Σε δύο χρόνια ο νέος περιστροφικός κινητήρας της Mazda, θα τον φορά ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο

Σχετικά άρθρα

mazda rotary wankel engine

Η Mazda με την ανακοίνωσή της τον Ιούνιο του 2012 πως σταματά τη παραγωγή του wankel κινητήρα του RX-8, είχε σκορπίσει απογοήτευση στους fans της.

Η Ιαπωνική εταιρία είχε επιβεβαιώσει τότε πως ετοιμάζει έναν νέο περιστροφικό κινητήρα και τώρα γίνονται γνωστές γι’αυτόν νέες λεπτομέρειες.

Ο κινητήρας έχει κωδική ονομασία 16X και θα καταναλώνει λιγότερο καύσιμο σε σχέση με τον περιστροφικό κινητήρα του RX-8. Θα είναι πιο ισχυρός, έχοντας ωστόσο μεγαλύτερη ροπή, ενώ παράλληλα θα καταναλώνει και λιγότερο λάδι στις υψηλές στροφές.

Ο κινητήρας θα είναι μεγαλύτερης χωρητικότητας από τα 1.300 κ.εκ του παλιού κινητήρα, θα βγει στην αγορά μέσα στα επόμενα δύο χρόνια και θα τοποθετηθεί πάνω σε ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο.

Αρχικά θα είναι διαθέσιμη η ατμοσφαιρική έκδοση του, ενώ αργότερα θα ακολουθήσει και η turbo έκδοση του, αν οι δοκιμές πάνε σύμφωνα με τον προγραμματισμό των Ιαπώνων.

Ναι, οι Ιάπωνες αναφέρονται στο νέο RX-7 το οποίο θα βγει στην αγορά το 2017, 50 χρόνια μετά, από τότε που η Mazda παρουσίασε το Cosmo Sport 110S του 1967, το πρώτο της αυτοκίνητο με wankel κινητήρα

Ο κινητήρας φημολογείται πως θα είναι χωρητικότητας 1.600 κ.εκ και θα αποδίδει κοντά τα 300 άλογα. Αργότερα θα υπάρχουν και turbo εκδόσεις, ενώ δεν θα δούμε ποτέ υβριδικές εκδοχές, αφού ο Nobuhiro Yamamoto, δήλωσε ότι ένας τέτοιος κινητήρας δεν έχει θέση σε ένα αμιγώς σπορ αυτοκίνητο.

Θα είναι σημαντικά ελαφρύτερο από το προηγούμενο RX-7 και θα τεθεί απέναντι από τα Toyobaru, σύμφωνα με τον Yamamoto. Για να διατηρηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα θα διαθέτει αρκετά αλουμινένια μέρη. Carbon μην περιμένεις, γιατί στόχος της Mazda είναι να κρατήσει τη τιμή του αυτοκινήτου όσο γίνεται χαμηλότερη.

Θα κατασκευαστεί πάνω στην πλατφόρμα του επόμενου MX-5 η οποία θα επεκταθεί, έχοντας μεγαλύτερο μεταξόνιο. Θα ζυγίζει περίπου όσο τα Toyobaru (1.200-1.250 κιλά) με την Ιαπωνική έκδοση ίσως να είναι διαθέσιμη και με ένα μικρό πίσω κάθισμα, αλλά οι υπόλοιπες εκδόσεις του κόσμου θα είναι αποκλειστικά διθέσιες. Το νέο μοντέλο θεωρείται ότι θα βασίζεται πάνω στη σχεδιαστική γλώσσα Nagare, στην οποία ήταν εμπνευσμένα πέντε concept cars πίσω το 2006 και 2007.

[Πηγή: Mazda, Autoblog.com]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ευρωπαϊκά λιμάνια γεμίζουν με απούλητα αυτοκίνητα

Χιλιάδες αυτοκίνητα είναι σήμερα σταθμευμένα σε πολλά ευρωπαϊκά λιμάνια, πολλά από τα οποία προέρχονται από την Κίνα. Αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν μισθώσει μεγάλες εκτάσεις σε...

Δες μια Pagani Utopia να διασχίζει έναν πλημμυρισμένο δρόμο στο Ντουμπάι

Μια από τις χειρότερες κακοκαιρίες των τελευταίων ετών "χτύπησε" τις περασμένες ημέρες τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με το Ντουμπάι να μετατρέπεται σε μία απέραντη...