
Είναι σίγουρα τρομακτικό να βλέπεις ένα τουμπαρισμένο φορτηγό να έρχεται κατά πάνω σου; Το θέμα είναι το πως αντιδράς; Κάνεις το σταυρό, δαγκώνεις την ταυτότητα και παρακαλάς η σύγκρουση να είναι όσο λιγότερο σφοδρή γίνεται ή προσπαθείς να το αποφύγεις με νύχια και με δόντια, όπως έκανε αυτός ο Καναδός;
http://www.youtube.com/watch?v=mwF5pnorwY4&feature=player_embedded
[Πηγή: YouTube]
