BMW X4 Concept leaked photos (1)

Στην έκθεση της Σανγκάη η BMW θα παρουσιάσει την X4 Concept και αυτές είναι οι πρώτες φωτογραφίες του νέου μοντέλου των Βαβαρών. Η BMW θεωρεί ότι η X4 θα τη βοηθήσει ώστε να διευρυνθεί το πελατειακό της κοινό, μιας και θεωρεί ότι θα προσελκύσει νέο κοινό, όπως συνέβη και όταν είχαν παρουσιάσει για πρώτη φορά την X6.

Έχει κωδική ονομασία F26 και βασίζεται πάνω στο σασί της X3, έχοντας ωστόσο έντονα κεκλιμένη γραμμή οροφής. Θα κοστίζει λιγότερο από την X5 και θα έχει μήκος 4,65 μέτρα, έχοντας παρόμοιες διαστάσεις με την X3. Το αυτοκίνητο διαθέτει στιλιστικές επιρροές από την Χ6, LED φωτιστικά σώματα, ανάγλυφο καπό, διπλές απολήξεις εξατμίσεων, και θα τεθεί αντιμέτωπο από τα Porsche Cajun και Range Rover Evoque.

Η παραγωγή του θα ξεκινήσει το 2014 και θα γίνεται στο εργοστάσιο της BMW στο Spartanburg στη Νότια Καρολίνα. Για τον λόγο αυτό, οι Βαυαροί θα αυξήσουν τη παραγωγή του εργοστασίου από τις 300.000 στις 350.000 μονάδες ετησίως. Στο εργοστάσιο αυτό η BMW κατασκευάζει τα X3, X5 και X6, ενώ η X1 κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Λειψίας στη Γερμανία, καθώς και στο εργοστάσιο της BMW στη Κίνα.

BMW X4 Concept leaked photos (3)

Μηχανικά θα είναι διαθέσιμο με μια γκάμα έξι τετρακύλινδρων και εξακύλινδρων κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, παρόμοιων με αυτούς της X3, με την κίνηση να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω 3 κιβωτίων (6τάχυτο μηχανικό, 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη αλλά και με το νέο 8-τάχυτο Steptronic). Ανάμεσα σε αυτούς θα συναντάμε τον 2,0-λιτρο turbo απόδοσης 240 ίππων με 352 Nm ροπής καθώς και τον 3,0-λιτρο turbo απόδοσης 300 ίππων με 406 Nm ροπής.

Η έκδοση M θα τοποθετηθεί απέναντι από την Porsche Macan Turbo και στιλιστικά θα διαθέτει επιθετικό bodykit και οροφή κατασκευασμένη από CFRP. Μηχανικά θα φορά τον εξακύλινδρο κινητήρα που θα φορούν και οι νέες M3 και M4, απόδοσης 415 ίππων, ο οποίος θα συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο M-DCT, το οποίο θα στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Θα διαθέτει ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης, σπορ αναρτήσεις και πίσω άξονα με σύστημα torque-vectoring.