Η Rolls-Royce θέλει να κάνει τα αυτοκίνητα της φιλικότερο προς το περιβάλλον, αλλά δεν σκοπεύει να βάλει πετρελαιοκινητήρες σε αυτά. Στέλεχος της RR δήλωσε ότι ποτέ η εταιρία του δεν θα επέλεγε να τοποθετήσει έναν πετρελαιοκινητήρα στα αυτοκίνητα της, αφού οι πελάτες της, δεν θα ήθελαν να αγοράσουν μια τέτοια RR.
Την ίδια τύχη θα έχει και το 102EX concept, η ηλεκτρική έκδοση της Phantom, η οποία δεν θα περάσει στην παραγωγή. O CEO της RR Torsten Müller-Ötvös, είχε δηλώσει ότι αν και οι υποψήφιοι αγοραστές εντυπωσιάστηκαν από την επιτάχυνση του αυτοκινήτου, είπαν ότι τα 200 χιλιόμετρα αυτονομίας και οι 20 ώρες απαιτούμενου χρόνου επαναφόρτισης δεν είναι αποδεκτά νούμερα.
Αντιθέτως, άφησε να εννοηθεί ότι μια plug-in υβριδική έκδοση θα μπορούσε ενδεχομένως να υπάρξει στο εγγύς μέλλον, ως έκδοση της Ghost Coupe και Convertible. Οι εκδόσεις Coupe και Convertible, μπορεί να μην έχουν ανακοινωθεί αλλά δεν είναι κάτι που προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι ακολουθεί τη στρατηγική της Phantom, που αρχικά έβγαλε το sedan, μετά την έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο, την Drophead και τέλος την Coupe.
[Πηγή: Autocar]