H Kosmocar ανακοίνωσε ότι το Volkswagen Passat Alltrack ξεκινά στη χώρα μας από τις 30.360 ευρώ με τον 1.800αρη TSI κινητήρα των 160 ίππων. Η AllRoad έκδοση του νέου Passat, βασίζεται στο ευρωπαϊκό Passat και το κύριο χαρακτηριστικό του είναι η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (165 mm – 30 mm περισσότερα από το απλό Passat) και οι SUV πινελιές που διαθέτει, όπως ο νέος προφυλακτήρας και τα περιμετρικά προστατευτικά πλαστικά .

Μηχανικά είναι διαθέσιμο με 2 κινητήρες βενζίνης (1.800 TSI με 160 άλογα και 2.000 TSI με 210 άλογα) και 2 πετρελαίου (2.000 TDI με 140 και 170 άλογα). Οι δυνατές εκδόσεις των δύο δίλιτρων κινητήρων θα έρχονται με στάνταρ τετρακίνηση 4Motion και αυτόματο κιβώτιο DSG, ενώ και η πετρελαιοκίνητη έκδοση με τα 140 άλογα θα μπορεί να εφοδιαστεί με τετρακίνηση.

Το αυτοκίνητο έχει μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 656 kg. Επιπλέον, η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών (έως το ύψος του πίσω παραθύρου) είναι 588 lt ενώ με πλήρως αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα και έως την οροφή φτάνει τα 1.716 lt. Με αναδιπλωμένα τα πίσω κάθισμα το μήκος της επιφάνειας του χώρου φόρτωσης αυξάνεται στο εντυπωσιακό 1,94 m.

Το Passat Alltrack διατίθεται σε ένα επίπεδο εξοπλισμού, με ιδιαίτερη εμφάνιση και χαρακτηριστικά οχήματος off-road. Το εσωτερικό του ξεχωρίζει χάρη στα κατώφλια θυρών εμπρός-πίσω με επένδυση αλουμινίου και λογότυπο “Alltrack”, τα καθίσματα με επένδυση Ύφασμα / Alcantara, τις διακοσμητικές λεπτομέρειες σε ασημί Titanium, και τα πεντάλ αλουμινίου. Επιπλέον, το Passat Alltrack προσφέρει ένα υψηλού επιπέδου σύνολο χαρακτηριστικών εξοπλισμού, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:

  • Ζάντες αλουμινίου 7.5J X 17 με ελαστικά τύπου self-sealing, διάστασης 225/50 R17
  • Off-road ανάρτηση
  • Προβολείς ομίχλης εμπρός με στατικό φωτισμό στροφών
  • Fatigue detection (σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού)
  • Μετωπικούς αερόσακους, εμπρός πλευρικούς, και αερόσακους οροφής τύπου κουρτίνας
  • ESP, ΑΒS με Brake Assist, ASR, MSR
  • XDS (210ps, 170ps)
  • Πρόγραμμα οδήγησης «Off-Road Mode»
  • Προσκέφαλα εμπρός με ρύθμιση ύψους και μήκους
  • Απασφάλιση πλάτης πίσω καθισμάτων με διακόπτη στο χώρο αποσκευών
  • Αυτόματη λειτουργία απενεργοποίησης / εκκίνησης κινητήρα stop/start (TDI)
  • Σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση (TDI)
  • Climatronic (Ηλεκτρονικό κλιματισμό με ξεχωριστή ρύθμιση οδηγού-συνοδηγού)
  • Ηχοσύστημα radio-cd-mp3 player με έγχρωμη οθόνη αφής 6,5” και ενσωματωμένο cd-changer
  • Υπολογιστή ταξιδίου Plus με οθόνη πολλαπλών ενδείξεων
  • Αισθητήρα βροχής, φωτός, αντιθαμβωτικό εσωτερικό καθρέπτη
  • Ηλεκτρικό χειρόφρενο με λειτουργία Auto-Hold
  • Σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών

Οι αρχικές τιμές ακολουθούν ενώ αναλυτικότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον βασικό και τον επιπλέον εξοπλισμό μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί αλλά και σε αυτό το αρχείο excel.

