οποίο με απλές κινήσεις γίνεται τελείως Cabrio ή κλειστό με κουκούλα Soft. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης διαιρούμενης και αποσπώμενης Hard top οροφής. Οι πόρτες του είναι και αυτές αποσπώμενες πάνινες ή διαιρούμενες πολυεστερικές, δίνοντας στον οδηγό την αίσθηση της ελευθερίας και του αέρα προσθέτοντας τον τόνο της ιδιαιτερότητας.

Το εξωτερικό αμάξωμα του Super K είναι από κομμάτια πολυεστέρα, με το εσωτερικό μέρος της καρότσας του, να είναι επίσης από ενισχυμένο πολυεστέρα. Η υπόλοιπη καρότσα είναι ανεξάρτητη από το ενισχυμένο με κιλοδοκούς σασί, πάνω στο στο οποίο επάνω βιδώνεται. Το αρνητικό γεγονός που παρατήρησα είναι η ελλιπέστατη μόνωση που προσφέρει η από πολυεστέρα οροφή αλλά και η ύπαρξη αρκετών θορύβων που εισέρχονται στη καμπίνα, όμως είναι κάτι που περιμένεις να αντιμετωπίσεις από μια funny car κατασκευή.

Στο σασί και βάση της μηχανής είναι τύπου σκάλας, βιδωτό και πάνω του προσαρμόζονται το εμπρόσθιο τμήμα με το σύστημα διεύθυνσης και ο πίσω άξονας με τον κατά επιλογή κινητήρα. Όπως είχαμε αναφέρει και κατά την πρώτη αναφορά μας, τα μηχανικά μέρη δηλαδή σύστημα διεύθυνσης, σύστημα μετάδοσης, φρένα, κινητήρια σύνολα και όλες οι ηλεκτρικές καλωδιώσεις προέρχονται αυτούσια από το τελευταίας γενειάς Smart με τον κινητήρα των 1.000 κυβικών να είναι διαθέσιμος, έπειτα από επιθυμία του πελάτη, σε όλες τις παραλλαγές, από 62, 72, και 80 ίππους για τους ατμοσφαιρικούς βενζινοκίνητους κινητήρες μέχρι 84 και 118 ίππους για τους υπερτροφοδοτούμενους. Ο τελευταίος είναι βελτιωμένος από τους ίδιους, με τις επεμβάσεις να επικεντρώνονται στον εγκέφαλο. Τέλος υπάρχει κ ο κινητήρας πετρέλαιο 800 κυβικών απόδοσης 54 και 68 ίππων.

Εγώ βρέθηκα συνοδηγός στο μοναδικό πρωτότυπο με τον δυνατότερο κινητήρα και αν εξαιρέσουμε το πολύ κακό και αργό στις αλλαγές ταχυτήτων αυτόματο κιβώτιο, το αυτοκίνητο είχε αρκούντως ικανοποιητική επιτάχυνση, αρκετά σβέλτο και έδειξε στοιχεία στιβαρότητας και ακαμψία σαν κατασκευή. Οι κλίσεις στις στροφές ήταν σχεδόν μηδενικές κάτι που όμως μεταφραζόταν παράλληλα σε σκληρή ρύθμιση των αναρτήσεων με αποτέλεσμα να εισέρχονται αρκετοί κραδασμοί από το οδόστρωμα. Τέλος η επιβράδυνση είναι πολύ ικανοποιητική κάτι που βοηθάει το ελαφρύ αμάξωμα των 700 κιλών. Φυσικά, το εσωτερικό δεν εμπνέει τον απαραίτητο σεβασμό γιατί αποτελείτε από μέρη του ταμπλό του Smart αλλά και χειροποίητες κατασκευές χωρίς να κρύβονται οι ατέλειες, όπως παραδείγματος χάριν η πολύ χαμηλά τοποθέτηση του ταχύμετρου και των άλλων οργάνων που δυσκολευόμουν να τα παρατηρώ. Ωστόσο, η σχεδίαση του μοντέλου παραγωγής, θα είναι εντελώς διαφορετική από αυτή του πρωτότυπου.

Η κύλιση στο δρόμο ήταν απροβλημάτιστη και αυτό που χρίζει προσοχής είναι η αυξημένη απόσταση από το έδαφος που το κάνει χρηστικό στους δρόμους των νησιών μας αλλά και στα πεζοδρόμια των μεγαλοπούλεων της Ελλάδας, κάνοντας να έχει την οδηγητική απλότητα ενός Smart, με την αίσθηση ενός μικρού τζιπ.

Συνοψίζοντας το Super K είναι μια κατασκευή που δεν θέλει να ανταγωνιστεί τα αυτοκίνητα των ξένων εισερχόμενων αυτοκινητοβιομηχανιών αλλά να αναδείξει ότι μέσα στην δύσκολες συγκυρίες της ελληνικής κοινωνίας μπορεί να υπάρξει μια εναλλακτική πρόταση για μετακίνηση μέσα στη πόλη αλλά και τους θερινούς μήνες στα όμορφα νησιά μας.

