BX9Q3972(1)

H Porsche στο περίπτερο της στο Detroit παρουσίασε τόσο τη Cayenne Turbo S όσο και τη νέα Cayman. H Cayenne Turbo S φορά τον V8 4,8-λίτρων turbo κινητήρα ο οποίος αποδίδει 550 άλογα με 750 Nm ροπής. Έχει μέση κατανάλωση 11,5 λίτρα/100 χλμ και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,5 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 283 χλμ/ώρα.

Στον στάνταρ εξοπλισμό διαθέτει την αερανάρτηση με το σύστημα PASM, το σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), το οποίο μειώνει τις κλήσεις στις στροφές, βελτιώνοντας τη ποιότητα κύλισης και την άνεση, το Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) το οποίο βελτιώνει την πρόσφυση και προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία σε όλες τις συνθήκες οδήγησης καθώς και με το πακέτο Sport Chrono.

Στιλιστικά διαθέτει μεγάλες εισαγωγές αέρα, σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα, ζάντες 21″, καθώς και μαύρα σήματα. Στο εσωτερικό υπάρχουν δίχρωμες δερμάτινες επενδύσεις σε αποχρώσεις κόκκινου/μαύρου και μαύρου/μπεζ, καθώς και carbon διακοσμητικά.

BX9Q3980(1)

Τη νέα Porsche Cayman την είδαμε στην έκθεση του Los Angeles στα τέλη περασμένου Νοεμβρίου. Μηχανικά φορά την ίδια γκάμα κινητήρων με τη νέα Boxster. Η Cayman φορά τον 2,7 λίτρων κινητήρα απόδοσης 275 ίππων, ενώ η Cayman S θα φορά τον 3.4-λίτρων απόδοσης 325 ίππων. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό και με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο PDK διπλού συμπλέκτη. Καταναλώνει 15% λιγότερο καύσιμο από τη προηγούμενη γενιά με την Cayman να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 266 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 7,7 λίτρα με το PDK και 8,2 λίτρα/100 με το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Η Cayman S τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,7 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 283 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση8,0 λίτρα με το PDK και 8,8 λίτρα/100 με το αυτόματο 6-τάχυτο μηχανικό.

Η νέα Cayman έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο και φαρδύτερο μετατρόχιο από τη προηγούμενη γενιά ενώ είναι ελαφρύτερη κατά 30 κιλά, διαθέτοντας παράλληλα μεγαλύτερο χώρο στο εσωτερικό.

Πατά πάνω σε 18″ και 19″ ζάντες αλουμινίου και διαθέτει ενεργό cruise control ενώ μεταξύ άλλω στον πρόσθετο εξοπλισμό, συναντάμε και το σύστημα keyless Entry & Drive.

Porsche Cayenne Turbo S

Porsche Cayman 2013

[Πηγή: Porsche]

Δελτίο Τύπου

Porsche at the 2013 North American International Auto Show

World premiere of new 550 hp Cayenne Turbo S

ATLANTA, Jan. 14, 2013 /PRNewswire/ — Porsche is celebrating a new flagship for the Cayenne SUV family at the North American International Auto Show with the world premiere of the 550 hp Cayenne Turbo S.

The 4.8-liter twin-turbocharged Cayenne Turbo S benefits from an additional 50 hp compared to the Cayenne Turbo. The Cayenne Turbo S accelerates zero to 60 in 4.3 seconds on its way to a top track speed of 175 mph. Equipped for maximum dynamic performance, the car is equipped with Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) and the Sport Chrono package as standard.

The exterior of the Cayenne Turbo S is distinguished by front air intakes and rear-view mirror trim painted in high-gloss black. Standard 21-inch 911 Turbo II wheels with colored Porsche badges and high-gloss black accents are also exclusive to the Cayenne Turbo S, along with dual twin-tube sport tailpipes. The model is scheduled to arrive in dealerships in spring 2013 at a starting price of $146,000, not including a$975 destination charge.

Also making an appearance at the North American International Auto Show is third-generation Porsche Cayman, which was unveiled at the Los Angeles International Auto Show in November.

Re-engineered from the ground up, the new Cayman is lower, lighter, faster and more efficient and powerful than ever before. A longer wheelbase, wider track and larger wheels enhance the driving performance of the mid-engine sports car.

The 2014 Cayman is powered by a 2.7-liter engine with 275 hp, while the Cayman S produces 325 hp with a 3.4-liter engine. Both models will arrive in dealerships in spring 2013 at a base price of $52,600 for the Cayman and $63,800 for the Cayman S.

The U.S. continues to be Porsche’s largest market, with 35,043 cars sold here in 2012, representing an increase of 21 percent compared to 2011. The Cayenne and 911 models contributed to the strong sales performance, increasing by 20 percent and 42 percent, respectively.

Porsche AG sold more sports cars globally in 2012 than ever before: 141,075 customer deliveries equal an increase of 18.7% compared to last year’s record of 118,868 vehicles sold.