Ο Καναδός αντιπρόσωπος της Porsche στο Τορόντο, Pfaff Automotive, θέλησε να αυξήσει τις πωλήσεις των Γερμανικών αυτοκινήτων, και έτσι σκέφτηκε να φωτογραφίσει μια λευκή 911, έξω από τα σπίτια των υποψήφιων, εύπορων κατοίκων του Τορόντο. Στη συνέχεια έστελνε τις φωτογραφίες τους ιδιοκτήτες των σπιτιών όπου πάνω τους έγραφαν:

Είναι πιο κοντά απ’όσο νομίζετε, δεν αποτελεί έκπληξη. Ποιος μπορεί να πει όχι σε μια Porsche στο δρόμο;

H Pfaff δήλωσε ότι το 32% των ατόμων που πήραν τις φωτογραφίες ανταποκρίθηκαν στη καμπάνια. Φθηνή διαφήμιση, με άμεσο αποτέλεσμα. Υπήρχε και ένα video, αλλά οι Καναδοί το έκαναν Private. Προστέθηκε και το σχετικό video.

[Πηγή: Adweek]