Shanghai_HW1

Ο επικεφαλής της Μaserati, Harald Wester, στο περιθώριο της έκθεσης της Σακγάη δήλωσε χαρακτηριστικά

Όλες αυτές οι συζητήσεις για τις μηδενικές εκπομπές ρύπως είναι ανοησίες

Βάση για αυτή τη δήλωση αποτελεούν τα στατιστικά σχετικά με μέση απόδοση των σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας που δηλώνουν κατά μέσο όρο ότι απαιτεί εκπομπές 86 γρ/χλμ CO2 στην Ευρώπη, 110 χλμ/γρ για τις ΗΠΑ και 191 γρ/χλμ για τη Κίνα. Ο Wester συνέχεισε ότι κανείς στην αυτοκινητοβιομηχανία δεν συζητά το πόσο αποδοτικά φορτίζεται μια συστοιχία μπαταριών, προσθέτωντας ότι διαφέρει από περιοχή σε περιοχή που εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως το πως παράγεται η ηλεκτρική ενέργεια.

Παρ ‘όλα αυτά, πιστεύει ότι κάποια στιγμή η Maserati θα αναγκαστεί να δημιουργήσει ένα υβριδικό μηχανικό σύνολο, προκειμένου να ανταποκριθεί στις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων, κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες. Τέλος, αναφέρει ότι το diesel και το φυσικό αέριο είναι πολύ καλύτερα για τη μείωση των εκπομπών CO2 και τα περιγράφει ως πιο βιώσιμη από τα υβρίδικα. Επιπλέον, πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα “δεν είναι η απάντηση» και προτείνει πιο ειλικρινείς λύσεις για τον υπολογισμό των εκπομπών.

[Πηγή: Maserati]