H Jaguar παρουσίασε στην έκθεση του Παρισιού την F-Type, αλλά η ιδέα ενός τέτοιου μοντέλου είχε ξεκινήσει πίσω από το 1998, όταν οι Άγγλοι θέλησαν να αναπτύξουν τον πνευματικό διάδοχο της θρυλικής E-Type. Δύο χρόνια μετά, παρουσίασαν στην έκθεση του Detroit το F-Type Concept.

Υπεύθυνος σχεδίασης ήταν ο Keith Helfet, ο άνθρωπος που σχεδίασε τα XJ220 Concept και XK180 Concept σε χαρτί. Το πρωτότυπο εκείνο διέφερε κατά πολύ από την F-Type παραγωγής αφού ήταν πολύ μικρότερη, στοχεύοντας κυρίως στα BMW Z3 και Audi TT.

Είχε μήκος 4,12 μέτρα (4,47 η F-Type παραγωγής), πλάτος 1,73 μέτρα (1,92 μέτρα η F-Type παραγωγής), ύψος 1,09 μέτρα (,130 μέτρα η F-Type παραγωγής) και μεταξόνιο 2,40 μέτρα (2,60 μέτρα η F-Type παραγωγής

Μηχανικά φορούσε έναν V6 3,0-λιτρο κινητήρα της S-Type, απόδοσης 240 ίππων, ενώ αν περνούσε στη παραγωγή θα υπήρχε διαθέσιμη και μια κομπρεσοράτη έκδοση 300 ίππων. Η κίνηση θα μεταφέρονταν στους πίσω τροχούς, μέσω ενός μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου.

Τελικά η Jaguar για λόγους που μόνο αυτή ξέρει, αποφάσισε να μην το βγάλει τότε στη παραγωγή και να περιμένει 12 χρόνια, ώστε να βγάλει την έκδοση παραγωγής της F-Type, η οποία δεν θυμίζει σε τίποτα το αρχικό πρωτότυπο, αφού βασίζεται στο C-X16 Concept.

Άραγε εσύ ποιο από τα δύο προτιμάς; Το πρωτότυπο του 2000 ή την έκδοση παραγωγής του 2012;