Παρακάτω μπορείς να δεις την αποκλειστική πανελλαδική βιντεοσκοπημένη συνέντευξη που μας παραχώρησαν μαζί με πλάνα από τη κυκλοφορία στο δρόμο.


  • Anonymous

    Μόνο από την γυναίκα έπρεπε να πάρετε συνέντευξη μου φαίνεται. Ο σύζυγος νομίζει ότι έφτιαξε την Aventador.

    Με άλλες ρόδες δεν θα με χαλούσε να το νοικιάσω σε νησί. Αλλά εώς εκεί.

    • MitsosDaBest

      Χα χα! +1 για την Aventador!

      Εγώ θα ντρεπόμουν να το οδηγήσω ακόμα και νύχτα σε ερημιά!

      Σόρι μπάρμπα (αν διαβάζεις το άρθρο), αλλά δε μου αρέσει καθόλου το κάρο! Σε άλλους μπορεί.

      Πολύ θέλουμε όλοι να υπάρξει αξιόλογο ελληνικό αμάξι, αλλά με Pony και Super K δε γίνεται τίποτα…

  • Mika

    Ti na pw…Exw meinei afwnos kyriolektika…
    Meta apo ayto, den tha ksanakoroidepsw kinezika h indika aytokinhta…Basika, paw na paraggeilw TATA NANO, TWRA!!!!
    :-)))))
    Aithousa texnhs, to mpourdelo ayto ekei mesa????Kataplhktikos sxediasmos, klp???
    Ti yperfialo yfaki einai ayto????
    Xaxaxa…Gia gelia kai gia klammata einai…

    Eleeino to amaksi, moiazei kollhmeno me kolla…Ponese h kardia mou to Smart pou kanibalisan gia na paroun ta merh tou…
    Tragiko se ola tou….

    P.S. Sigoura den einai h korh tou ayth????Gia check again!
    :-))))))

    • Mika

       Tous parakalane leei apo ta nhsia na ftiaksoun aytokinhta gia ekeinous!!!!
      Tha pesw katw apo ta gelia!!!!
      xaxaxaxaxaxa

    •  εισαι πολυ κακοσ !!!!!
      ειναι μια προσπα8εια η οποια και μενα δεν μου πολυ αρεσε !!!!!
      αλλα σκεψου το αλλο !!!!
      εμεισ τακακια αλλαζουμε μονοι μασ και κορδονομαστε σαν τα κοκορια !!!
      αυτοσ που σε τετοιεσ εποχεσ ΄΄δημιουργησε” ενα νεο αυτοκινητο να μην την δει και λιγο????
      και οπωσ ειπε…αμα τον στυριξουμε…μπορει στο μελλον να δουμε και κατι αλλο ποιο καλο!!!!!

      υ.γ 8ελω να γινω γαμπροσ του !!!!!  :-P :-P

    • Mika

      Den eimai katholou kakos….Pistepse me hthela na pw poly xeirotera….Alla lew, asto,einai fanero pws o typos einai kabalhmenos…Ase ton na zei to oneiro tou….Den peirazei kanena…

      Ki egw epikrotw aperiorista tis ellhnikes prospatheies, oxi omws otan blepw yfaki kai ypotimoun th nohmosynh mou legontas pws eftiaksan kati super kai den prolabainoun na dexontai prosfores gia kataskeyh…Ekei mou gyrnane ta matia anapoda, giati den antexw to doulema…

    •  μα το κλιμα τησ συνεντευξησ μπορει να ηταν τετοιο !!!!! επειδη δεν την ειδαμε ολοι αλλα μονο αποσπασματα…μπορει να εκαναν χαβαλε ..που ειμαι και σιγουροσ…οποτε σε εμασ που ειδαμε μονο αυτα τα κομματια μασ περναει αυτην την εντυπωση !!!
      μια απαντηση τoy @gazokiller:disqus  Πανω σε αυτο θα ηταν οτι πρεπει !!!!  ;-)

    • Mika

       For the festivals, ti allo na pw…
      :-)))))))

    •  axaxaxaxaxaxax
      afieromeno !!!!!! 

      http://www.youtube.com/watch?v=dsUXAEzaC3Q

    • δεν ειναι κόρη του λέμε…
      η γυναίκα του είναι κ ειναι 13 ή 16 χρόνια παντρεμένοι…
      δε θυμάμαι!!
      κ το καλύτερο είναι ότι όλη την δουλειά την κάνει η Στέλλα…
      με το που μπήκα μέσα ήταν πάνω από το δεύτερο σασί που κατασκευάζουν…

    •  telika itan iperoptes i oxi??
      eg den to nomizo !!!!!
      pantos oraia kori !!!!!!  LOL LOL

    • pariah

      Ρε babino εσύ αλλάζεις τακάκια και το προωθείς σαν επίτευγμα στους υπόλοιπους εν μέρη και για να σε προτιμήσουν να τους τα αλλάξεις;;;

      Δεν ξέρω πως είναι και οι άλλοι, αλλά προτιμώ να μιλάνε τα έργα. Άλλωστε έχουν ανέβει δείγματα δουλειάς άλλων πιο μεγάλα σε έκταση εμπλοκής. Δεν λέω ότι είναι απλό πράγμα η κατασκευή ενός αυτοκινήτου αλλά δεν είναι και από το 0 όπως παρουσιάστηκε….Πλαίσιο και μηχανή από smart. Άρα οι 2 μέρες που ακούστηκε είναι πάνω σε σχεδόν έτοιμο αμάξι…

      Για τα νησιά μια χαρά είναι….όσο για το κόστος σκεφτείτε μερικοί πόσο έχει ένα μεταχειρισμένο smart και πόσο ένα καινούργιο και θα δείτε ότι είναι σε λογικά πλαίσια.

    • ma afto leo kai ego….oyte emena den me arese i prospa8eia toys !!!! alla den to vrisko kai kako na to parei kai ligo pano toy !!!!
      edo alloi apla stokaroyn kai kanoyn mia poliesteriki doylia…kai toys exoyme poli psila…e se aftoys 8a kolisoyme???
      ego perimeno to epomeno protzekt !!!!!  mikro rooadster !!!! :-)

    • Mika

       Mh bazeis idees, tha phdhxtw apo to parathyro!!
      :-)))))))

    • το πλαίσιο είναι δικιάς τους κατασκευής…

    • gkast79

       ΜΠΑΜΠΗ ΦΑΝΤΑΣΟΥ….. ΣΤΗΝ ΤΥΠΙΣΑ ΝΑ ΤΗΣ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΟ
      ΜΑΥΡΟ ΦΙΔΙ ΠΟΥ ΣΕ ΕΦΑΓΕ….
      ΠΑΡΕΝΘΕΣH AYTOBLOG……ΤΡΕΛΟ ΚΟΜΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ http://www.youtube.com/watch?v=xgvK78jHUnA

    •  e otan vlepeis gineka me sto timoni….i poso mallon me forma ergasias !!!!!!!!!!
      apolita logiko afto poy les !!!!  :-P :-)))))

    • freedoom1013

      “P.S. Sigoura den einai h korh tou ayth????Gia check again!”
      Χαχαχα!!! Αυτό ξαναπέστο το. Και μένα κάτι δε μου πήγαινε καλά, με το που είδα το γκομενάκι! :P
      Ωραία τα λες πάντως, αλλά βγάζεις κακία! :-) Συμφωνώ μαζί σου, καλή είναι όμως και η υποστήριξη στους Έλληνες δημιουργούς. Η μαλακία είναι ότι στην περίπτωση αυτή, οι δημιουργοί είναι ψωνάρες, αντί να είναι ταπεινοί.

    • Mika

       Efoson einai tapeinoi, klp, 1000% mazi sou,kai na bohthisoume oloi…
      Kati omws mou leei pws edw den einai tetoia h periptwsh…
      Anyway….

  • Leto21

    dn lew bravo stous an8rwpous gia thn prospa8ia tous, alla mn mas douleuoune, piran ena smart, to katastepsane kai tou valane 5 lamarines kai meta mas lene gia ton katapliktiko sxediasmo tou, oso gia thn timi tou gamhseta, panakrivo einai an kai h ali8ia einai oti zaxaranw to turbo to sport modelo me ta 110 aloga  :p
    ena einai to apolito homemade ama3i kai filiko pros to perivallon
     http://www.loxlee-loves-engines.com/blog/wp-content/uploads/2009/11/top-gears-eco-electric-car-geoff.jpg

    • η σχεδίαση του δεν ειναι απαραίτητα το εξωτερικό που βλέπεις αλλά κ ο όλος τρόπος συναρμολόγησης, που όπως το είδα εγώ με μια πρόχειρη ματιά είναι όντως εύκολος και γρήγορος!!
       

  • Xtravaganzagold

    Προσωπικα θελω ΠΑΡΑ πολυ να το αγαπησω σαν προσπαθεια αλλα και εκτελεση. 
       Σαν προσπαθεια , καθε τι που γινεται στην Ελλαδα , αυτη την εποχη , ειναι αξιο χειροκροτηματος ανεξαρτητως του αποτελεσματος..  
       Σαν εκτελεση , καταλαβαινω οτι προκειται για πρωτοτυπο…αλλα.. 

