Επίσημο: Με 204 άλογα τα Kia cee’d GT και pro_cee’d GT

Σχετικά άρθρα

Η Kia έδωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά των γρήγορων pro_cee’d GT και cee’d GT. Τα αυτοκίνητα θα παρουσιαστούν στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2013 με τις πωλήσεις του να ξεκινούν στα μισά του 2013.

Μηχανικά θα φορά τον νέο 1.600αρη GDI twin-scroll turbo βενζινοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 204 άλογα με 265 Nm ροπής. Θα συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 7,9 δευτερόλεπτα.

Το σασί τους θα ενισχυθεί με την ανάρτηση του να σκληραίνει και να χαμηλώνει. Τα φρένα θα αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους μπροστά διαστάσεων 300×28 mm και απλούς δίσκους πίσω διαστάσεων 262×10 mm. Στιλιστικά θα φορούν επιθετικό bodykit αποτελούμενο από νέα γρίλια, νέους προφυλακτήρες, LED φώτα ημέρας, ζάντες 18″ και κόκκινες δαγκάνες. Στο εσωτερικό θα υπάρχουν Recaro σπορ καθίσματα, αλουμινένια πεντάλ και νέα διακοσμητικά.

Η παραγωγή τους θα ξεκινήσει στα μέσα Μαΐου στο εργοστάσιο της Kia στη πόλη Zilina της Σλοβακίας με τις τιμές τους να ανακοινώνονται τότε.

[Πηγή: Kia]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Τα νέα υψηλών επιδόσεων Kia pro_ceed GT και ceed GT αναμένονται στα μέσα του 2013

Φρανκφούρτη, 3 Δεκεμβρίου 2012 – Τα πρώτα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της KIA, το  τρίθυρο «Pro_cee’d GT» και το πεντάθυρο «cee’d GT» θα διατίθενται προς πώληση από τα μέσα του 2013.

Τα δύο νέα μοντέλα GT κινεί η νέα έκδοση του 1,6 GDI (gasoline direct injection) βενζινοκι-νητήρα της KIA  που είναι εφοδιασμένη με υπερσυμπιεστή διπλού αυλού «twin scroll» και ενίσχυση των εσωτερικών στοιχείων του κινητήρα. Η ιπποδύναμη και η ροπή αυξάνονται δραματικά σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό 1.6GDi με την μέγιστη ισχύ να φτάνει στους 204 ίππους, ( 51% αύξηση)  και την μέγιστη ροπή τα 265 Nm με το ( 61% αύξηση).

Το σύνολο συμπληρώνει το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ η επιτάχυνση από 0 σε 100 km/h είναι μόλις 7,9 sec.

Εκτεταμένες βελτιώσεις και ενισχύσεις έχουν πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο και στην ανάρτηση έτσι ώστε να συνεργάζονται άψογα με τα δυναμικά χαρακτηριστικά των νέων ισχυρών εκδόσεων.

Για να διαφοροποιηθούν από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, το pro_cee’d GT και cee’d GT διαθέτουν μοναδικά χαρακτηριστικά που αναδεικνύουν τον σπορ οδηγικό τους χαρακτήρα.

Με νέες γρίλιες ψυγείου και πλαίσια φωτιστικών σωμάτων, επιθετικότερο σχεδιασμό προφυλακτήρων, νέες ζάντες αλουμινίου 18’’, κόκκινες δαγκάνες στα δισκόφρενα και ιδιαίτερες χρωματικές πινελιές να συμπληρώνουν την δυναμική εξωτερική σχεδίαση.

Την σχεδίαση των GT θα ολοκληρώνουν τα ξεχωριστού σχεδιασμού φωτιστικά σώματα σε σχήμα κοσμήματος και τα φώτα ημέρας LED τεσσάρων στοιχείων, τα οποία ολοκληρώνουν τον σπορ χαρακτήρα και συνεισφέρουν στην οδική ασφάλεια.

Στο εσωτερικό, τα σπορ καθίσματα της Recaro, τα πεντάλ αλουμινίου και τα υψηλής ποιότητας υλικά δημιουργούν ένα σπορ περιβάλλον για τον οδηγό και τους επιβάτες.

Η έναρξη παραγωγής των  pro_cee’d GT και cee’d GT έχει προγραμματιστεί για τα μέσα Μάιου 2013 στο εργοστάσιο της KIA στην Zilina Σλοβακίας με έναρξη πωλήσεων στην Ευρώπη από τα μέσα του έτους. Τιμές και εξοπλισμοί θα ανακοινωθούν πριν το εμπορικό λανσάρισμα.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ  

Νέο Kia pro_cee’d GT και cee’d GT

Αμάξωμα

Σε τρίθυρο και πεντάθυρο αμάξωμα, 5 θέσεων, με πλαίσιο αμαξώματος από χαλύβα υψηλής αντοχής, εγκάρσια τοποθετημένο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα, κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.

Κινητήρας Βενζίνης

1.6-λίτρων 204 ίππων

Τύπος / κυβισμός Gamma, Turbo-GDI, τετρακύλινδρος, DOHC CVVT 16-valve / 1591 cc

Ισχύς / Ροπή 204 ps (152 kW) @ 6000 rpm / 265 Nm @ 1750-4500 rpm

ΔιάμετροςxΔιαδρομή 77.0 x 85.4 (mm)

Σχέση συμπίεσης 9.5:1

 

Μετάδοση

Standard 6-σχέσεων χειροκίνητο

Ανάρτηση

Εμπρός Ανεξάρτητη ανάρτηση με γόνατα MacPherson, με σπειροειδή ελατήρια, αμορτισέρ αερίου και παχύτερη αντιστρεπτική δοκό.

Πίσω Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, σκληρότερα ελατήρια και αμορτισέρ αερίου.

Διεύθυνση

Τύπος Ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση , ρυθμιζόμενη σε 3 επιλογές

Στροφές τιμονιού 2.85 στροφές από τέρμα σε τέρμα; ακτίνα στροφής 10.6 μέτρα

Φρένα

Εμπρός 300 x 28 mm αεριζόμενοι δίσκοι

Πίσω 262 x 10 mm δίσκοι

Booster 10-inch

Τροχοί & ελαστικά

GT 18.0 x 7.5’’ αλουμινίου με ελαστικά διαστάσεων 225/40R18

Ρεζέρβα Κιτ επισκευής

Διαστάσεις (mm)

Εξωτερικές KiaproceedGT KiaceedGT

Συνολικό μήκος 4310 4310

Συνολικό πλάτος 1780 (excl. door mirrors) 1780 (excl. door mirrors)

Συνολικό ύψος 1430 1470

Μεταξόνιο 2650 2650

Μετατρόχιο εμπρός 1545 1545

Μετατρόχιο πίσω 1553 1553

Πρόβολος εμπρός 900 900

Πρόβολος πίσω 760 760

Ύψος από έδαφος 140 140

Αεροδυναμικός Cd  0.33 0.32

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr