bmw-i3-2014-leaked-photos-8

Μετά τις Ευρωπαϊκές τιμές και τις φωτογραφίες που διέρρευσαν η ελληνική αντιπροσωπεία της BMW ανακοίνωσε πως το i3 ξεκινά στην Ελλάδα από τις 36.150 ευρώ. Οι πωλήσεις του στη χώρα μας αναμένεται να ξεκινήσουν στα τέλη του 2013 και αναλυτικές λεπτομέρειες γι’αυτό μπορείς να διαβάσεις εδώ.

[Πηγή: BMW]

Δελτίο Τύπου

Το BMW Group ανακοινώνει την τιμή του BMW i3.

Βασική τιμή: 36.150 Ευρώ για την Ελληνική αγορά.Ian Robertson: Μία ελκυστική προσφορά για την premium ηλεκτροκίνηση.

Μόναχο. Το BMW Group ανακοίνωσε την βασική τιμή € 36.150 για το BMW i3 στην Ελλάδα.Το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό όχημα μαζικής παραγωγής της εταιρίας αναμένεται στην ελληνική αγορά έως το τέλος του 2013.

Ο Ian Robertson, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και Επικεφαλής των Πωλήσεων & Μάρκετινγκ του BMW Group, δήλωσε στο Μόναχο: «Το BMW i3 προαναγγέλλει μια νέα εποχή για την ατομική μετακίνηση για το BMW Group. Σαν γνήσιο μοντέλο BMW, το BMW i3 έχει ισχυρή συναισθηματική απήχηση, εξαιρετική προϊοντική ουσία και εγγυάται γνήσια οδηγική απόλαυση. Διαθέτοντας έναν εκπρόσωπο της τεχνολογικής αιχμής σε ελκυστική τιμή θα προσφέρουμε στους πελάτες μία ασυναγώνιστη προσφορά στο χώρο της ηλεκτροκίνησης.»

Το BMW i3 θα γιορτάσει την παγκόσμια πρεμιέρα του στις 29 Ιουλίου του 2013 σε παράλληλες εκδηλώσεις ταυτόχρονα σε τρεις ηπείρους, στις μητροπολιτικές πόλεις του Λονδίνου, της Νέας Υόρκης και του Πεκίνου.

Το BMW i έχει υιοθετήσει μία ολιστική φιλοσοφία 360° για να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες των καταναλωτών στον τομέα της ηλεκτρικής μετακίνησης. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες θα μπορούν να ικανοποιούν τις ανάγκες μετακίνησής τους με το γνήσιο, ηλεκτρικό BMW i3 – ακόμα και πέραν της αυτονομίας των 150 km.

Για το σκοπό αυτό, το BMW i θα υποστηρίξει τους πελάτες με στρατηγική τεσσάρων σημείων στην παροχή premium υπηρεσιών:

Φόρτιση στο σπίτι: Το Wallbox (επιτοίχιος πίνακας φόρτισης), είναι η πρώτη και μοναδική λύση φόρτισης στο σπίτι που προσφέρει μία εταιρία αυτοκινήτων. Το αποκλειστικό Wallbox δημιουργήθηκε για να προσφέρει στους πελάτες μία ολοκληρωμένη και premium εμπειρία βιώσιμης μετακίνησης. Η φόρτιση στο σπίτι αποκτά νέα επίπεδα άνεσης και απόδοσης.

Δημόσια Φόρτιση/Ευέλικτη Μετακίνηση και Υπηρεσίες Υποστήριξης: Το BMW Group πρόκειται να συνάψει συνεργασίες με παρόχους δημόσιας φόρτισης σε όλες τις χώρες όπου λανσάρονται τα μοντέλα BMW i, διασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο την εγκατάσταση σταθμών φόρτισης σε συγκεκριμένα σημεία.

Επιπλέον, διάφορες υπηρεσίες υποστήριξης όπως οι εφαρμογές ConnectedDrive και μελλοντικές υπηρεσίες οδικής βοήθειας, βρίσκονται σε εξέλιξη για την κάθε ευρωπαϊκή αγορά. Τέλος, οι αγοραστές του BMW i3 θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε μία σειρά ελκυστικών πακέτων χρηματοδότησης, leasing, ασφάλισης, σε υπηρεσίες οχημάτων και υπηρεσίες mobility*, ειδικά προσαρμοσμένες στη μοναδική φιλοσοφία του BMW i3.

*(Οι συγκεκριμένες υπηρεσίες δεν είναι διαθέσιμες προς το παρόν σε όλες τις Ευρωπαϊκές αγορές

στις οποίες λανσάρεται το BMW i3).

Σχετικά με το BMW i. BORN ELECTRIC:

Το BMW i συμβολίζει οραματικά οχήματα και υπηρεσίες mobility, την εμπνευσμένη σχεδίαση και μία νέα ερμηνεία της έννοιας premium που προσδιορίζεται σε μεγάλο βαθμό από τη βιωσιμότητα σε ολόκληρη την αλυσίδα αξιών. Με το BMW i, το BMW Group επαναπροσδιορίζει την φιλοσοφία της ατομικής μετακίνησης.

Το BMW i3 είναι το παγκοσμίως πρώτο premium αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε εξ αρχής για λειτουργία με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με επαναστατική, ελαφριά δομή. Το αποτέλεσμα είναι η διάσημη οδηγική απόλαυση BMW, γνήσια, με μηδενικούς ρύπους και με ένταση ασυναγώνιστη από οποιοδήποτε ηλεκτρικό όχημα.

Το BMW Group 

Το BMW Group είναι από τους πιο επιτυχημένους κατασκευαστές αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο με τις μάρκες BMW, MINI και Rolls-Royce . Σαν μία παγκόσμια εταιρία, το BMW Group λειτουργεί 28 μονάδες παραγωγής σε 13 χώρες και έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.

Το οικονομικό έτος 2012, το BMW Group πούλησε 1.85 εκατομμύρια αυτοκίνητα και πάνω από 117,000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το 2011 ήταν 7.38 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 68.82 δισεκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου 2011, η εταιρία είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό περίπου 100,000  ατόμων.

Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογιστική και υπεύθυνη δράση. Ως εκ τούτου, η εταιρία έχει δημιουργήσει οικολογική και κοινωνική βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα αξιών, ολοκληρωμένη προϊοντική ευθύνη και μία σαφή δέσμευση για τη διατήρηση των φυσικών πόρων, στο πλαίσιο της στρατηγικής της. Σαν επιστέγασμα των προσπαθειών του, το BMW Group κατέχει την πρώτη θέση στη βιομηχανία, στους Δείκτες Βιωσιμότητας Dow Jones τα τελευταία οχτώ χρόνια.