    ..νομιζω οτι εμφανισιακά  απεχει ετη φωτος απο τα σημερινα στανταρτ . Δεν θελω να το καταδικασω , αλλα δυστυχως , ακομα και η αγορα των funny car (νοικιαρικα στα νησια , κιτ-καρ ,κτλ) εχει απαιτησεις ΚΑΙ στην εμφανιση… οπως πχ. τα buggies της δεκαετιας του 70′ με τις ρευστες funky γραμμες τους , που πραγματικα εδιναν fun ποντους στα σασι των VW beetle.
       Επισης , οι τεχνολογιες που χρησιμοποιουνται απεχουν ετη φωτος …πολυεστερικος τετραγωνος σχεδιασμος , τετραγωνα φωτα universal , ακομψος τριτος ογκος ,  παρμπριζ “σανιδα” …

    Αφου για το προτζεκτ υπαρχει θεληση για να παει παραπερα , θα πρότεινα να γινει μια συνεργασια με φοιτητες βιομηχανικου σχεδιασμου και να δημιουργηθει *μια και καλη* εκδοση , στην οποια ολες οι προσπαθειες θα επικεντρωθουν . 

    Επισης , θα προτεινα τα μηχανικα μερη να προερχονται απο καποιο πιο οικονομικο μοντελο , πχ tata nano  , ωστε να κατεβει το κοστος τοσο ωστε να δικαιολογει την ποιοτητα κατασκευης ενος funny car , και να μην προκειται για ενα πολυ οικονομικο αμαξωμα σε ενα πανακριβο σασι/κινητηρα.

    Θα προτεινα τελος , να ΠΡΩΤΟΠΟΡΉΣΕΤΕ και να συνεργαστειτε με την tropical , ωστε να εξελιξετε μια ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ εκδοση του αυτοκινητου , ωστε οι βιομηχανιες σας να παραγουν κατι απολυτα Ελληνικο απο κοινου. . Προσωπικα , αυτη θα προτεινα να ειναι και η μοναδικη εκδοση παραγωγης , η οποια ταιριαζει γαντι στην χρηση που του προορίζετε , ειναι μεσα στην εποχη και ειναι σοβαρο κινητρο επιλογης.

    Ειμαι βιοτεχνης και εγω , καταλαβαινω τις δυσκολιες…νομιζω ομως οτι η διεξοδος ειναι η πρωτοπορεία &  η  πρωτοτυπια για να επιβιωσουμε . 

    με εκτιμηση , Κωνσταντινος
       

    • Constantine

       Συμφωνω μαζί σου Κώστα !!

      Και επειδη ο κ.Κεραμπός θα διαβάσει σίγουρα το αρθρο και τα σχόλια , εχω να πω απο την μεριά μου πως προσπάθειες σαν αυτην εχουν γίνει πολλές και κάθε χρόνο γίνονται απο φοιτητες στα Πανεπιστήμια με διάφορες τεχνολογίες

      Στο σχήμα του αυτοκινήτου δεν στέκομαι καθως και οι ιδιοι καταλαβαίνουν πως αν θελουν να πουλήσει έστω και σαν beach – buggie  πρέπει να εκσυγχρονιστεί και ουτε θα με πείραζε αν παίρνουν κομμάτια αλλα απο αλλα αυτοκίνητα για αρχή

      Αλλά με 10.000 εκτιμώμενη τιμή πρέπει να βρει ενα τρόπο να ξεχωρίσει και ο καλύτερος ειναι να κοιτάξει σε νεες τεχνολογίες , να βρει μια συνεργασία με ενα Πανεπιστήμιο για παράδειγμα . Εξάλλου οι επιδοτήσεις για νεες τεχνολογίες ειναι πιο συχνές αλλιώς αν περιμένεις απο το κράτος …περίμενε . Αν ηθελε το κράτος να κάνει αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα θα το ειχε κάνει χρόνια πριν , αλλά αυτό ειναι μια αλλη ιστορία

      Αλλιώς εγω ως καταναλωτής με 4-5000 παίρνω ενα Lada Niva , Samurai κτλ για Fun to drive αυτοκίνητα με δοκιμασμένη αξιοπιστία και σερβις , δεν μου δίνει κανενα κίνητρο το συγκεκριμένο για να το αγοράσω .

      Σίγουρα ο Ελληνας θα στηριξει καθε νεα προσπάθεια αρκει να εχει κίνητρο , οπως και εγώ απο την μεριά μου θα αγόραζα πολύ εύκολα ενα Ελληνικό αυτοκίνητο που θα μου εκανε το “κλικ”

  • cfu

    Δεν μου αρεσει ειναι χαλια.
    Αλλα !!!! Επειδη εχει ανεβει πολυ ο εθνικισμος μου τελευταια ΝΑΙ θα το ηθελα,ειδικα για εδω τα νησια ειναι jet,
    αλλα δεν ειναι και πολυ Ελληνικο απο τη στιγμη που ειναι Smart….

    • Mika

       E kala, esy ti perimenes, na sou ftiaksei kai ellhniko kinhthra???
      Apo kapou eprepei na ta daneistei, thn plhrwse to amoiro to Smartaki dystyxws…

    • sofokles5 (ex sofokles)

      sumfwnw…

  • sofokles5 (ex sofokles)

    bravo sto site gia ti prospatheia!

  • sofokles5 (ex sofokles)

    auto pou den exw katalavei einai…. ti kanoyn. pernoun trakarismena smart kai ftiaxnoun to tzip?

  • Spyros
  • Spyros

    Όταν θα έχετε χρόνο δείτε και αυτό από την εκπομπή Wheeler Dealers
    http://www.youtube.com/watch?v=-qzZ2KP4P_o&feature=related
    Προσωπικά βρίσκω την εκπομπή φοβερή.

    • hellboy

      το επεισοδειο αυτο δεν το ειχα δει!!!!!!!!!!χαχαχα!!!!!!!!!ωραιος!!!!!!!!!!απιστευτος ο Μike!!!!!και ο Εντ

  • GeorgeS

    Εύχομαι μόνο να λεφτά των επιδοτήσεων να μην πηγαίνουν σε τόσο “φοβερά” projects.

  • Χρήστος

    Απλά θα περιμένω την επόμενη Ελληνική προσπάθεια, για ένα πραγματικό αυτοκίνητο.
    Τέτοια φτιάχνουν στο ΤΕΙ-Θ στο τμήμα οχημάτων οι φοιτητές!Και όπως είπε και ο Λεβέντης: “Δεν πείθηκα!”

  • freedoom1013

    Όπως είπε κι ο φίλος xtravaganz-Κωνσταντίνος παραπάνω, θέλω κι εγώ να αγκαλιάσω αυτή την προσπάθεια, μόνο και μόνο γιατί είναι ελληνική σκέψη και υλοποίηση, ΑΛΛΑ η χάλια εμφάνισή του και το υφάκι-στυλάκι των δημιουργών του, που νομίζουν ότι κάνουν την επανάστασή τους και ισοπεδώνουν τον ανταγωνισμό με το δημιούργημά τους, δε μ’ αφήνει!!
    Το αυτοκίνητο δε μου αρέσει εξωτερικά καθόλου κι αν δεν είχαμε καλοκαίρι να πλησιάζει, δε θα κάναμε και τόσο εκτενή κουβέντα! 
    Υ.Γ.: Το τραγούδι είναι must, αλλά δεν ταιριάζει με το αμάξι! Αφού κάνουν κρα τα νησιά, θα έπρεπε να βάζατε κανά νησιώτικο του Πάριου! :-P

    • Mika

      “Tha parw mia psarobarka to mwro mou….”
      Ganti tairiazei!!!!
      :-))))))))))))

  • ggarfe

    Από εμφάνιση είναι ΧΑΛΙΑ!!!
    Είπαμε, δεν περιμένουμε κανά πύραυλο αλλά όχι κι έτσι…
    Όσο για τον αν οι εταιρείες ενοικιάσεων σκίζονται καί παρακαλούν για να το παραγγείλουν, έχω τις αμφιβολίες μου.
    Το παντός καιρού καί εδάφους panda είναι πολύ φθηνότερο καί δεν έχει κανένα πρόβλημα να μεταπωληθεί μετά από 3-4 ή καί 5 χρόνια “επαγγελματικής” σταδιοδρομίας!
    Αυτό θα βρεθεί άνθρωπος να το αγοράσει μετά το τέλος της ενοικίασης;;;
    Ρε παιδιά η ΕΛΒΟ το 2001 είχε παρουσιάσει το ALETIS!!!

    http://jpforum.gr/viewtopic.php?f=27&t=4011

    Αυτό μάλιστα!!! Βασίζεται στο vw kolo, άρα σε ένα αυτοκινητο φθηνότερο από το smart.
    Ένα τέτοιο το παίρνεις στα σοβαρά μόνο καί μονο επειδή δεν μοιάζει με ανέκδοτο…
    Βέβαια το ALETIS το είχε σχεδιάσει άνθρωπος που δούλευε στην pininfarina.
    Το keraboss πάλι, δεν το συζητώ… 

    • pariah

      H εταιρία που το είχε κατασκευάσει είχε έδρα στα Γιάνεννα και Γερμανία. Συμβουλευτική σε θέματα τεχνογνωσίας ήταν αν θυμάμαι καλά και συνεργαζόταν με mercedes περισσότερο.

      Το γιατί δεν προχώρησε το θέμα και ενώ η ΕΕ υποτίθεται ότι προέτρεπε τις αμυντικές βιομηχανίες να βγάλουν πολιτικά μοντέλα, δεν θα το μάθουμε…

  • giorgos

    θα ελεγα οτι μπραβο για την προσπαθεια αν και ειναι 30 χρονια πισω το αμαξι απλα ειναι πολυ τρομπας ο ανθρωπος και η γκομενα καβαλημενη μεχρι αηδιας κριμα πραγματικα τι νομιζουνε οτι φτιαξανε

  • hellboy

     πραγματικα πολλες ελλειψεις,λιγα πραγματα,μετριο,ενα αυτοκινητο πολης,γινετε κροσοβερ.ποσοι θα το προτιμησουν λιγοι ποσοι θα το παρουν ελαχιστοι,ποσα ατομα εργαζωνται πανω στην υπολοιηση 2-3-4?αντι να βαραν μυγες στο συνεργειο καλυπτουν τις ωρες τους ετσι.θα ελεγα οτι αξιζει την προσπαθεια αν ηδη υπηρχε ενα πλανο ενα σωστο σχεδιο και μια οργανωση και προσωπικο να καλυψει την τυχων ζητηση.
    οκ βγηκαμε καναμε το χομπι μας φτιαξαμε ενα αμαξι για εμπορικους λογους μετα?τι????νεο σχεδιο νεο αμαξι????μετα??????παλι νεο σχεδιο???παλι νεο αμαξι???
    παρουσιαστε ενα προτυπο να παρετε γνωμες,τι τραβαει πως και γιατι(το τουρμπο υπερβολη για το αμαξι που υποτιθετε ειναι)τι ζηταει ο κοσμος.2 προτυπο  το ιδιο αν δεν τραβαει παμε στο 3το να το βελτιωσουμε  ολικα.μετα αν υπαρχει ενδιαφερον πιανει τους στοχους(φτηνο αξιοπιστο αμαξι παραλιας)
    νοικιαζουμε μια αποθηκη περνουμε 20 φουκαραδες μαστορους που δεν εχουν δουλεια τους διχνουμε τι να κανουν και ξεκιναμε μια μικρη παραγωγη αν τραβηξει και ερθουν παραγγελιες συνεχιζουμε.
    τωρα η γκαμα των μοτερ,ΑΝΟΥΣΙΑ απλα γιατι μιλαμε για αμαξι παραλιας αν κολλησει το σηκωνεις στο ενα χερι και το βγαζεις στο δρομο γιατι ειναι ελαφρυ!!!!!!!
    υλικα τωρα για μοτερ συμφωνια με καποια εταιρια-αρχικα για 15 μοτερ και αναλογα την ζητηση-σημαντικος παραγωντας τα μοτερ-σασμαν να ειναι ΦΤΗΝΑ και ΚΑΛΑ,πατωμα εκει δινει ς το σχεδιο ρωτας καποια φιατ ασ πουμε αν μπορει να σε βοηθησει και προχωρας.οργανοση σχεδιο οραμα και πανω απο ολα δουλεια σε 20 -30-40-50 μελοντικα ατομα.οχι ιδεα υλοποιηση βγηκαμε στην αγορα!!!!
    οκ ελληνικο θα ειναι και το πονι που θα βγει αλλα οι πωλησεις με τα 7,5χιλιαρικα θα ειναι ελαχιστες…
    το νιβα κοστιζει 7ετιας με 70χιλ χλμ 5,500ευρα και και 10ετοιας με λιγα χλμ κανει 2χιλιαρικα!
    τελος παντων μπραβο για την προσπαθεια καλη αλλα οχι αρκετη για να μπορεσει να αγκαλιαστει.

  • ggarfe

    Πως το είπαμε???
    Κατάλληλο για εταιρείες ενοικίασεων???
    Μίλησα με άνθρωπο που δουλευει σε μεγάλη εταιρεία του χώρου.
    Αυτό μου είπε θα το διαλέγαμε με κλειστά μάτια αντί του keraboss…
    Πιο φθηνό, πιο εύκολο στη συντήρηση του λόγω μονοκύλινδρου μοτέρ, ελαφρύ (μόλις 510 κιλά), κατ’ επιλογή τετρακίνηση που σε συνδιασμό με το μικρό βάρος το κάνει να πηγαίνει εκεί που μόνο τα κατσικια κρι κρι πάνε, μεγάλες δυνατότητες να εξοπλιστεί με κάθε είδους εξοπλισμό.

    Καί ιδιώτης να είσαι το διαλέγεις με κλειστά μάτια!!!

    http://www.atvutvmoto.gr/?p=206#!prettyPhoto%5BGallery%5D/1/

    •  βασικα πρεπει να ειναι μετατροπη αυτοκινητο του GOLF….(του αθληματοσ GOLF )
      για 2 ατομα που θα πανε διακοπεσ…μπορει και αν αξιζει..
      αλλα για 4 που μοιραζοντε τα εξοδα???
      παντωσ αν εχει τελικη πανω απο 80-90 χιλιομτρα…δεν το λεσ κακο !!!!

