Maserati Ghibli και Quattroporte με 330 άλογα στη Σανγκάη

Σχετικά άρθρα

Maserati Ghibli 2014 (1)

Αύριο ανοίγουν οι πύλες της φετινής έκθεσης της Σανγκάη και η Maserati ανακοίνωσε ότι μαζί με τη Ghibli θα παρουσιάσει εκεί και μια νέα έκδοση της Quattroporte η οποία θα φορά έναν V6 κινητήρα απόδοσης 330 ίππων, ειδικά σχεδιασμένο για τη Κινέζικη αγορά.

Η Ghibli θα είναι διαθέσιμη με δύο turbo 3,0-λιτρους V6 κινητήρες, οι οποίοι θα συνδυάζονται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF με paddles στο τιμόνι. Αυτό θα στέλνει τη κίνηση είτε στους πίσω, είτε και στους τέσσερις τροχούς, μέσω του συστήματος τετρακίνησης Q4.

Η Ghibli γίνεται το πρώτο μοντέλο της Maserati που εξοπλίζεται με diesel κινητήρα, με τον 3,0-λιτρο V6 turbodiesel, ο οποίος δίνει στη Ghibli μέση κατανάλωση 6 λίτρα/100 χλμ. Η Ghibli θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο ώστε η Maserati να πιάσει τον στόχο των 50.000 πωλήσεων ετησίως.

GHIBLI

Σχεδιαστικά δανείζεται αρκετά στοιχεία από την Quattroporte, αλλά διαθέτει πιο ελκυστική και επιθετική σχεδίαση. Στο εσωτερικό και στο πίσω μέρος, τα πράγματα κινούνται στην ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία της Quattroporte.

Θα κατασκευάζεται στο πρώην εργοστάσιο του Bertone (Carrozzeria Bertone), το οποίο εξαγόρασε η Fiat τρία χρόνια πριν και θα δανείζεται τα ίδια υποπλαίσιο και την ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Quattroporte. Φυσικά στη περίπτωσή της θα διαθέτει διαφορετικές, πιο επιθετικές ρυθμίσεις. Θα κατασκευαστεί πάνω σε στην ίδια πισωκίνητη πλατφόρμα που φορούν τα Chrysler 300, Dodge Charger και Lancia Thema. Το αυτοκίνητο έχει κωδική ονομασία M157 και τον σχεδιασμό του τον έχει αναλάβει ο οίκος Pininfarina. Θα τοποθετηθεί απέναντι από τα Audi A6, BMW 5-Series και Mercedes E-Class και θα φορά αλουμινένιο σασί.

[Πηγή: Maserati]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

ALL-NEW MASERATI GHIBLI PREMIERING IN SHANGHAI

Together with a new 330 Hp Quattroporte purposely conceived for the Chinese market

Shanghai, China, April 19, 2013 – The Shanghai Motor Show, opening tomorrow with the press day, will mark three giant steps in Maserati’s march towards its goal of 50,000 cars a year.

The Maserati momentum that began late last year with the all-new V8 and V6 Quattroporte continues in Shanghai with the all-new Ghibli – the first-ever mid-size four-door luxury sports saloon in Maserati’s history.

The Ghibli will boast two different power outputs from its turbo-charged V6 petrol engines.

The Ghibli will additionally be offered with the first diesel engine in Maserati’s history. The turbo-diesel 3.0-litre V6, developed by Maserati engineers under the direction of Scuderia Ferrari’s former Chief Motorist Paolo Martinelli, will deliver traditional Maserati high performance and sound but will use less than six litres per 100 km on the NEDC fuel economy cycle.

Another Maserati making its world debut in Shanghai is a version of the new Quattroporte equipped with a V6 capable of 330 Hp (243kW) and specifically conceived and developed for the Chinese market.

You can follow Maserati’s official press conference and unveiling of the all-new Maserati Ghibli via live-stream on www.ghibli.maserati.com. Connection will be open at 2am GMT (10am Shanghai time).

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Maserati έκανε το shakedown του MCXtrema και ετοιμάζεται για σειρά δοκιμών

Στα τέλη του περσινού καλοκαιριού και κατά τη διάρκεια του Pebble Beach, η Maserati παρουσίασε το MCXtrema. Πρόκειται για την ακραία έκδοση της MC20,...

Διαλύθηκε μια Maserati MC20 στον Κηφισό

Μια από τις ελάχιστες Maserati MC20 που κυκλοφορούν στην Ελλάδα διαλύθηκε χθες το μεσημέρι, λίγο μετά τις 15:30, στον Κηφισό, στο ύψος της γέφυρας...

Ακραίο bodykit για την Maserati MC20 από την 7Design

Οι άνθρωποι της 7Design House μας δείχνουν το ακραίο bodykit που έχουν ετοιμάσει για την Maserati MC20 Cielo. Το bodykit είναι κατασκευασμένο από carbon...

Επίσημο: Νέα Maserati GranCabrio

Η Maserati παρουσίασε σήμερα τη νέα γενιά της GranCabrio. Όπως η GranTurismo, έτσι και η ανοιχτή έκδοση της προσφέρεται με τον 3,0-λιτρο Nettuno twin-turbo...
Autoblog.gr