H Honda εκτός από το ανανεωμένο CR-Z θα παρουσιάσει στο Παρίσι το νέο CR-V καθώς και τον νέο diesel κινητήρα 1.6 i-DTEC της σειράς Earth Dream Technology, που θα τοποθετηθεί αρχικά στο νέο Civic και στο νέο CR-V.

Στο περίπτερο της Honda θα βρίσκεται και το αγωνιστικό Civic WTCC το οποίο φορά τον κινητήρα HR412E, μία ειδική έκδοση υπερτροφοδοτούμενου 4κύλινδρου βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 1600 κυβ. εκατ. που υπάγεται στους κανονισμούς της FIA για το WTCC. Ο κινητήρας εξελίχθηκε στο R&D κέντρο της Honda στο Tochigi, Ιαπωνία και είναι ο πρώτος μιας νέας γενιάς αγωνιστικών κινητήρων της Honda.

Τέλος δίπλα από την 9η γενιά Civic οι επισκέπτες του περιπτερού θα μπορούν να δουν και την την 1η γενιά του παγκόσμιου μοντέλου που παρουσιάστηκε το 1972. Από τότε, οι πωλήσεις έχουν ξεπεράσει τα 20 εκατομμύρια μονάδες σε όλο τον κόσμο.

[Πηγή: Honda]

Δελτίο Τύπου

H Honda στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού 2012

 Η 4η γενιά CRV και ο diesel κινητήρας 1.6 i-DTEC της σειράς Earth Dream Technology, που θα διατίθεται με την 9η γενιά Civic και το νέο CRV, θα πραγματοποιήσουν Πανευρωπαϊκή παρουσίαση στο Paris Motor Show 2012, που ανοίγει τις πύλες του για το κοινό στις 27 Σεπτεμβρίου 2012.

Ταυτόχρονα θα παρουσιαστεί το ανανεωμένο CRZ, το οποίο διαθέτει έξυπνες αλλαγές στην εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση του, ενώ έχει αυξηθεί η ισχύς τόσο του βενζινοκινητήρα όσο και του ηλεκτροκινητήρα, που διαθέτει για πρώτη φορά μπαταρίες ιόντων λιθιίου,  χωρίς επιπτώσεις στην κατανάλωση ή αύξηση των ρύπων.

Δυναμικό παρόν θα δώσει επίσης και το αγωνιστικό Civic WTCC, μετά την ανακοίνωση της εταιρείας ότι θα συμμετέχει σε όλο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού-WTCC του 2013 με οδηγούς τον Ιταλό Gabriele Tarquini και τον Πορτογάλο Tiago Monteiro.

Το Civic WTCC θα είναι εφοδιασμένο με κινητήρα HR412E, μία ειδική έκδοση υπερτροφοδοτούμενου 4κύλινδρου βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 1600 κυβ. εκατ. που υπάγεται στους κανονισμούς της FIA για το WTCC. Ο κινητήρας εξελίχθηκε στο R&D κέντρο της Honda στο Tochigi, Ιαπωνία και είναι ο πρώτος μιας νέας γενιάς αγωνιστικών κινητήρων της Honda.

Δίπλα στην 9η γενιά Civic οι επισκέπτες του περιπτερού θα μπορούν να θαυμάσουν την  1η γενιά του παγκόσμιου μοντέλου που παρουσιάστηκε το 1972. Από τότε, οι πωλήσεις έχουν ξεπεράσει τα 20 εκατομμύρια μονάδες σε όλο τον κόσμο. Προσιτό, άνετο και απολαυστικό στην οδήγηση, το Civic ήταν ανέκαθεν στο προσκήνιο της εξέλιξης κινητήρων με τεχνολογικές καινοτομίες όπως ο κινητήρας Compound Vortex Controlled Combustion(CVCC) της Honda το 1972 και ο DOHC VTEC, που λανσαρίστηκε το 1987, ο πρώτος κινητήρας στον κόσμο με ηλεκτρονικό έλεγχο χρονισμού και βύθισης βαλβίδων.