Porsche-Macan-with-four-cylinder-engine-1

Λίγο μετά τη κυκλοφορία της η Porsche είχε ανακοινώσει ότι θα τοποθετήσει στη Macan με έναν τετρακύλινδρο 2-λιτρο κινητήρα, και η γερμανική εταιρία επέλεξε τη Βραζιλία να είναι η πρώτη χώρα που θα κάνει διαθέσιμο το entry-level compact SUV.

Έχουν περάσει σχεδόν 20 χρόνια από την τελευταία φορά που η Porsche εξόπλιζε κάποιο μοντέλο της με τόσο μικρό κινητήρα, και το μοντέλο αυτό ήταν η 968. Τώρα η Macan εφοδιάζεται με τον τετρακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0 TFSI, που συναντάμε και στα A4/A5 και Q5. Έχει χωρητικότητα 1.984 κ.εκ., αποδίδει 237 ίππους από τις 5.000 σ.α.λ. έως τις 6.800 και ροπή 350 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. μέχρι τις 4.500. Συνδυάζεται με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (PDK), φτάνει τα 100 χλμ/ώρα από στάση σε 6.9 δευτ. (0,6 δευτ. από τη Macan S Diesel που δοκιμάσαμε), έχει τελική ταχύτητα 223 χλμ/ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση διαμορφώνεται στα 7.5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Porsche-Macan-with-four-cylinder-engine-6

Εκτός από τον διαφορετικό κινητήρα κάτω από το καπό, η βασική Macan ξεχωρίζει και στυλιστικά από τις υπόλοιπες. Χαρακτηριστικότερη διαφορά, είναι το σχήμα των εξατμίσεων. Ενώ η Macan S έχει τέσσερις κυκλικές απολήξεις και η Macan Turbo τέσσερις ορθογώνιες (σχεδόν), η Macan με τον δίλιτρο κινητήρα θα έχει δύο ορθογώνιες. Στον standard εξοπλισμό περιλαμβάνονται οι 18άρες ζάντες ελαφρού κράματος, τιμόνι με χειριστήρια, διζωνικός κλιματισμός και μαύρου χρώματος εσωτερικός διάκοσμος. Στον extra, υπάρχουν επιλογές για ζάντες 21 ιντσών, αερανάρτηση PASM, πανοραμική ηλιοροφή, cruisecontrol και αισθητήρες παρκαρίσματος για το εμπρός και το πίσω μέρος.

Η τιμή της entry-level Porsche Macan στη Βραζιλία ξεκινάει από 299.000 Real, δηλαδή €92.150.