    • ggarfe

      Μπαμπίνο το Κινέζικο που είδες,έχει τελική στα 75 χλμ/ώρα.
      Να μου πείς τα 75 είναι λίγα.
      Συμφωνώ, αλλά θα τολμούσες εσύ να πας παραπάνω με το Keraboss χωρίς πρώτα να έχεις κάνει ασφάλεια ζωής καί διαθήκη;;;
      Καί η φάση είναι ότι το Κινέζικο μπορείς να το κρατήσεις πιό εύκολα λόγω του επειδή ταξινομείται σαν μοτό έχει πολύ μικρό σήμα!
      Άρα μπορείς να το κρατήσεις καί σε ακινησία το χειμώνα καί να το χρησιμοποιείς μονο το καλοκαίρι.
      Όμως επειδή δέχεται ΚΑΙ κουκούλα με πόρτες μπορείς ΑΝΕΤΑ να το χρησιμοποιείς ΟΛΟ το χρόνο.
      Είναι απείρως πιό βολικό καί μανιτζέβελο από το Keraboss, λόγω πολύ πιό μικρών διαστάσεων.
      Επίσης διατίθενται καί 4πορτα/4θέσια.
      Εριξες μια ματιά στο σαιτ τους;;;
      Α, μιας καί μου φάγανε το innova 125i, σκέφτομαι σοβαρά να πάρω ένα μοτοσυκλετάκι που έχουν με 1.090€!
      Αντίγραφο του YAMAHA YBR125.

    •  δεσ για το κεραμπσοσ νομιζω πωσ δεν 8α ειχα προβλημα να το παω και πανω απο 110 !!!!
      αφου στην τελικη SMART ειναι !!!!
      αυτο που σε ειπα για την τελικη…το ειπα γιατι σε ενα μεγαλο νησι….κερκυρα-κεφαλονια-κρητη..ροδο…κω…ου οι αποστασεισ ειναι μεγαλεσ….ε το κατι παραπανω το 8ελεισ !!!!
      δεν λεω παντωσ οτι ειναι κακο !!!!!!
      οσο για το μηχανακι !!!!! μαζι σου  !!! εγω ψανχομαι αγρια για κορεατικο τησ SYM !!!!  ¨-)
      αλλα δεν μου παιρνει κανει το gillera…. axaxaxa
      italiko !!!!!  LOL LOL LOL

    • ggarfe

      Η SYM είναι made in taiwan!
      Απ’ όσο γνωρίζω Κορεάτικες φίρμες είναι η DAELIM καί η HYOSUNG.
      Το GILERA είναι το 2χρονο RUNNER???
      Πάντως σε αυτό που σου είπα πριν, περί χρήσης όλο το χρόνο, που ισχύει, θα προσθέσω ότι για διακοπές είναι μια χαρά το Κινέζικο!
      Εξάλλου στις διακοπές πάμε για να χαλαρώσουμε, να οδηγήσουμε αργά για να απολάυσουμε το τοπίο, να χαβαλεδιάσουμε βρε αδερφέ!
      Για το DAFIER 125 TZX τι λες;;;
      Στα 1.090 απλα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ!
      Καί με 2 χρόνια εγγύηση!

    •  οχι ειναι το 180cc to tetraxrono !!!!
      σκεφτομαι για το SYM 300 to citycom…i kapos etsi telos panton !!!

      το βρισκω used απο 2200 εωσ 2400 !!!!!!
      δεν λεω στισ διακοπεσ χαβαλεδιαζουμε !!! αλλα κα8ε φορα που εχω στα χερια μου νοικιαρικο..του πινω το αιμα!!!! οσο αιμα εχει τελοσ παντων ενα 1000cc…….

    • ggarfe

      4χρονο λογικά δεν πρέπει να αντιμετωπίζεις ιδιαίτερες δυσκολίες στην μεταπώληση.
      Καλή μπουγάδα, αρκετές φωτογραφίες καί λογική τιμή.
      Στο car.gr έχεις δοκιμάσει να το βάλεις;;;
      Δε ξέρω σε τι κατάσταση είναι, αλλά στην σωστή τιμή όλα φεύγουν…
      Πάντως απέφυγε την ανταλλαγή. Έτσι που έχουν τα πράγματα σήμερα ο καλύτερος έμπορος θα σου πιεί το αίμα όχι με το καλαμάκι αλλά με το ΜΠΟΥΡΙ της σόμπας…

    •  to exv balei..alla den exo tirisei tipota apo afta poy eipes !!! :-P
      2 foto!!!! kai mesa sti vroma !!!! axaxxa
      8elei ena service poy to exo psaksei sta 200 euro….
      alla ego to dino 600 !!!!!!
      apla ta 8elo gia prokatavoli gia na paro to allo !!!!
      8a diksei mesa stin evdomada !!!
      o emporas moy to pairnei san prokatavoli sta 500 !!!! allla tin timh apo to allo kai den tin katevazei…
      ego ta 8elo stoxeri 500-600 eyro..kai ton paizv allios !!!!!!  ;-)
      alla……prepei na to poyliso…