Περιγραφή

Ενδεικτική Λιανική Τιμή

1.8lt TSI 160PS

€ 30.360

2.0lt TSI 210PS DSG 4MOTION

€ 36.940

2.0lt TDI 140PS BMT 4MOTION

€ 35.890

2.0lt TDI 170PS BMT DSG 4MOTION

€ 44.480

[Πηγή: Kosmocar]

Δελτίο Τύπου

Νέο Volkswagen Passat Alltrack

Για εντός και εκτός δρόμου “κόσμους”

Πολλοί οδηγοί αυτοκινήτων αναζητούν ένα πολύπλευρο αυτοκίνητο, που συνδυάζει την άνεση και την ευρυχωρία ενός επιβατικού με την στιβαρότητα και τις εκτός δρόμου δυνατότητες ενός SUV. Ένα αυτοκίνητο όπως το νέο Passat Alltrack. Γρήγορο, οικονομικό, ευέλικτο και με off-road δυνατότητες. Με το νέο Passat Allatrack η Volkswagen κλείνει το χάσμα μεταξύ των επιβατικών αυτοκινήτων και των SUV.

Σε αντίθεση με το Passat Variant, η σχεδιαστική “off-road” φιλοσοφία του νέου μοντέλου περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες και τονισμένα πλευρικά μαρσπιέ, ειδικές επενδύσεις περιφερειακά του αμαξώματος, καθώς και νέες ζάντες αλουμινίου “Valley” 17-ιντσών. Επιπλέον, οι off-road ιδιότητες του έχουν τελειοποιηθεί: μεγαλύτερη γωνία ράμπας και προσέγγισης, μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και ειδικές προστατευτικές ποδιές κάνουν το Passat Alltrack μια ιδανική εναλλακτική λύση σε σχέση με τα SUV, που πραγματικά ξεχωρίζει.

Υψηλή ροπή. Το νέο Passat Alltrack έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει μεγάλη ικανότητα ρυμούλκησης (έως 2.200 κιλά, ανάλογα με την επιλογή του κινητήρα) και να ανταποκρίνεται σε εκτός δρόμου επιφάνειες. Για το λόγο αυτό, η Volkswagen χρησιμοποιεί αποκλειστικά υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες άμεσου ψεκασμού με υψηλή ροπή – δύο κινητήρες βενζίνης (TSI) και δύο κινητήρες πετρελαίου (TDI). Μέγιστη ροπή: 250 – 350 Nm! Κανένας από τους τέσσερις κινητήρες δεν απαιτεί περισσότερο από 1.750 σ.α.λ. για να φτάσει στη μέγιστη ροπή του.

Αποδοτικοί υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες με άμεσο ψεκασμό. Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει δύο κινητήρες βενζίνης TSI 1.8lt 160PS και 2.0lt 210PS, καθώς και δύο κινητήρες πετρελαίου TDI 2.0lt 140PS και 2.0lt 170PS. Οι δύο κινητήρες TDI συνδυάζονται με BlueMotion Technology και διαθέτουν αυτόματη λειτουργία Stop/Start καθώς και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση.

Σύστημα XDS και έξυπνη τετρακίνηση 4MOTION. Στο νέο Passat Alltrack όλοι οι κινητήρες χωρητικότητας 2.0lt εξοπλίζονται με μόνιμη τετρακίνηση 4MOTION. Επιπλέον, οι δύο κορυφαίες εκδόσεις 2.0lt TSI 210PS και 2.0lt TDI 170PS εξοπλίζονται με ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό (XDS) ενώ συνδυάζονται αποκλειστικά με κιβώτιο άμεσης αλλαγής ταχυτήτων (DSG) 6 σχέσεων.

XDS και 4MOTION συμπληρώνουν το ένα το άλλο, καθιστώντας την οδηγική συμπεριφορά ακόμα πιο ασφαλή και ουδέτερη. Σε συνθήκες εκτός δρόμου ή στο χιόνι, το Passat Alltrack επιτυγχάνει επιδόσεις που ένα SUV δύσκολα μπορεί να υπερβεί.

Η αποτελεσματική συνεργασία ανάμεσα στους κινητήρες του Passat Alltrack και το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης 4MOTION, αναδεικνύεται στους δύο κινητήρες TDI: Η μέση κατανάλωση του 2.0lt TDI 140PS είναι μόλις 5,7 l/100 km (ισοδυναμεί με 149 g/km CO2), ενώ στον 2.0lt TDI 170PS είναι 5,9 l/100 km (155 g/km CO2).

Προστασία κινητήρα. Για μεγαλύτερη ασφάλεια κατά την κίνηση εκτός δρόμου υπάρχει στο κάτω μέρος του αμαξώματος ένα ατσάλινο συμπαγές προστατευτικό (TWU), που προστατεύει τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων, το κάρτερ λαδιού, το σύστημα εξάτμισης (μπροστινό τμήμα) και τις διάφορες σωληνώσεις από πιθανά χτυπήματα.

