Την Δευτέρα η Ford ανακοίνωσε ότι η παραγωγή του B-Max ξεκίνησε στο εργοστάσιο της στη Κραϊόβα της Ρουμανίας. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο με την Ford να επενδύει 675 εκατ. ευρώ στο εργοστάσιο της Ρουμανίας ώστε να κατασκευάζει εκεί το B-Max.


Κύριο γνώρισμα του B-Max είναι ότι δεν διαθέτει μεσαία κολόνα ώστε να γίνεται έτσι πιο άνετη η πρόσβαση στο εσωτερικό. Βασίζεται στο Fiesta και διαθέτει πίσω συρόμενες πόρτες με το άνοιγμα όταν και οι δύο πόρτες είναι ανοικτές να φτάνει το 1.5 μέτρο. Τα πίσω καθίσματα αλλά και το κάθισμα του συνοδηγού αναδιπλώνονται πλήρως ώστε να γίνεται ευκολότερη η μεταφορά κάθε είδος φορτίου που έχει μήκος 2.35 μέτρα. Το αυτοκίνητο είναι κατά 30cm μικρότερο από το C-Max και κατά 11cm μεγαλύτερο από το Fiesta.

Το αυτοκίνητο μηχανικά θα φορά κινητήρες βενζίνης όπου ανάμεσα τους θα βρίσκεται και ο νέος 1.000αρης τρικύλιδρος turbo EcoBoost τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού με δύο ανεξάρτητους εκκεντροφόρους μεταβλητού χρονισμού καθώς και σύστημα start/stop. Αποδίδει 120 άλογα με μέση κατανάλωση 4.9 λίτρα/100 χλμ και 114 γρ/χλμ εκπομπές CO2. Επίσης θα υπάρχουν και Duratorq TDCi πετρελαιοκινητήρες στην γκάμα. Ο 1.600αρης TDI αποδίδει 95 άλογα, χρειάζεται 4.0 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει 104 γρ/χλμ CO2. Το νέο B-Max θα διαθέτει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας  Smart Regenerative Charging το οποίο βοηθά στην επαναφόρτιση της μπαταρίας ώστε να εξοικονομεί καύσιμο.

Παράλληλα η Ford ανακοίνωσε ότι στο εργοστάσιο θα κατασκευάζει και έναν νέο 1.500αρη κινητήρα βενζίνης από το 2013, του οποίου τα αναλυτικά χαρακτηριστικά θα τα ανακοινώσει μέσα στο έτος

[Πηγή: Ford]