Volvo logo

Η Volvo ανακοίνωσε μεγάλες απώλειες στη Κίνα το 2012, αφού η μεγάλη μείωση στις πωλήσεις (-11%) αλλά και οι δαπανηρές επενδύσεις στο νέο της εργοστάσιο στη πόλη Chengdu, την οδήγησαν στο να χάσει σχεδόν 4 δις ελβετικές κορώνες (€470 εκατ. ευρώ).

Σε αυτό συνέβαλε και η απάτη που είχανε κάνει αρκετοί αντιπρόσωποι της, ενώ η Volvo το 2012 αναγκάστηκε να απολύσει κόσμο από τα εργοστάσιά της στην Ευρώπη, λόγω της οικονομικής κρίσης.

[Πηγή: Autonews]