    • ggarfe

      Μπαμπίνο όπως τα ειπαμε.
      Καλό -σχολαστικό- πλύσιμο, πολλές -από μπροστά, από πίσω, από το πλάι αριστερά, από το πλάι δεξιά, το χώρο κάτω από τη σέλα, ακόμα καί τα κλειδιά ή το book service αν το έχεις, έστω καί αν δεν το έχεις ενημερώσει-  ΚΟΝΤΙΝΕΣ(!!!) φωτογραφίες(να δείξεις ότι δεν έχεις να κρύψεις κάτι) καί πάνω απ’όλα ειλικρίνεια!
      Γράψε π.χ ότι θέλει σερβίς!
      Καί εφόσον η τιμή είναι 500-600, μπορείς να γράψεις 600€ συζητήσιμη.
      Καλή επιτυχία στην πώληση!!!
      Τι μοντέλο είναι;
      Έχεις δεί σε τι επίπεδα παίζουν τα υπόλοιπα ίδιας χρονολογίας-κυβισμού καί κατάστασης;

    •  δεσ δευτερο χερι το ειχα παρει….το εχω 2 χρονια !!!
      το ειχα παρει για οικονομια…αλλα τελικα καιει πιο πολυ απο το GOLF !!!  aaaxaxx
      μοντελο του 2004 ειναι !!!
      ενα σε καλη κατασταση παιζει ειδα απο τα 1000-1200 !!
      ε με χουν παρει 2 ωσ τωρα και το ζηταν 200-300 !!!! ε ελεοσ λεω !!!!! :-P
      καλυτερα να το χαρισω !!!!!
      τα εχω γραψει ολα αυτα που λεσ !!!! δεν θελω να κοροιδευω !!!!!

    • ggarfe

      Ε, ευτυχώς δεν κάει καί λάδι  όπως το golf, οπότε κάτι γλυτώνεις :))))))

      Σοβαρά τώρα. Η υπερβολική κατανάλωση που περιγράφεις δεν εξηγείται!!!

      Θεωρώ ότι πρέπει οπωσδήποτε να επισκεφθείς συνεργείο για ρύθμιση-καθάρισμα καρμπυρατέρ καθώς επίσης καί άμεση αλλαγή του φίλτρου αέρος!

      Μήπως ο προηγούμενος είχε κάνει καμιά μαιμουδια΄στην τροφοδοσία;;;΄

      Μήπως είχε πειράξει τίποτα;;;

      Από μπίλιες τι φοράει;;;

      Μήπως έχει βάλει άλλες γιατί ίσως ήθελε καλύτερα μπαμ, αλλά να έχει επίβαρύνει την κατανάλωση;;;

      Όλα αυτά θέλουν ψάξιμο από μάστορα – γνώστη.

      Γνώμη μου; Ψάξε να δείς τι γίνεται σε αυτό το θέμα καί ίσως να δείς τέτοιες διαφορές στην κατανάλωση που τελικά να μην χρειαστεί να το δώσεις.

      Θα σου μείνουν καί τα υπόλοιπα χρήματα για διακοπές!

    •  e βασικα 8ελω να το δωσω !!!!!
      αλλα δεν ξερω και πολλα απο μηχανακια !!!
      μαμα ειναι παντωσ !!!!!
      ουτε λαδι καιει ουτε τιποτα !!!
      μονο βενζινη !!!!  αχαχαχαχχαα

    • ggarfe

      Επιμένω πως με μια επίσκεψη για αλλαγή φίλτρου αέρος καί έλεγχο σε τροφοδοσία θα δείς μεγάλες διαφορές στην κατανάλωση!
      Η φάση που βρισκόμαστε δεν είναι καί η καλύτερη για οικονομικό άνοιγμα.
      Εγώ σκέφτομαι για το dafier tzx125 επειδή μου έκλεψαν το innova.
      Κανονικά οικονομικά δεν με παιρνει ούτε για ποδήλατο από το alex pack!!!
      Καλή επιτυχία στην πώληση πάντως καί καλό ψάξιμο με το sym.
      Πάντως λάβε υπόψιν σου ότι τα σερβις του sym είναι ακριβά!
      Καί όταν λέμε ακριβά εννοούμε ΑΚΡΙΒΑ!
      Το έχω ψάξει καί ξέρω.

    • ggarfe

      Μπαμπίνο, αν το gilera σου είναι αυτό που είδα στο car, ένα έχω να πω…
      Με τέτοιες φωτογραφίες δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει άνθρωπος να το δεί…
      Στη Νεάπολη είσαι;;; Το runner έχει 55.000χλμ;;;

      Δεν κάνεις για φωτογράφος… Ειλικρινά σου μιλάω…

    •  axaxxaxxaxaxax !!!!
      ayto einai !!!!!!!!
      re si den exo kinito !!!!!
      eixa ena kalo..alla to espasa !!!!
      opote tora exo 1 nokia me 1megapixel !!!!!!  LOL LOL
      re si me ta service moy kaiei etsi ops se leo……..
      tora to ekana service !!!!!
      apla einai karmpirater…..8elo ena injection !!!!
      neapoli leme !!!!!! axaxaxaxax