H GM έχει ξεκινήσει ένα σχέδιο ανάκαμψης ώστε να κάνει την Οpel κερδοφόρα. Αρχικός στόχος είναι να σταματήσει να χάνει χρήματα η Opel μηνιαίως, αυξάνοντας παράλληλα την παραγωγικότητα των εργοστασίων της.


Τα εργοστάσια της θα λειτουργούν πλέον με 3 βάρδιες, κατασκευάζοντας εκτός από μοντέλα της Opel, και αυτοκίνητα της Chevrolet, τα οποίο προορίζονται για αγορές εκτός Ευρώπης, όπως η Κορέα.

Οι απολύσεις είναι ένα ευαίσθητο θέμα με την Opel να μιλά με τα Γερμανικά συνδικάτα, θέλοντας να αποφύγει τις απολύσεις, αλλά μειώνοντας αναγκαστικά τους μισθούς. Ωστόσο η IG Metal, h ένωση των εργαζομένων της Γερμανίας δεν επιθυμεί καμία μείωση στους μισθούς των εργαζομένων στα εργοστάσια της Opel.

Παράλλληλα, το Εποπτικό Συμβούλιο της Opel ενέκρινε σήμερα ένα επιχειρηματικό σχέδιο που θα προετοιμάσει το δρόμο για την αναζωογόνηση της μάρκας. Κύρια σημεία του σχεδίου είναι:

  • Επενδύσεις στην προϊοντική γκάμα Opel/Vauxhall, σε συνδυασμό με μία νέα στρατηγική πωλήσεων
  • Ανανεωμένη στρατηγική μάρκας
  • Σχέδια για μείωση του κόστους υλικών, εξέλιξης και παραγωγής και περαιτέρω αξιοποίηση συνεργειών από τη συμμαχία GM και PSA Peugeot Citroën, και
  • Επαναπροσδιορισμός στρατηγικής εξαγωγών και επέκτασης στην αγορά

Τα στοιχεία αυτά θα αποτελέσουν βασικούς συντελεστές για επάνοδο της Opel σε θετικά αποτελέσματα.

Ο Stephen Girsky, Αντιπρόεδρος της General Motors και Πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου τη Opel δήλωσε:

Το σχέδιο που εγκρίναμε σήμερα προετοιμάζει το δρόμο για ένα ισχυρό μέλλον της Opel. Η GM υποστηρίζει την Opel, και ενθαρρύνει τόσο τη Διοίκηση όσο και τους εκπροσώπους εργαζομένων στη συνέχιση της μεταξύ τους συνεργασίας με στόχο την καλύτερη ικανοποίηση των πελατών και την ταχεία επάνοδο στην κερδοφορία.

Ο Wolfgang Schäfer-Klug, Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Φόρουμ Εργαζομένων και Αντιπρόεδρος Εποπτικού Συμβουλίου της Adam Opel AG δήλωσε:

Το επιχειρηματικό σχέδιο 2012-2016 που ενέκρινε το Εποπτικό Συμβούλιο είναι μία καλή βάση για το μέλλον της Opel. Η υποστήριξη της GM δείχνει πόσο σημαντική είναι η Ευρωπαϊκή μηχανολογία  και τα Ευρωπαϊκά εργοστάσια της εταιρίας. Η Opel πρέπει να επικεντρωθεί στα δυνατά της σημεία ώστε να αυξήσει και να διασφαλίσει θέσεις εργασίας σε ένα δύσκολο περιβάλλον αγοράς.

[Πηγή: Autonews, Opel | Photo Copyright: REUTERS/Ina Fassbender]