Ferrari F150

Η Ferrari παρουσίασε χθες στους VIP πελάτες της, σε μια ειδική εκδήλωση στο Μαρανέλο την F150 (F70), το νέο της hypercar το οποίο θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο. Φωτογραφικές μηχανές και κινητά τηλέφωνα έμειναν εκτός από τον χώρο παρουσίασης έτσι ώστε να μην διαρρεύσει απολύτως καμία φωτογραφία της, αλλά αρκετοί από τους πλούσιους που έδωσαν το παρόν, έγραψαν μετά σε forums τα επίσης χαρακτηριστικά της F150.

Φορά έναν V12 (6,3-λίτρων;) ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 800 ίππων. Ο κινητήρας προέρχεται από την F12berlinetta αλλά έχει βελτιωθεί. Συνδυάζεται με ένα αναβαθμισμένο σύστημα HY-KERS το οποίο αποδίδει 150 άλογα. Έτσι η συνολική ιπποδύναμη του αγγίζει τα 950 άλογα. Το σύστημα HY-KERS η Ferrari το παρουσίασε στην έκθεση του Πεκίνου τον Απρίλιο του 2012, το οποίο μειώνει τη κατανάλωση και τις εκπομπές κατά 40%, ενώ παράλληλα αυξάνει τις επιδόσεις. Το σύστημα ζυγίζει 150 κιλά και παρότι το πρόσθετο βάρος, χάρις σε αυτό, τα 0-200 χλμ/ώρα, η F70 τα κάνει σε 7 δευτερόλεπτα, 10% γρηγορότερα σε σχέση με το αν δεν το φορούσε. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3 δευτερόλεπτα ενώ έχει τελική ταχύτητα 370 χλμ/ώρα. Στο Fiorano στα χέρια του Fernando Alonso έχει σημειώσει χρόνο 1:20 ενώ στη Πράσινη Κόλαση αναμένεται να γυρνά σε λιγότερο από 7 λεπτά.

f70 teaser

Το σύστημα HY-KERS είναι ενσωματωμένο πάνω στα ηλεκτρονικά του σασί και διαθέτει και σύστημα torque system (διανυσματοποιημένης ροπής), traction control και κατανομή πέδησης. Οι μπαταρίες, ο ηλεκτροκινητήρας και τα άλλα ηλεκτρονικά, έχουν αναλογία βάρους/ίππων 1:1.

Ο κινητήρας ακούγεται όπως ακουγόταν τα μονοθέσια της Formula 1 με V12 κινητήρα και στροφάρει έως τις 9.200 σ.α.λ. Η πλήρη ροπή του είναι διαθέσιμη μόλις από 1.000 σ.α.λ

Το σώμα της θα είναι κατασκευασμένο από carbon και αλουμίνιο και το βάρος της ανέρχεται στα 1.270-1.280 κιλά. Στιλιστικά θα δανείζεται στοιχεία από το πρωτότυπο Millechili technical concept που είχε παρουσιάσει η Ferrari το 2007.

Το carbon monocoque σασί της το είδαμε στο Παρίσι και μάθαμε τα πάντα γι’αυτό. Ζυγίζει κοντά στα 70 κιλά, 20% λιγότερο από όσο ζυγίζει το σασί της Enzo με την στρεπτική ακαμψία να έχει αυξηθεί κατά 27%, ενώ η συνολική ακαμψία κατά 22%.

Ferrari F70 Teaser Photos (1)

Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος στο κέντρο και συνδυάζεται με ένα ολοκαίνουργιο διπλόδισκο αυτόματο κιβώτιο και ένα νέο διαφορικό που θα στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Το ρεζερβουάρ και οι μπαταρίες έχουν τοποθετηθεί πίσω από το οδηγό έτσι ώστε να μειωθεί το κέντρο βάρους.

Έχει ίδιο ύψος (1.213 mm) και ίδιο μεταξόνιο (2.650 mm) με την Ferrari 458 Italia. Η Ferrari αντιστάθμισε το πρόσθετο βάρος των μπαταριών, μειώνοντας το βάρος του σασί και του κινητήρα, ενώ οι μπαταρίες ιόντων λιθίου που χρησιμοποιεί το HY-KERS, είναι της Samsung Electronics, με την Ferrari να τις τοποθετεί σε δικά της πακέτα.

Ο οδηγός κάθεται σε όρθια θέση, ακριβώς όπως κάθονται οι οδηγοί των αγωνιστικών αυτοκινήτων, με το κάθισμα του να κατασκευάζεται όπως στα πρότυπα των μονοθεσίων της F1, αποκλειστικά πάνω στο σώμα του οδηγού. Ρυθμιζόμενα θα είναι τόσο το τιμόνι όσο και τα πεντάλ.

Διαθέτει ενεργή αεροδυναμική με κινούμενη πίσω αεροτομή και κινούμενο διαχύτη με το φρενάρισμα από τα 200 στα 0 χλμ/ώρα να γίνονται μέσα σε μόλις 115 μέτρα.

Οι πόρτες θα ανοίγουν προς τα πάνω με όλες τις ρυθμίσεις της να γίνονται μέσω του τιμονιού αφού η Ferrari με αυτόν τον τρόπο κατάφερε και μείωσε το βάρος κατά 90 ολόκληρα κιλά.

Μόλις 499 αυτοκίνητα θα κατασκευαστούν με κόστος 1,2 εκατ. ευρώ έκαστο. Θα είναι διαθέσιμη σε τρία χρώματα, κόκκινη, κίτρινη και μαύρη και οι πρώτες παραδώσεις θα γίνουν από τον Δεκέμβριο του έτους.

[Πηγή: Ferrari Chat, TeamSpeed, Auto-Blog]