Η Morgan Stanley πιστεύει ότι η Opel θα χάσει χρήματα και κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2012, αφού ο αναλυτής Adam Jonas, δήλωσε στο Detroitnews, ότι η GM Europe θα χάσει συνολικά 1,5 δις δολάρια μέσα στο 2012, 200 εκατ. περισσότερα από όσα πιστεύει η Deutsche Bank ότι θα χάσει η GM Europe,

Η GM έχει ξεκινήσει ένα σχέδιο αναδιάρθωσης της Opel σε μια προσπάθεια της να την κάνει κερδοφόρα ενώ ήδη αναζητά νέο CEO μετά την απόλυση του Karl-Friedrich Stracke. Αρχικός στόχος είναι να σταματήσει να χάνει χρήματα η Opel μηνιαίως, αυξάνοντας παράλληλα την παραγωγικότητα των εργοστασίων της. Τα εργοστάσια της θα λειτουργούν πλέον με 3 βάρδιες, κατασκευάζοντας εκτός από μοντέλα της Opel, και αυτοκίνητα της Chevrolet, τα οποίο προορίζονται για αγορές εκτός Ευρώπης, όπως η Κορέα.

Οι απολύσεις είναι ένα ευαίσθητο θέμα με την Opel να μιλά με τα Γερμανικά συνδικάτα, θέλοντας να αποφύγει τις απολύσεις, αλλά μειώνοντας αναγκαστικά τους μισθούς. Ωστόσο η IG Metal, h ένωση των εργαζομένων της Γερμανίας δεν επιθυμεί καμία μείωση στους μισθούς των εργαζομένων στα εργοστάσια της Opel.

Παράλλληλα, το Εποπτικό Συμβούλιο της Opel ενέκρινε ένα επιχειρηματικό σχέδιο που θα προετοιμάσει το δρόμο για την αναζωογόνηση της μάρκας. Κύρια σημεία του σχεδίου είναι οι επενδύσεις στην προϊοντική γκάμα Opel/Vauxhall, σε συνδυασμό με μία νέα στρατηγική πωλήσεων, η ανανεωμένη στρατηγική μάρκας, τα σχέδια για μείωση του κόστους υλικών, εξέλιξης και παραγωγής και περαιτέρω αξιοποίηση συνεργειών από τη συμμαχία GM και PSA Peugeot Citroën, και ο επαναπροσδιορισμός στρατηγικής εξαγωγών και επέκτασης στην αγορά

[Πηγή: Detroitnews | Photo Copyright: REUTERS/Francois Lenoir/File]