Ο CEO της Mazda, Takashi Yamanouchi, αποκάλυψε πρόσφατα ότι εργάζονται πάνω σε έναν περιστροφικό κινητήρα υδρογόνου ο οποίος θα μπορούσε να λειτουργεί σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα. Αντίστοιχη υλοποίηση, είχε παρουσιάσει η Audi στο A1 e-tron.


Πίσω το 2007, η Mazda είχε βγάλει ένα RX-8 το οποίο φορούσε ένα wankel κινητήρα που μπορούσε να καταναλώσει είτε βενζίνη είτε υδρογόνο. Οι Ιάπωνες έκαναν αρκετές χιλιάδες δοκιμών με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εξάγοντας έτσι αρκετά σημαντικά δεδομένα.

Το πρώτο αυτοκίνητο που θα διαθέτει αυτή την υβριδική λύση θα κυκλοφορήσει το 2013 και φετινός στόχος της Mazda, είναι να παρουσιάσει καθαρά κέρδη 10 δις γιεν, παίρνοντας πίσω μέρος του ελλείμματος του 2011, όπου ανήλθε σε 107,7 δις γιεν.

[Πηγή: Nikkei]

  • Constantine

    Λενε πως με υδρογόνο εχει πολυ μικρότερη κατανάλωση ο βανγκελ . Το υδρογονο που θα το βρούμε όμως , εκτός αν δουλευει και με απιονισμένο νερό !!! ΛΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛ !!!! 

    • nikxan1

      το ξερεις, οτι υπαρχει η τεχνολογια να παρεις ΠΟΛΥ ενεργεια, απο απιονισμενο νερακι??
      το ξερεις, οτι υπαρχει η τεχνολογια να παρεις ΛΙΓΗ ενεργεια, απο την υγρασια του αερα??
      το ξερεις, οτι υπαρχουν ΠΑΑΑΑΑΡΑ πολλες εναλλακτικες μορφες ενεργειας??
      το ξερεις, οτι η βενζινα και το ντηζελ, ειναι τεχνολιγιες 300 χρονων???
      το ξερεις, οτι ολη την εξελιξη την σταματανε οι πετρελα’ι’κες εταιρειες??

    • JohnnyXP64

      το ποιο σπουδαιο ειναι το τελευταιο που λες!
      δεν τις σταματαν ακριβως διοτι αναγκαστηκα ο κοσμος ψαχνει για κατι αλλο,
      αλλα κοιτανε να της κουμανταρουν τις εξελιξεις βαση και μονο τα συμφεροντα τους!

      για το λογο και μονο αυτο, εδω θα μαστε και θα με θυμηθηται, οτι η παραγωγη υδρογωνου και καλα θα πρεπει να γινει απο και ΜΟΝΟ πετραιλαικες εταιρειες! και θα βαλουν και κατι αλλο μεσα σιγουρα για να ελλεγχουν τους τυπους που θα βγαλους δικες τους μηχανες παραγωγης υδρογονου στο γκαραζ….
      δεν ξερω αν οι ποσοτητες θα απο ένα τετοιο αυτοσχεδιο μηχανισμό μπορουν να ειναι τοσο μεγαλες ωστε να τρομοκρατηθουν οι πετραιλαικες

      αλλα σιγουρα θα το κανουν αυτο και καλα Παρανομο βασι καποιου νομου που θα βγαλουν και θα αναγκασουν τον κοσμο να αγοραζει υδρογονου απο αυτες.

      οι πετραιλαικες ΔΕΝ θα Πεθανουν ΠΟΤΕ!
      απλά θα μασκαρευτούν κατω απο το σεντόνi της “οικολογιας” και τις “εναλακτικης ενεργειας”
      αλλα θα κοιταξουν κα κερδιζουν παντα οπως και τωρα.

    • Renesis1

      Πολύ σωστός, το ίδιο λέει ακριβώς και το ντοκιμαντέρ “Who Killed The Electric Car”. Είναι πολλά τα λεφτά “Αρη”..

  • cfu

    apeira like !!!!! einai kai xeirokinito to basikotero !!!!an einai etsi ta hydrogen as proxorisoume
    ftiaxtika ligo http://www.youtube.com/watch?v=nuCh6diDrvg
    tetoia theloume oxi apostiromena hlektrika/hybrid

  • Chris

    AB μηπως πρεπει να κανεις καποιο θεμα για την υδρογονοκινηση ? Μιλαω για αμεσες εφαρμογες που ισως μας βοηθησουν να κανουμε λιγο οικονομια..

  • JohnnyXP64

    AB ena mikro lathaki:

    “και φετινός στόχος της Mazda για φέτος” na vgei ena pao ta dio “fetos” ;-)

  • gkar

    Ωραίο σαν ιδέα μιας και το υδρογόνο είναι το τέλειο καύσιμο…αλλά είναι και επικίνδυνο!
    Σε συγκέντρωση της τάξης του 5%κ.β. αν θυμάμαι σωστά προκαλείται αυτανάφλεξη απλώς με την επαφή με το οξυγόνο…Είναι φοβερά εκρηκτικό και θέλει πολύ μεγάλη προσοχή!
    Παρακάλα δλδ να μην σε ακουμπήσει κανένας! Θα λαμπαδιάσεις σαν τα Φερράρι (LOL)!!

  • mother1russia

    Καλα ολα αυτα αλλα τον καυλωτικο ηχο του βενζινοκινητηρα θα τον εχει???
    Μαλλον θα ακουγετε σαν ηλεκτρικη σκουπα…

    • cfu

      des to video pou exo parapano o ixos parameni !!!! DEN einai hlektriko kamia sxesi

    • Renesis1

      Κοίταξε, το RX8 από τις 1.000 μέχρι τις 5.000 στροφές που είναι “νωχελικό” θα μπορούσες να πείς οτι με τον βενζινοκινητήρα που ήδη έχει ακούγεται κάπως σαν ηλεκτρική σκόυπα.. από τις 5.000 όμως που διαολίζεται μέχρι και τις 9.300 έχει απίστευτο ήχο πορωτικότατο.. :P