Το μοναδικό επιβατικό αυτοκίνητο της Volkswagen με πρόγραμμα οδήγησης “Off Road Mode”. Το Off Road Mode υπογραμμίζει το γεγονός ότι το Passat Alltrack τοποθετείται ανάμεσα στα επιβατικά αυτοκίνητα και τα SUV. Με το πάτημα ενός κουμπιού, το συγκεκριμένο πρόγραμμα συντονίζει τα βασικά δυναμικά συστήματα του αυτοκινήτου με τα νέα συστήματα υποβοήθησης που προσφέρει η τετρακίνηση. Τα συστήματα και οι νέες ρυθμίσεις περιλαμβάνουν:

  • Ø το ABS (με το διάστημα ενεργοποίησης να έχει αυξηθεί έτσι ώστε, σε συνθήκες κατάβασης λόφου, το μικρό μπλοκάρισμα των τροχών να δημιουργεί τεχνητά ένα όγκο από πέτρες ή χαλίκια εμπρός από τα ελαστικά, βελτιώνοντας την πρόσφυση)
  • Ø το Hill Descent Control (σύστημα ελέγχου ταχύτητας καθόδου)
  • Ø το Hill Climb Assist (σύστημα υποβοήθησης ανόδου)
  • Ø το EDS (πιο άμεση απόκριση στο ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικών)
  • Ø μεταβολή της απόκρισης στο πεντάλ γκαζιού (πιο προοδευτικό για καλύτερο έλεγχο και μείωση των απότομων επιταχύνσεων)
  • Ø το κιβώτιο ταχυτήτων DSG (με υψηλότερα σημεία αλλαγής των ταχυτήτων και χωρίς αυτόματη επιλογή μεγαλύτερης σχέσης στο μέγιστο όριο στροφών του κινητήρα).

Μέχρι τώρα, η Volkswagen προσέφερε το πρόγραμμα οδήγησης “Off Road Mode” μόνο σε SUV αυτοκίνητα, όπως το Tiguan και το Touareg. Τώρα, το σύστημα εξοπλίζει για πρώτη φορά και ένα κλασικό επιβατικό αυτοκίνητο – το Passat Alltrack.

Offroad δυνατότητες. Το Passat Alltrack διαθέτει ακριβώς το ίδιο μήκος (4.771 mm) και το ίδιο πλάτος (1.820 mm) με το Passat Variant παρά τους μεγαλύτερους θόλους των τροχών που διαθέτει. Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί από τα 135 mm σε 165 mm. Η γωνία προσέγγισης έχει μεγαλώσει από 13,5° σε 16 μοίρες, ενώ στο πίσω μέρος, η γωνία διαφυγής έχει μεγαλώσει από 11,9° σε 13,6 μοίρες. Μια άλλη παράμετρος που δεν είναι λιγότερο σημαντική σε κίνηση εκτός δρόμου είναι η γωνία ράμπας του αυτοκινήτου για τη διέλευση πάνω από ένα λόφο. Και αυτή η γωνία είναι μεγαλύτερη, από 9,5° σε 12,8 μοίρες.

Κορυφαία ευρυχωρία. Το αυτοκίνητο έχει μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 656 kg. Επιπλέον, η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών (έως το ύψος του πίσω παραθύρου) είναι 588 lt ενώ με πλήρως αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα και έως την οροφή φτάνει τα 1.716 lt. Με αναδιπλωμένα τα πίσω κάθισμα το μήκος της επιφάνειας του χώρου φόρτωσης αυξάνεται στο εντυπωσιακό 1,94 m.

Προδιαγραφές εξοπλισμού. Το Passat Alltrack διατίθεται σε ένα επίπεδο εξοπλισμού, με ιδιαίτερη εμφάνιση και χαρακτηριστικά οχήματος off-road. Το εσωτερικό του ξεχωρίζει χάρη στα κατώφλια θυρών εμπρός-πίσω με επένδυση αλουμινίου και λογότυπο “Alltrack”, τα καθίσματα με επένδυση Ύφασμα / Alcantara, τις διακοσμητικές λεπτομέρειες σε ασημί Titanium, και τα πεντάλ αλουμινίου. Επιπλέον, το Passat Alltrack προσφέρει ένα υψηλού επιπέδου σύνολο χαρακτηριστικών εξοπλισμού, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:

