mercedes-benz-clk-class-clk-gtr-2000-1

Αφού στο eBay δεν έπιασε την επιθημητή τιμή, ο ιδιοκτήτης αυτής της Mercedes-Benz CLK GTR AMG, πωλείται στο Jameslist για 1.490.000 δολάρια (€1.120.000).


H Mercedes-Benz την παρουσίασε για πρώτη φορά το 1996. Δημιούργημα της Mercedes-AMG, η CLK-GTR αρχικά είχε σχεδιαστεί ως αγωνιστικό αυτοκίνητο για το πρωτάθλημα GT του 1997 της FIA. Για να ομολογκαριστεί όμως, η Mercedes έπρεπε να βγάλει στη παραγωγή 25 αυτοκίνητα τα οποία θα μπορούσαν να κινηθούν σε δημόσιο δρόμο, όπως και έκανε. Τότε είχε τιμή 1.120.000 ευρώ, καθιστώντας το, το ακριβότερο αυτοκίνητο του κόσμου.

Η Mercedes CLK-GTR μπήκε στο πρωτάθλημα και τέθηκε απέναντι από άλλα αγωνιστικά αυτοκίνητα θρύλους, όπως η Porsche 911 GT1 και η McLaren F1 GTR, κατακτώντας δύο φορές το πρωτάθλημα, το 1997 και το 1998.

Τελικά η Mercedes κατασκεύασε 35 CLK-AMG αυτοκίνητα. Τα 2 από αυτά ήταν πρωτότυπα, τα 7 χρησιμοποιήθηκαν για αγωνιστικούς σκοπούς ενώ τα 26 πουλήθηκαν σε πελάτες, με τα 20 να ήταν coupe και τα 6 roadster. Η έκδοση δρόμου φορούσε τον V12 6.0-λίτρων κινητήρα απόδοσης 600 ίππων με 775 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3.2 δευτ. με τελική ταχύτητα 320 χλμ/ώρα.

Το συγκεκριμένο που βλέπεις, με αριθμό σασί #17, ανέβηκε στο eBay, είναι ακόμα πιο σπάνιο από τα “απλά” CLK-GTR. Είναι ένα από τα μόλις 2 (τα άλλα έχουν αριθμό σασί #3 και #17) από τα 26 αυτοκίνητα δρόμου, που μετατράπηκαν σε CLK-GTR Super Sport, την δυνατή έκδοση η οποία φορούσε τον 7.3 λίτρων V12 κινητήρα προερχόμενο από την SL73 AMG. Ο κινητήρας αυτός απέδιδε 720 άλογα και τα 0-100 χλμ/ώρα τα έκανε σε 3δευτ. και είναι ο ίδιος που χρησιμοποιεί η Pagani στο Zonda. Έχει διανύσει μόλις 2.401 χλμ και το εσωτερικό είναι σε κόκκινο χρώμα.

Ανανέωση: Το αυτοκίνητο τελικά δεν πωλείται όχι επειδή κανείς δεν ενδιαφέρεται γι’αυτό, αλλά για τον λόγο ότι έχει καταστραφεί σε μεγάλο βαθμό κατά τη διάρκεια μιας καταιγίδας στο Dubai, όταν μια στέγη κατέρρευσε πάνω του. Το αυτοκίνητο πωλήθηκε στη συνέχεια σε ένα Ελβετό ο οποίος το επισκεύασε και αποφάσισε να το πουλήσει. Ωστόσο η ιστορία του μπορεί να μαθευτεί από την AMG και έτσι όποιος ενδιαφέρθηκε να το αγοράσει, μόλις ρωτούσε στην AMG για το ιστορικό του αυτοκινήτου, αποφάσιζε τελικά να μην το κάνει δικό του. Thanks for the tip, siilk]

[Πηγή: Jameslist]