050213toy

Το πρώτο αγωνιστικό Toyota GT86 GT4 θα πατήσει πίστα στο τέλος του μήνα για το καθιερωμένο shakedown, όταν και θα έχει τελειώσει η συναρμογή του πρώτου σασί από την βρετανική αγωνιστική ομάδα GPRM. Προγραμματισμένα τεστ πριν την έναρξη της GT4 series που διοργανώνει SRO.

Το αγωνιστικό θα φοράει έναν 2-λιτρο turbo boxer κινητήρα άμεσου ψεκασμού που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Nicholson McLaren Engines και θα είναι ικανός να παράγει ιπποδύναμη μεταξύ 360 και 400 ίππων και παρόλο που η Toyota UK δεν έχει βοηθήσει στην εξέλιξη του, έχει τις ευλογίες της παρέχοντας τεχνική υποστήριξη.

H GPRM και οι διευθυντές της, Gary Blackham και Roger King, πιστεύουν ότι το νέο Toyota  θα είναι σοβαρός διεκδικητής στη GT4 και δήλωσαν ότι οι μηχανικοί τους είχαν στόχο την μηχανική ποιότητα και αξιοπιστία καθώς και την ανταγωνιστικότητα του συνόλου, και το αποτέλεσμα είναι να έχουν προκαλέσει το ενδιαφέρον όλης της Ευρώπης καθώς έχουν ήδη μια παραγγελία αλλά είναι και σε προχωρημένες συνομιλίες με μια άλλη αγωνιστική ομάδα.

Το GPRM Toyota GT86 είναι ένα οικονομικό entry-level αυτοκίνητο για endurance αγώνες και θα είναι ιδανικό για το Βρετανικό πρωτάθλημα GT, καθώς και σε άλλες GT4 σειρές που υπάρχουν στην Ευρώπη.

[Πηγή: Toyota]

Δελτίο Τύπου

The first GT4 racing version of the Toyota GT86 will hit the track later this month following completion of the first chassis by Buckingham-based motorsport engineering pioneer GPRM.

The new car is powered by a 2.0-litre direct injection turbocharged four-cylinder ‘Boxer’ engine which has been developed in conjunction with Nicholson McLaren Engines. The GT86 will be shaken down at a UK circuit ahead of a schedule of European tests and the pre-season ‘balance of performance’ sessions organised by GT4 series organiser SRO.

GPRM and its directors Gary Blackham and Roger King believe the new Toyota will be a serious GT4 contender: “The new engine from Nicholson McLaren will be capable of between 360 and 400 bhp,” said Blackham, “although of course the definitive output figure will be determined by the balance of performance testing.

“We have gone all out to engineer quality and reliability into the GT86 as well as competitiveness, and the result has provoked a lot of interest from all around Europe.” GPRM has already taken one GT86 order and is in advanced talks with a team keen to race one in the Avon

Tyres British GT Championship. “The Toyota GT86 will make an ideal GT4 contender in British GT, as well as in the many GT4 series growing in strength and popularity around Europe.”

GPRM’s Toyota GT86 is a cost-efficient entry-level endurance car. The company embarked on the GT4 project immediately after the Britcar24 last September, where the new Toyota sports car made a successful UK race debut. Although not a works effort, the GT4 project has the blessing of Toyota GB, which is providing technical support.