toyota-production-1

Τον προηγούμενο μήνα μόλις, η Ford ανακοίνωσε πως θα παύσει την παραγωγή αυτοκινήτων και κινητήρων στην Αυστραλία μετά το 2016 και η «τρομοκρατία» ξεκίνησε. Δεν ήταν λίγοι αυτοί που –εύλογα- αναρωτιόντουσαν τι θα κάνουν οι υπόλοιποι κατασκευαστές που έχουν εργοστάσια στην Αυστραλία. Για παράδειγμα, ξέρουμε πως η Holden, θυγατρική της GM, θα παραμείνει στην Αυστραλία, όμως πολύ μεγάλο ρόλο για αυτή την απόφαση, έπαιξε η κίνηση της Αυστραλιανής κυβέρνησης να δώσει κίνητρο στη Holden για να μείνει. Για να εξασφαλίσει την παραμονή της Holden λοιπόν, αλλά και την επένδυση 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων στο εργοστάσιό της, η κυβέρνηση της Αυστραλίας αποφάσισε να συμμετάσχει με 215 εκατομμύρια δολάρια επιπλέον!


toyota-production-2

Τώρα, μαθαίνουμε από τον υπουργό Καινοτομίας και Βιομηχανίας της Αυστραλίας, Greg Combet, πως η κυβέρνηση είναι σε συνομιλίες και με την Toyota για παρόμοια συμφωνία. Η Toyota λειτουργεί ένα εργοστάσιο αυτή τη στιγμή στην Αυστραλία. Σε αυτό το εργοστάσιο κατασκευάζονται το Camry, το Camry Hybrid και το αποκλειστικό για Αυστραλία/Ασία Aurion. Η συμφωνία που διαπραγματεύεται αυτή τη στιγμή η κυβέρνηση, περιλαμβάνει δέσμευση για παραμονή στην χώρα από την Toyota, επένδυση στο εργοστάσιο στην Altona και πιθανή επέκταση της γραμμής παραγωγής ώστε αυτή να περιέχει και το καινούριο RAV4 που μοιράζεται πολλά κοινά μέρη με το Camry. Φυσικά, επειδή οι διαπραγματεύσεις είναι ακόμα σε πρώιμο στάδιο, το ύψος του χρηματικού ποσού που θα συνεισφέρει η κυβέρνηση δεν έχει γίνει γνωστό. Η Toyota αρνήθηκε να σχολιάσει αλλά έχει προγραμματισμένη την ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων για το 2012-2013 την επόμενη βδομάδα. Ίσως τότε να κάνει μία ανακοίνωση.

[Πηγή: GoAuto]