  • Ζάντες αλουμινίου 7.5J X 17 με ελαστικά τύπου self-sealing, διάστασης 225/50 R17
  • Off-road ανάρτηση
  • Προβολείς ομίχλης εμπρός με στατικό φωτισμό στροφών
  • Fatigue detection (σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού)
  • Μετωπικούς αερόσακους, εμπρός πλευρικούς, και αερόσακους οροφής τύπου κουρτίνας
  • ESP, ΑΒS με Brake Assist, ASR, MSR
  • XDS (210ps, 170ps)
  • Πρόγραμμα οδήγησης «Off-Road Mode»
  • Προσκέφαλα εμπρός με ρύθμιση ύψους και μήκους
  • Απασφάλιση πλάτης πίσω καθισμάτων με διακόπτη στο χώρο αποσκευών
  • Αυτόματη λειτουργία απενεργοποίησης / εκκίνησης κινητήρα stop/start (TDI)
  • Σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση (TDI)
  • Climatronic (Ηλεκτρονικό κλιματισμό με ξεχωριστή ρύθμιση οδηγού-συνοδηγού)
  • Ηχοσύστημα radio-cd-mp3 player με έγχρωμη οθόνη αφής 6,5” και ενσωματωμένο cd-changer
  • Υπολογιστή ταξιδίου Plus με οθόνη πολλαπλών ενδείξεων
  • Αισθητήρα βροχής, φωτός, αντιθαμβωτικό εσωτερικό καθρέπτη
  • Ηλεκτρικό χειρόφρενο με λειτουργία Auto-Hold
  • Σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών

Οι τιμές του νέου Passat Alltrack έχουν ως εξής:

Περιγραφή

Ενδεικτική Λιανική Τιμή

1.8lt TSI 160PS

€ 30.360

2.0lt TSI 210PS DSG 4MOTION

€ 36.940

2.0lt TDI 140PS BMT 4MOTION

€ 35.890

2.0lt TDI 170PS BMT DSG 4MOTION

€ 44.480

  • $26569747

    εγω προτιμω….. ποιο αλλο απο το πιο επιτυχημενο της κατηγοριας??
    http://www.oopscars.com/wp-content/uploads/OPEL_INSIGNIA_CROSS_FOUR.jpg

    • cfu

      πολυ ωραιο

  • jimakos

    re paidia kai emena m aresei t insignia afou t exei kai o pateras m allwste..apla vlepw diafores texnologies p exei kai zhlevw…

    • nikxan1

      οπως??
      συγκρινεις το οπελ μ’αυτην την μπουρδα??
      και δεν μου λες?? ποσο κανει το οπελ?? κανει 30??

    • jimakos

      emfanisiako gia kanena logo,,opws kai ta service ktl…apla zhlevw ton ameso psekasmo kai ta bixlibidia p exei ston standar eksopliso alla stin usia ta plirwneis opws les kai esu me ta 30K…
      re paidia kati allo pu m tn spaei sto opel,enw exei tin othonara tu den boreis na kaneis polla pragmata kai t gps t den exei polles euthmiseis :

    • nikxan1

      και τι να σου πει ο αμμεσος ψεκασμος ρε μιμη??
      τι παει να πει δηλαδη οτι εχει αμμεσο ψεκασμο??
      το οπελ σου, ειναι 500 φορες πιο ομορφο!!!!
      οποτε, να τον χεσω τον αμμεσο ψεκασμο!!!

    • jimakos

      sumfwnw oti prwta paei to aisthitiko kommati se ena aytokinhto alla kaiei to atoimo se sugrish me tn antagwnismo..omws itan suniditopoihmenh agora den metaniwnume gia tpt :D

    • V_D

      Η Opel όταν έχει κέφια βγάζει πολύ όμορφα αυτοκίνητα..αρκεί να είναι 5αθυρα γιατί τα 4αθυρα τα κάνει σκατά…

  • Cosacher

    Εδω δεν έχουμε βρακί η VW θέλει 30 χιλιάρια για ενα passat . Α ρε Γερμανία με τα αυτοκίνητα του λαού (βλέπε Volks Wagen σε μετάφραση)

    • nikxan1

      μην του πατησετε κανα dislike!!!!
      ΚΑΛΑ ΛΕΕΙ!!!!

    • Mamouna

      Πληροφοριακά και για να μη μιλάμε άμα δεν ξέρουμε, οι τιμές των ίδιων εκδόσεων στη Γερμανία είναι 33.450, 39.750, 36.225 και 40.075. Τα συμπεράσματα δικά σας.

    • jimakos

      nai t exw akusei kai gia to insignia oti germania ine pio akrivo..vasika m t eixe pei enas ellinogermanos stis diakopes..poios o logos?