pirelli tyres 2

Αρχικά, τα νέα ελαστικά της Pirelli δεν πρόλαβαν να χρησιμοποιηθούν στον Καναδά όσο θα ήθελαν οι ομάδες, αφού ο βροχερός καιρός τους χάλασε τα σχέδια. Έπειτα, ακούσαμε το Helmut Marko να υποστηρίζει πως είναι πιθανό να τα δούμε στον αγώνα του Σίλβερστοουν. Τώρα ο Paul Hembery, με δηλώσεις του στο Autosport, αναφέρει πως τα νέα ελαστικά με δομή από κέβλαρ αντί για ατσάλι, θα δοκιμαστούν ξανά στις ελεύθερες δοκιμές του grand prix στην Αγγλία, για περαιτέρω αξιολόγηση. Πιο συγκεκριμένα:

Δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσουμε στον αγώνα το νέο ελαστικό, αφού δεν καταφέραμε να το δοκιμάσουμε επαρκώς εδώ (στον Καναδά). Έχουμε κάνει κάποιες εσωτερικές αλλαγές στη διαδικασία κατασκευής που πιστεύουμε ότι θα θεραπεύσουν πλήρως το φαινόμενο της αποκόλλησης που έχουμε δει.

Αυτό είναι καλό από πολλές απόψεις, καθώς σημαίνει ότι οι ομάδες θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν  το ίδιο ελαστικό με το οποίο ξεκίνησαν τη χρονιά. Πιθανότατα δεν θα είναι καλό για ορισμένες ομάδες που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα μπροστά ελαστικά.

hemb_pire_jere_2011

Ο αγωνιστικός διευθυντής του αποκλειστικού προμηθευτή ελαστικών της F1, τόνισε πως οι αλλαγές οφείλονται αποκλειστικά και μόνο σε θέματα ασφαλείας και όχι απόδοσης. Συμφωνώντας έτσι και με τις δηλώσεις του Sebastian Vettel, και μετά τη χθεσινή του νίκη, πως οι ομάδες που πιέζουν για αλλαγές (Red Bull,Mercedes) δεν το κάνουν για να αποκομίσουν κάποιο αγωνιστικό πλεονέκτημα.

Το σίγουρο είναι πως οι Lotus και Ferrari δεν δείχνουν να πείθονται πως οι αλλαγές δεν θα επηρεάσουν και την απόδοση των ελαστικών και θα παλέψουν, όσο μπορούν, ώστε να μην δούμε τα νέα ελαστικά σε φετινό αγώνα. Προσωπικά θα τονίσω για μία ακόμη φορά πως θεωρώ οποιεσδήποτε αλλαγές σε κανονισμούς, εν μέσω της χρονιάς, εντελώς άδικες για τις ομάδες που έκαναν τον κόπο να σχεδιάσουν τα μονοθέσιά τους με γνώμονα το αρχικό σετ κανονισμών.

[Πηγή: Autosport (1), (2)]