Alfa Romeo Nuvola Concept (3)

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, πίσω το 1996, η Alfa Romeo παρουσίασε στο κοινό αυτό το κομψό coupe πρωτότυπο το οποίο ονόμασε Nuvola. Κάτω από το μακρύ καπό του, βρισκόταν ένας twin-turbo V6 2,5 λίτρων ο οποίος απέδιδε 300 άλογα στις 6.000 σ.α.λ με 386 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. Συνδυαζόταν με ένα χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο έστελνε την κίνηση σε όλους τους τροχούς, με τα 0-100 χλμ/ώρα να είναι ικανό να τα κάνει σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα ξεπερνούσε τα 280 χλμ/ώρα.

Το όνομα του, στα Ιταλικά σημαίνει “σύννεφο”, με το πρωτότυπο να ονομάζεται έτσι ως φόρος τιμής στον Tazio Nuvolari, έναν οδηγό αγώνων ο οποίος έτρεχε στις αρχές της δεκαετίας του 1930 για την Alfa Romeo.

Είχε μήκος 4.286 mm, πλάτος 1.859 mm και μεταξόνιο 2.600 mm. Σχεδιαστής του ήταν ο Walter de Silva, ο τωρινός αρχισχεδιαστής της Volkswagen, ο οποίος έδωσε στο Nuvola πολύ ρετρό πινελιές, με στρόγγυλες επιφάνειες, με την επιρροή των αυτοκινήτων της Alfa του παρελθόντος να είναι κάτι παραπάνω από εμφανής.

Είναι κατασκευασμένο πάνω σε ένα σωληνωτό πλαίσιο από αλουμίνιο με το σώμα του να είναι κατασκευασμένο από πολυεστέρα. Ξεχωρίζουν τα μπροστά φωτιστικά σώματα, οι ενσωματωμένοι προφυλακτήρες πάνω στο σώμα και οι χαρακτηριστικές ζάντες της Alfa Romeο διαστάσεων 18″ με ελαστικά 235/40.

Το σασί του είναι αρθρωτό, πράγμα που σημαίνει ότι αν ποτέ περνούσε στη παραγωγή, πάνω του θα μπορούσαν να κατασκευαστούν τόσο η coupe όσο και η station wagon έκδοση του. Δυστυχώς η Alfa Romeo δεν το έβγαλε ποτέ στη παραγωγή και τώρα το πρωτότυπο βρίσκεται στο ιστορικό μουσείο της Alfa Romeo στη πόλη Αρέσε της Ιταλίας.