Opel Astra 1.6 SIDI (1)

Η Opel ανακοίνωσε πως ο νέος 1.600αρης SIDI Turbo κινητήρας απόδοσης 170 ίππων με 280 Nm ροπής, πλέον είναι διαθέσιμος και στις τρεις εκδόσεις του Astra (5-θ hatchback, 4-θ sedan και Sports Tourer). Ο κινητήρας έχει μέση κατανάλωση 5,9 λίτρα/100 χλμ 5-θ και sedan) με αντίστοιχες εκπομπές CO2 139 g/km.


Το 5-θ Astra, το sedan και το Sports Tourer 1.6 SIDI Turbo εφοδιάζονται με εξατάχυτα μηχανικά κιβώτια επόμενης γενιάς. Ένα νέο, εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο χαμηλής τριβής μπορεί επίσης να συνδυαστεί με το νέο κινητήρα 1.6 SIDI Turbo στα μοντέλα Astra. Αυτό περιλαμβάνει λειτουργία Active Select που επιτρέπει μηχανικές αλλαγές σχέσεων για μία πιο σπορ οδηγική εμπειρία.

Opel Astra 1.6 SIDI (4)

Το 5-θ Astra 1.6 SIDI Turbo επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 8,7 δευτερόλεπτα μέχρι την τελική ταχύτητα των 220 km/h, ενώ στο sedan αυξάνεται κατά δύο km/h. Το Astra Sports Tourer 1.6 SIDI Turbo επιταχύνει από 80 σε 120 km/h (5η σχέση) σε εννέα δευτερόλεπτα – 1,5” ταχύτερο από το προηγούμενο μοντέλο 1.6 Turbo – και από 0 στα 100 km/h σε 8,8 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 220 km/h. Το ευέλικτο Opel station wagon καταναλώνει 6,1 l/100km (μικτός κύκλος NEDC) με εκπομπές CO2 144 g/km.

Το 5-θ Astra 1.6 SIDI Turbo είναι διαθέσιμο για παραγγελία, με τιμές που ξεκινούν από 20.720 ευρώ  και 21.820 ευρώ για το Astra Sports Tourer με παρόμοιο εξοπλισμό. Το 4-θ Astra sedan με κινητήρα 1.6 SIDI Turbo θα κυκλοφορήσει φέτος το φθινόπωρο.

[Πηγή: Opel]

Δελτίο Τύπου

Νέα Γενιά 1.6 SIDI Turbo Τώρα για Μοντέλα Opel Astra

  • Στην κορυφή της κατηγορίας: Βενζινοκινητήρας SIDI Turbo με υψηλή ροπή στις χαμηλές στροφές και πολιτισμένη λειτουργία
  • Τρεις τύποι αμαξώματος: 5-θ hatchback, 4-θ sedan και SportsTourer
  • Περισσότερη ροπή: Μέχρι 280 Nm από τις 1.650 rpm
  • Μεγαλύτερη οικονομία: Μειώσεις κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 μέχρι 14%
  • Κιβώτια με ομαλή και αθόρυβη λειτουργία: εξατάχυτο μηχανικό και αυτόματο

Ένας νέος βενζινοκινητήρας σε τρεις εκδόσεις Astra: η νέα γενιά του κινητήρα 1.6 SIDI (Spark Ignition Direct Injection) Turbo κάνει τώρα ντεμπούτο στο δημοφιλέστερο μοντέλο της Opel. Ο κινητήρας άμεσου ψεκασμού 125 kW/170 hp ηγείται της προϊοντικής επέλασης νέων κινητήριων συνόλων Opel και οδηγεί τα 5-θ hatchback, 4-θ sedan και Sports Tourer μοντέλα Astra στην κορυφή της κατηγορίας τους ξεχωρίζοντας για την υψηλή ροπή στις χαμηλές στροφές και την πολιτισμένη λειτουργία του.

Αυτός ο κινητήρας νέας γενιάς κατατάσσεται στην κορυφή της γκάμας βενζινοκινητήρων που διατίθενται για την οικογένεια Astra και αντικαθιστά τον προηγούμενο 1.6 Turbo. Παράγει εξαιρετική μέγιστη ροπή μέχρι 280 Nm (50 Nm επιπλέον του προκατόχου του), που είναι διαθέσιμη από τις 1.650 rpm (προηγούμενη γενιά αντίστοιχα: 2.200 rpm). Ωστόσο η υπεροχή του δεν απορρέει μόνον από τη σύγκριση με τον προκάτοχό του: αποδίδει επίσης 12% περισσότερη ροπή από τους πλησιέστερους αντιπάλους του στη συμπαγή κατηγορία με ισχύ 150-180 hp, ακόμα και από μοντέλα premium Γερμανικών μαρκών.

Ταυτόχρονα, με κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με το Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης NEDC (New European Driving Cycle) μόλις 5,9 lit /100 km (5-θ και sedan), τα νέα Astra με κινητήρα 1.6 SIDI Turbo χρειάζονται μέχρι 14% λιγότερη βενζίνη από τα προηγούμενα μοντέλα. Τα βελτιωμένα κιβώτια παίζουν σημαντικό ρόλο στη μικρότερη κατανάλωση και στα αναβαθμισμένα επίπεδα άνεσης και επιδόσεων. Το 5-θ Astra, το sedan και το Sports Tourer 1.6 SIDI Turbo εφοδιάζονται με εξατάχυτα μηχανικά κιβώτια επόμενης γενιάς που ξεχωρίζουν λόγω την εξαιρετικά άνετης διαδικασίας αλλαγών σχέσεων και της αισθητά χαμηλότερης τριβής. Ένα νέο, εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο χαμηλής τριβής μπορεί επίσης να συνδυαστεί με το νέο κινητήρα 1.6 SIDI Turbo στα μοντέλα Astra. Αυτό περιλαμβάνει λειτουργία Active Select που επιτρέπει μηχανικές αλλαγές σχέσεων για μία πιο σπορ οδηγική εμπειρία.

