Ο CEO της Mazda, Takashi Yamanouchi, αποκάλυψε πρόσφατα ότι εργάζονται πάνω σε έναν περιστροφικό κινητήρα υδρογόνου ο οποίος θα μπορούσε να λειτουργεί σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα. Αντίστοιχη υλοποίηση, είχε παρουσιάσει η Audi στο A1 e-tron.

Πίσω το 2007, η Mazda είχε βγάλει ένα RX-8 το οποίο φορούσε ένα wankel κινητήρα που μπορούσε να καταναλώσει είτε βενζίνη είτε υδρογόνο. Οι Ιάπωνες έκαναν αρκετές χιλιάδες δοκιμών με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εξάγοντας έτσι αρκετά σημαντικά δεδομένα.

Το πρώτο αυτοκίνητο που θα διαθέτει αυτή την υβριδική λύση θα κυκλοφορήσει το 2013 και φετινός στόχος της Mazda, είναι να παρουσιάσει καθαρά κέρδη 10 δις γιεν, παίρνοντας πίσω μέρος του ελλείμματος του 2011, όπου ανήλθε σε 107,7 δις γιεν.

[Πηγή: Nikkei]