O σχεδιαστής της Μacan άλλαξε κάποια στοιχεία της όταν είδε το Range Rover Evoque

Σχετικά άρθρα

Όταν το 2010 παρουσιάστηκε το Range Rover Evoque όλος ο κόσμος το λάτρεψε και προκάλεσε έντονες συζητήσεις με τις ιδιαίτερες γραμμές του σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου.

Ακόμα και τα υψηλόβαθμα στελέχη της Porsche, όπως ο επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της εταιρίας, Michael Mauer έμεινε εντυπωσιασμένος και αποφάσισαν ότι η απάντηση του στο Evoque, το νέο Macan, έπρεπε να προσαρμοστεί. Δήλωσε χαρακτηριστικά:

Όντας ο άνθρωπος που είμαι υπεύθυνος για το σχεδιασμό των αυτοκινήτων μας, δε φοβάμαι να κάνω αλλαγές. Όταν είδα το Evoque, σκέφτηκα…ενδιαφέρον. Μου αρέσει!

Αυτή η παρουσίαση ήταν αρκετή για να αποφασίσουν να αλλάξουν σχεδιαστικά κάποιες λεπτομέρειες της Macan και να προσπαθήσουν να το κάνουν τόσο αρεστό όσο το αντίπαλο δέος από τη Rang Rover.

Προφανώς η Porsche ακόμα πιστεύει ότι η Macan είναι μια “αληθινή” Porsche και όχι ένα Audi Q5 με άλλο bodykit και θα είναι το πιο sport SUV στα μικρά SUV.

Το πότε θα παρουσιαστεί ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί με το περισσότερο πιθανό να είναι η έκθεση της Φρανκφούρτης του χρόνου το Σεπτέμβρη και στη κυκλοφορία από το 2014.

Στόχος της Porsche είναι να πουλήσει περισσότερες από 75.000 Macan μέσα στο 2013, με τις πωλήσεις της να ξεκινούν από το φθινόπωρο του ίδιους έτους. Η Macan είναι το πρώτο μοντέλο της Porsche, το οποίο θα είναι διαθέσιμο και με τετρακύλινδρο κινητήρα, μετά την 968 που καταργήθηκε το 1995.

Θα γίνει το πέμπτο μοντέλο της εταιρίας και θα παίξει σημαντικό ρόλο στην στρατηγική της έως το 2018. Η Porsche ευελπιστεί η Macan να γίνει το ίδιο πετυχημένη όσο η Cayenne όταν αυτή βγει από το εργοστάσιο της Λειψίας στο οποίο ήδη έχουνε ξεκινήσει οι εργασίες επέκτασης του. Η Porsche έχει επενδύσει 500 εκατ. ευρώ ώστε να δημιουργηθεί μια νέα γραμμή παραγωγής αλλά και ένα βαφείο ενώ θα δημιουργηθούν περισσότερες από 1.000 νέες θέσεις εργασίας.

Σε ότι αφορά τους κινητήρες τους θα φορά έναν 3.0-λίτρων V6 twin-turbo απόδοσης 375 ίππων με 540 Nm ροπής. Ο κινητήρας βασίζεται πάνω στον 3.6-λίτρων V6 που φοράνε η Cayenne και η Panamera. Εκτός από τον V6 θα υπάρχει στη γκάμα και ο τετρακύλινδρος 2.0-λιτρος TSI των 220 ίππων, ο V6 3.0-λίτρων TSI απόδοσης 304, ενώ από πλευράς πετρελαιοκινητήρων θα υπάρχει ο 2.0-λιτρος TDI των 200 ίππων, ο 3.0-λιτρος V6 των 250 και 310 ίππων.

Σε ότι αφορά την υβριδική έκδοση αυτή θα φορά τον 2.0-λιτρο TSI των 211 ίππων ο οποίος θα συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 33 kW (45 ίππων) με την συνολική ιπποδύναμη να αγγίζει τα 245 άλογα με 480 Nm ροπής. Ανεξαρτήτως κινητήρων, η κίνηση θα στέλνεται σε όλους τους τροχούς είτε μέσω ενός 7-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, είτε μέσω ενός 7-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη PDK.

Το αυτοκίνητο θα τεθεί αντιμέτωπο με τα Audi Q5BMW X3Mercedes GLK και Range Rover Evoque. Θα διαθέτει νέα ανάρτηση, μεγαλύτερα φρένα και θα είναι μόνιμα τετρακίνητη. Υπάρχουν οι φήμες ότι η Macan θα είναι διαθέσιμη και σε 3-πορτη έκδοση ενώ θα έχει επιθετικότερη σχεδίαση σε σχέση με αυτή του Q5. Το εσωτερικό θα ακολουθήσει την σχεδίαση των Cayenne και Panamera, τα οποία κατασκευάζονται και αυτά στο εργοστάσιο της Λειψίας.

[Πηγή: autonews]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ανακαλούνται 7.458 Porsche Taycan λόγω κινδύνου πυρκαγιάς

Η Porsche προχωρά στην ανάκληση 7.458 Taycan, παραγωγής μεταξύ 2018 και 2024 εξαιτίας πιθανού προβλήματος στις μπαταρίες τους που θα μπορούσε να οδηγήσει σε...

Ανανεωμένη Porsche Cayenne GTS με 500 άλογα

Την ανανεωμένη έκδοση της Cayenne GTS παρουσιάζει η Porsche με το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις από τους νέους προφυλακτήρες, από τα...

Rezvani Retro RR1. Μια 911 με “σύγχρονη-ρετρό” εμφάνιση

Η νέα δημιουργία της Rezvani είναι το Retro RR1. Πρόκειται για μια 911 (992) που διαθέτει νέο αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με ρετρό σχεδίαση...