cadillac-ats-live-in-paris-2012-2

H Cadillac ATS αποδείχθηκε εκπληκτικό αυτοκίνητο με πολύ μεγάλη εμπορική επιτυχία, όμως μια νέα αναφορά μας δείχνει ότι παραλίγο το αυτοκίνητο θα είχε τη κίνηση στον εμπρός άξονα.

Η Cadillac ήταν σχεδόν έτοιμη να χρησιμοποιήσει την Delta πλατφόρμα, στην οποία βασίζεται και το Chevrolet Cruze, με την απόφαση να ήταν πολύ κοντά στο να γίνει πραγματικότητα καθώς το 2007 που ξεκίνησαν οι εργασίες για την ATS η GM ήταν στα πρόθυρα χρεωκοπίας.

Όπως εξήγησε και ο αντιπρόεδρος παγκόσμιων προϊόντων της GM, Doug Parks,

Ήμασταν έτοιμοι να κάνουμε μια μπροστοκίνητη Cadillac βασισμένη πάνω στην πλατφόρμα Delta, διότι επρόκειτο να μας κόστιζε πολύ λιγότερο. Πολλοί άνθρωποι ήταν εντάξει με αυτή την κίνηση, επειδή αισθάνονταν σίγουροι ότι οι μηχανικοί θα μπορούσαν να κάνει το σασί ανταγωνιστικό.

Τέλος, ο Parks υποστηρίζει ότι τα πρωτότυπα ήταν “αρκετά καλά”, αλλά αισθάνθηκε “δεν μπορούμε να νικήσουμε τη BMW ή Mercedes, όταν δεν έχεις τη σωστή ισορροπία βάρους και οτιδήποτε άλλο”.

Το αποτέλεσμα είναι αρκετά στελέχη συμφώνησαν και τελικά έδωσαν το πράσινο φως για τη πισωκίνητη πλατφόρμα Alpha που βασίζεται η ATS, καθώς και η νέα CTS.

Να θυμίσω ότι η νέα ATS έχει αναλογία βάρους 51/49 και ζυγίζει 1.542 κιλά και η μπροστά ανάρτηση αποτελείται από διπλά γόνατα MacPherson ενώ η πίσω ανάρτηση είναι ανεξάρτητη 5 συνδέσμων. Στον επιπλέον εξοπλισμό υπάρχει η σπορ ανάρτηση FE3 η οποία διαθέτει το σύστημα Magnetic Ride Control, μπλοκέ διαφορικό και φρένα της Brembο.

[Πηγή: Automotive News]