BMW-i8-with-production-taillights-1

Τελευταία νέα δείχνουν ότι η BMW απορρίπτει τα πλάνα της για τη παρουσίαση μιας Μ έκδοσης του επερχόμενου υβριδικού supercar i8.

Αρχικά υπήρχαν φήμες ότι μια τέτοια έκδοση θα “πετούσε” το υβριδικό σύνολο για χάρη ενός V8 ή V10 των παλιών Μ5/Μ6 έτσι ώστε να είχαμε την Μ8 αλλά τελικά όλα αυτά δε θα πραγματοποιηθούν.

Παρά τα κακά νέα, το πρώτο plug-in υβριδικό supercar των Βαβαρών θα συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 96kW (131 ίππων) με 250 Nm ροπής και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα απόδοσης 220 ίππων με 300 Nm ροπής, με την συνολική απόδοση να ανέρχεται στα 353 άλογα με 550 Nm ροπής. Οι δύο κινητήρες θα συνδυάζονται με ένα νέο 4-τάχυτο κιβώτιο το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά ώστε να μεγιστοποιούνται οι επιδόσεις του αυτοκινήτου.

Το αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία 35 χλμ αποκλειστικά με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα, θα καταναλώνει μόλις 2,7 λίτρα/100 χλμ, θα κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,6 δευτ. με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Το βάρος του δεν θα ξεπερνά τα 1.450 κιλά, 30 λιγότερα σε σχέση με το πρωτότυπο και θα εκπέμπει 66 γρ/χλμ CO2. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Λειψίας με στόχο να κατασκευάζονται 10.000 μονάδες ετησίως και τιμή κοντά στα €150.000.

[Πηγή: carmagazine]