volvo-v40-r-design-1

Στην έκθεση του Παρισιού τον Σεπτέμβριο του 2012, η Volvo είχε παρουσιάσει την R-Design έκδοση του V40, και τώρα, η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε πως το αυτοκίνητο ξεκινά στην Ελλάδα από τις 26.500 ευρώ (με απόσυρση).

Διαθέτει νέα γρίλια, νέο μπροστά προφυλακτήρα, διαχύτη, διπλές απολήξεις των εξατμίσεων και νέες ζάντες. Είναι διαθέσιμο σε 8 χρώματα και επιπλέον υπάρχει το sport chassis pack το οποίο διαθέτει χαμηλότερες και σκληρότερες αναρτήσεις που βελτιώνουν την οδική συμπεριφορά. Στο εσωτερικό υπάρχουν δερμάτινες επενδύσεις και αρκετές R-Design λεπτομέρειες.

Μηχανικά το πακέτο είναι διαθέσιμο στη χώρα μας μόνο με τον turbo 1.600αρη T4 κινητήρα ο οποίος αποδίδει 200 άλογα με 29,1 χιλιογραμμόμετρα ροπής.

[Πηγή: Volvo]

Δελτίο Τύπου

Νέο hot hatchback: Volvo V40 Τ4 R-Design Polestar με 26.500 €

  • Η Volvo παρουσιάζει ένα μοναδικό σπορ χάτσμπακ σε τιμή πρόκληση
  • Το V40 T4 R-Design με εργοστασιακή δωρεάν αναβάθμιση κινητήρα από την Polestar
  • 200 ίπποι από τον γνωστό 1.6 Τ4 κινητήρα, 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δευτερόλεπτα
  • Τιμή 26.500 € με απόσυρση
  • Επιθετικό design που τραβάει τα βλέμματα σαν μαγνήτης
  • Ιδιαίτερος σχεδιασμός στο εσωτερικό, με μπλε «αγωνιστικό» χρώμα να δίνει τον τόνο
  • Διαθέσιμο σε οκτώ διαφορετικά χρώματα αμαξώματος, ανάμεσά τους μία εντυπωσιακή νέα μπλε βαφή με την ονομασία Rebel Blue

Μία νέα έκδοση του Volvo V40 έρχεται όχι απλά να συμπληρώσει τη γκάμα, αλλά να την εκτοξεύσει, όσον αφορά στα επίπεδα της αδρεναλίνης και των επιδόσεων! Πρόκειται για την έκδοση V40 T4 R-Design Polestar, της οποίας την άμεση έναρξη των πωλήσεων ανακοινώνει η Volvo Car Hellas. Με τιμή μόλις 26.500 € (με το όφελος απόσυρσης), η ταυτότητα της συγκεκριμένης έκδοσης πραγματικά υπόσχεται πολλά: 200 ΗΡ με την εργοστασιακή επέμβαση της Polestar, επίπεδο εξοπλισμού R-Design, 100% σπορ αίσθηση τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, πληθώρα χρωμάτων για επιλογή και ανάμεσά τους ένα μοντέρνο νέο μπλε χρώμα (Rebel Blue),  διαδραστικός TFT πίνακας οργάνων με επιπλέον racing-blue φωτισμό, επιδόσεις 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4’’ και όλα αυτά από μία «καρδιά» μόλις 1.600 κ.εκ., με ότι θετικό αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο κόστους αγοράς και χρήσης καθώς και φορολογίας.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 1.600 κ.εκ., στην Τ4 έκδοσή του, έχει δεχθεί το πρόγραμμα αύξησης της ιπποδύναμης της Polestar, επίσημου συνεργάτη της Volvo στους αγώνες αυτοκινήτου. Ως αποτέλεσμα, η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί από τους 180 στους 200 ίππους ενώ και η αποδιδόμενη ροπή από τα 24,5 χιλιογραμμόμετρα έχει αυξηθεί στα 29,1. Αξίζει να επισημανθεί ότι όλα αυτά έχουν επιτευχθεί χωρίς αύξηση στην τυποποιημένη κατανάλωση καυσίμου και χωρίς μεταβολή στις πιστοποιημένες εκπομπές ρύπων του μοντέλου ενώ φυσικά και η εγγύηση του αυτοκινήτου παραμένει αμετάβλητη.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Με το διακριτικό μεν, εμφανές δε τετράγωνο σηματάκι της Polestar να προδίδει εξωτερικά το χαρακτήρα, η συγκεκριμένη έκδοση μοιάζει να έχει εξελιχθεί ειδικά για αυτούς που θέλουν τη δική τους προσωπική σφραγίδα στο αυτοκίνητό τους. Το επιθετικό εμπρός μέρος αποπνέει το δυναμισμό της σχεδιαστικής φιλοσοφίας R-Design και χαρακτηρίζεται από το χρωμιωμένο περίγραμμα της μάσκας. Η σπορ εμφάνιση συμπληρώνεται επίσης από το σπόιλερ στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, τις λεπτομέρειες «βουρτσισμένου» αλουμινίου και τον πίσω διαχύτη με τις διπλές απολήξεις των εξατμίσεων στα άκρα. Στον έντονο δυναμισμό της εξωτερικής εμφάνισης συμβάλλουν και οι πέντε ακτίνων ζάντες των 17″ ή 18″. Εκτός από το έντονο Rebel Blue χρώμα, ο αγοραστής του V40 R-Design έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε επτά ακόμα εξωτερικές αποχρώσεις.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Ο διαδραστικός ψηφιακός TFT πίνακας οργάνων που εξοπλίζει το V40 είναι φυσικά διαθέσιμος και στο V40 Τ4 R-Design Polestar. Το κόστος – όπως και στο «απλό» V40 – είναι μόλις 392 € και παραμένει η δυνατότητα επιλογής 3 διαφορετικών διαμορφώσεων & λειτουργιών του πίνακα οργάνων:

  • Elegance, ως κλασσική επιλογή
  • Eco, με έμφαση στην πληροφόρηση σχετικά με την οικονομία και φόντο σε πράσινο χρώμα
  • Performance, όπου κυριαρχεί η πληροφόρηση για πιο σπορ οδήγηση, με το στροφόμετρο σε περίοπτη θέση και την ένδειξη ταχύτητας με ψηφία στο κέντρο του πίνακα, με φόντο σε κόκκινο χρώμα

Η διαφορά στην R-Design Polestar έκδοση είναι ότι στη θέση Elegance η καφέ απόχρωση έχει αντικατασταθεί από το μπλε αγωνιστικό (racing blue) χρώμα, αντανακλώντας τη φιλοσοφία της έκδοσης αυτής.

Στο εσωτερικό, δεσπόζουν τα νέας γενιάς καθίσματα R-Design, καθώς και οι διακοσμητικές λεπτομέρειες που τονίζουν την ξεχωριστή αύρα του Σκανδιναβικού design του νέου V40. Τα καθίσματα συνδυάζουν το μαύρο ύφασμα Nubuck με το διάτρητο δέρμα, ενώ και εδώ τον ξεχωριστό χαρακτήρα του αυτοκινήτου δηλώνει το λογότυπο R-Design με το μπλε “R” κεντημένο στις πλάτες. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθενται φυσικά και δερμάτινα καθίσματα.

Το περιβάλλον του οδηγού πλαισιώνεται επίσης και από τιμόνι με ειδική για το μοντέλο σχεδίαση, καθώς και λεβιέ ταχυτήτων και σπορ πεντάλ. Το μοναδικό R-Design “look & feel” κάνει έντονη την παρουσία του χάρη και στο συνδυασμό των νέων αλουμινένιων διακοσμητικών με διάτρητη αισθητική, του μαύρου δέρματος με τις εμφανείς ραφές και τη μαύρη επένδυση της οροφής.

ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Ως γνωστό, το νέο Volvo V40 διατίθεται είτε με το στάνταρντ Dynamic Chassis είτε με το κατά 10mm χαμηλωμένο και πιο άκαμπτο, προαιρετικό Sport Chassis. Ειδικά στην έκδοση R-Design ταιριάζει γάντι το Sport Chassis, η εξέλιξη του οποίου έχει γίνει σε συνεργασία με τον Σουηδό οδηγό αγώνων της ομάδας Volvo Polestar Black R, τον Ρόμπερτ Ντάλγκρεν (Robert Dahlgren).

Το άκαμπτο αμάξωμα και το χαμηλό κέντρο βάρους δημιουργούν τις προϋποθέσεις για αμεσότητα στις αντιδράσεις χωρίς συμβιβασμούς στον τομέα της άνεσης. Ελατήρια και αμορτισέρ διαθέτουν πιο σκληρές ρυθμίσεις, γεγονός που εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο περισσότερη ακρίβεια στο χειρισμό και στον οδηγό μεγαλύτερη απόλαυση και απόλυτο έλεγχο. Τα εμπρός “γόνατα” McPherson έχουν αμορτισέρ με άξονες εμβόλων 25 mm, ίδιους με αυτούς του Volvo S60. Η ακαμψία και η αυξημένη σκληρότητα της ανάρτησης επιτρέπουν στην κατασκευή να απορροφά καλύτερα τα πλευρικά φορτία.

Στο πίσω μέρος, το V40 Τ4 R-Design Polestar διαθέτει αμορτισέρ μονού σωλήνα, στα οποία η απόσβεση κατά την συμπίεση και την επαναφορά πραγματοποιούνται μέσω της ίδιας βαλβίδας. Αυτό δημιουργεί μικρότερη σε μήκος και ταχύτερη ροή του λαδιού, κάτι που με τη σειρά του σημαίνει ότι το αμορτισέρ αντιδρά πιο γρήγορα.

Οι αντιστρεπτικές ράβδοι έχουν μεγαλύτερη διάμετρο (είναι ‘παχύτερες’), γεγονός που συμβάλλει και αυτό με τη σειρά του στη διαμόρφωση των χαρακτηριστικών μιας περισσότερο σπορτίβ οδικής συμπεριφοράς. Αποτέλεσμα, η αμεσότητα της απόκρισης και η διατήρηση πλήρους ελέγχου κατά την οδήγηση, συνδυασμός που με τη σειρά του προσφέρει ευχαρίστηση στον οδηγό.

Αλλά και στο Dynamic Chassis τόσο η ακαμψία, όσο και το χαμηλό κέντρο βάρους εξασφαλίζουν στο αυτοκίνητο τα χαρακτηριστικά εκείνα που προβάλλουν την άμεση ανταπόκριση και την οδική συμπεριφορά με στόχο την ευχαρίστηση, χωρίς κανένα συμβιβασμό στην άνεση.