Το 5-θ Astra 1.6 SIDI Turbo είναι διαθέσιμο για παραγγελία, με τιμές που ξεκινούν από 20.720 ευρώ  και 21.820 ευρώ για το Astra Sports Tourer με παρόμοιο εξοπλισμό. Το 4-θ Astra sedan με κινητήρα 1.6 SIDI Turbo θα κυκλοφορήσει φέτος το φθινόπωρο.

Στην κορυφή της κατηγορίας: Υψηλότερη ροπή από όλους τους άμεσους ανταγωνιστές

Και ενώ οι περισσότεροι ανταγωνιστές προσφέρουν μέγιστη ροπή 240 – 250 Nm, το Astra 5-θ, sedan και Sports Tourer 1.6 SIDI Turbo εντυπωσιάζει με την υψηλή ροπή του στις χαμηλές στροφές – μέχρι 280 Nm μεταξύ 1.650 και 4.250 rpm. Ο νέος κινητήρας συνδυάζει εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία και ομαλή καμπύλη ισχύος με χαμηλότερη κατανάλωση. Προσφέρει μέχρι 22% περισσότερη ροπή από τον προηγούμενο κινητήρα και μέχρι 14% μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2, περιορίζοντας έτσι τις επιπτώσεις στο περιβάλλον αλλά και στο πορτοφόλι των οδηγών.

Με τεχνολογία Start/Stop και εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, τα Astra 5-θ και sedan 1.6 SIDI Turbo έχουν κατανάλωση μικτού κύκλου NEDC μόλις 5,9 l/100 km με αντίστοιχες εκπομπές CO2139 g/km.Το 5-θ Astra 1.6 SIDI Turbo επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 8,7 δευτερόλεπτα μέχρι την τελική ταχύτητα των 220 km/h, ενώ στο sedan αυξάνεται κατά δύο km/h. Και οι δύο εκδόσεις εντυπωσιάζουν με την ελαστικότητά τους με πέμπτη σχέση,  επιταχύνοντας από 80 στα 120 km/h σε 8,8”, σχεδόν δύο δευτερόλεπτα ταχύτερα από το προηγούμενο μοντέλο.

Το νέο Astra Sports Tourer 1.6 SIDI Turbo κατακτά εύκολα την κορυφή του πίνακα των επιδόσεων: επιταχύνει από 80 σε 120 km/h (5η σχέση) σε εννέα δευτερόλεπτα – 1,5” ταχύτερο από το προηγούμενο μοντέλο 1.6 Turbo – και από 0 στα 100 km/h σε 8,8 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 220 km/h. Το ευέλικτο Opel station wagon καταναλώνει 6,1 l/100km (μικτός κύκλος NEDC) με εκπομπές CO2 144 g/km.

Ευχάριστος ήχος: Κατ’ εξοχήν πολιτισμένη λειτουργία

Ισχυρή ελκτική ισχύς, εξαιρετική ελαστικότητα και πολιτισμένη λειτουργία ήταν οι κύριοι στόχοι εξέλιξης του νέου 1.6 SIDI Turbo. Για να επιτύχουν χαμηλά συνολικά επίπεδα θορύβων και κραδασμών, οι μηχανικοί βελτιστοποίησαν τα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής. Μεταξύ των μέτρων ήταν η απομόνωση του καλύμματος εκκεντροφόρων από την κυλινδροκεφαλή μέσω ειδικού σύστηματος έδρασης και στεγανοποίησης. Παρά τον άμεσο ψεκασμό και την παλμική καύση, οι μηχανικοί κατάφεραν να μειώσουν σημαντικά τα επίπεδα θορύβων συγκριτικά με τον προηγούμενο κινητήρα. Σαν αποτέλεσμα αυτών των μέτρων διαχείρισης ήχου, οι κάτοχοι των νέων μοντέλων Astra 1.6 SIDI απολαμβάνουν αθόρυβη και ομαλή λειτουργία στο ρελαντί, με ευχάριστη αίσθηση ήχου ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες και φορτία.

Ο Mike Ableson, μέλος Δ.Σ. της Opel στον τομέα Engineering λέει σχετικά, «Μετά το λανσάρισμα του νέου 1.6 SIDI Turbo στο Cascada και το ZafiraTourer, έχουμε τη χαρά να προσφέρουμε αυτό τον προηγμένο κινητήρα στους αγοραστές του best seller μας, του Astra, με τρεις πολύ δημοφιλείς εκδόσεις αμαξώματος. Χάρη στον ισχυρό και αθόρυβο Turbo νέας γενιάς, οδεύουμε προς την κορυφή της κατηγορίας με τρία μοντέλα: 5-θ Astra, Astra sedan και Astra Sports Tourer».

Ο νέος βενζινοκινητήρας 1.6 SIDI Turbo σηματοδοτεί το ξεκίνημα μιας τεράστιας επέλασης κινητήριων συνόλων της Opel. Μέχρι το 2016, η κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων θα λανσάρει τρεις εντελώς νέες οικογένειες κινητήρων και 13 νέες κινητήριες μονάδες. Πολλά νέα κιβώτια θα λανσαριστούν στο ίδιο χρονικό διάστημα. Αυτό σημαίνει ότι η Opel θα ανανεώσει το 80% της γκάμας των κινητήρων της μέσα στην επόμενη τετραετία.