LFA Tribute

Η Lexus έδωσε στη δημοσιότητα ένα βίντεο αφιέρωμα στο LFA, που τελείωσε η παραγωγή του πριν λίγους μήνες.


Όλα άρχισαν το 2000, όταν ο μηχανικός της ιαπωνικής εταιρίας, Haruhiko Tanahashi, συγκέντρωσε μια ομάδα για την εξέλιξη ενός supercar. To LFA κατά τη διάρκεια εξέλιξης βρέθηκε στα πρόθυρα ακύρωσης αρκετές φορές και χρειάστηκαν επαναστατικές μέθοδοι, όπως το εκπληκτικό μηχάνημα το οποίο “υφαίνει” τα carbon κομμάτια του LFA, για να καταλήξουν στην παραγωγή του. Αυτή ήταν περιορισμένη στα μόλις 500 κομμάτια, εκ των οποίων τα 50 ήταν με το πακέτο Nürburgring Edition. Η παραγωγή του LFA είχε ξεκινήσει στις 15 Δεκεμβρίου του 2010 και οι 170 υπάλληλοι του εργοστασίου, κατασκεύαζαν χειροποίητα ένα LFA κάθε ημέρα.

Μηχανικά φορούσε έναν ατμοσφαιρικό V10 4.8 λίτρων απόδοσης 552 ίππων στις 9.000 σ.α.λ με 480Nm ροής στις 6.800 σ.α.λ (το 90% είναι διαθέσιμο από τις 3.700 σ.α.λ), δίνοντας του τη δυνατότητα να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 3.7 δευτ. προτού αγγίξει τα 325 χλμ/ώρα ανέρχεται η τελική του ταχύτητα.

Το Lexus LFA Nürburgring Edition είχε το ρεκόρ στο Nürburgring για μοντέλα παραγωγής με χρόνο 7:22.85 και ο V10 κινητήρας του αποδίδει 570 ίππους, με 480 Nm ροπής, με τις επιδόσεις να μην αλλάζουν σε σχέση με το “απλό”.

Σε σχέση με το απλό LFA, στην ειδική έκδοση το κιβώτιο έχει δεχτεί και αυτό ρυθμίσεις, με τις αλλαγές να γίνονται κατά 50 εκατοστά του δευτερολέπτου πιο γρήγορα. Είναι στην ουσία ένα track-focused LFA με το πακέτο να περιλαμβάνει νέες σκληρότερες αναρτήσεις, νέα αεροδυναμικά βοηθήματα και μία τεράστια πίσω αεροτομή κατασκευασμένη από carbon ώστε να παράγει την απαραίτητη κάθετη αεροδυναμική δύναμη βελτιώνοντας έτσι την οδηγική συμπεριφορά.

[Πηγή: Lexus]