Opel-Monza-GSE -287865

Η Γερμανική Ένωση Αυτοκινητοβιομηχανιών (VDA) στο περιθώριο της έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, διοργανώνει την ειδική έκθεση κλασικών αυτοκινήτων ‘The Stars from 1983’ εκεί όπου θα υπάρχει και το Opel Monza GSE το οποίο φέτος συμπληρώνει 30 χρόνια ζωής,


Πρόγονος του Opel Monza Concept,το Monza GSE φορούσε έναν 3.0 εξακύλινδρο κινητήρα 180 hp. Διέθετε οθόνη LCD η οποία πρόβαλε δεδομένα όπως ταχύτητα, στροφές, στάθμη καυσίμου και θερμοκρασία κινητήρα. Κατά τη διάρκεια των τεσσάρων χρόνων παραγωγής του Monza GSE πουλήυθηκε 43.812 αυτοκίνητα.

Η ειδική έκθεση περιλαμβάνει και άλλα μοντέλα Opel όπως το Calibra V6 170 hp, που λανσαρίστηκε πριν από 20 χρόνια και κατασκευαζόταν από το 1993 μέχρι το 1997. Το Opel Calibra ήταν το πιο επιτυχημένο σπορ coupé της δεκαετίας του ’90 και κατασκευάστηκαν 238.647 μονάδες κατά τη διάρκεια της επταετούς παραγωγής του. Το Calibra είχε συντελεστή οπισθέλκουσας cd 0,26, από τους χαμηλότερους που είχαν καταγραφεί για μοντέλο μαζικής παραγωγής, με το Calibra να είναι εξαιρετικά δημοφιλές σαν ένα σύγχρονο κλασικό αυτοκίνητο και μελλοντικά αναμένεται να γίνει γνήσιο classic.

Το 1963 Opel Kapitän L (L = luxury) ήδη καθιερωμένο classic, γιορτάζει φέτος τα 50 χρόνια του και είναι το τρίτο και παλιότερο έκθεμα της Opel στο περίπτερο της VDA. Ευθείες γραμμές και μία επιμήκης φόρμα διαμορφώνουν το αμάξωμα του Kapitän, ενώ η ελαφρώς καμπύλη οροφή μοιάζει να αιωρείται πάνω από τις μεγάλες κρυστάλλινες επιφάνειες. Χάρη σε ένα πανοραμικό παρμπρίζ και το μεγάλο κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ, η ορατότητα είναι εντυπωσιακή προς όλες τις κατευθύνσεις. Ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας 90 hp προσέφερε στο Kapitän τελική ταχύτητα 150 km/h. Οι 145.616 πελάτες του το ανέδειξαν όχι μόνο στο πιο επιτυχημένο Kapitän όλων των εποχών, αλλά και σε best-seller στην κατηγορία των εξακύλινδρων sedan στη Γερμανία.

[Πηγή: Opel]

Δελτίο Τύπου

Το Opel Monza GSE Πρωταγωνιστεί στην Ειδική Έκθεση ‘The Stars from 1983’ της ΙΑΑ

  • Ειδική έκθεση κλασικών αυτοκινήτων της Γερμανικής Ένωσης Αυτοκινητοβιομηχανιών στο Hall 3.1
  • Το 1983 Opel Monza GSE τώρα υποψήφιο για την περίοπτη πλακέτα-Η Γερμανικού σπορ αυτοκινήτου
  • Τρία θρυλικά μοντέλα της Opel γεφυρώνουν τρεις δεκαετίες

Η Γερμανική Ένωση Αυτοκινητοβιομηχανιών (VDA) διοργανώνει ειδική έκθεση κλασικών αυτοκινήτων στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA: www.iaa.de), 12 – 22 Σεπτεμβρίου. Θέμα της έκθεσης θα είναι ‘The Stars from 1983’ και η VDA καλεί όλους τους επισκέπτες της IAA να επισκεφθούν το περίπτερό της στο Hall 3.1 και να θαυμάσουν τα θρυλικά εκθέματα.

Καθώς το Opel Monza GSE γίνεται φέτος 30 ετών, στέφεται επίσημα μέλος της λέσχης κλασικών αυτοκινήτων. Πρόγονος του coupé της Opel Monza Concept Car, που επίσης εκτίθεται στην IAA (Hall 8, Stand D09), είναι ένα αποκλειστικό αυτοκίνητο, με σπορ εξοπλισμό / επενδύσεις και κινητήρα έναν 3.0 εξακύλινδρο 180 hp. Από τα αξιοσημείωτα λειτουργικά χαρακτηριστικά του είναι μία οθόνη LCD για δεδομένα όπως ταχύτητα, στροφές, στάθμη καυσίμου και θερμοκρασία κινητήρα. Κατά τη διάρκεια των τεσσάρων χρόνων παραγωγής του Monza GSE, 43.812 πελάτες αγόρασαν αυτό το ονειρεμένο Opel.

Η ειδική έκθεση περιλαμβάνει και άλλα μοντέλα Opel που έγραψαν ιστορία. Πιο πρόσφατο είναι το Calibra V6 170 hp, που λανσαρίστηκε πριν από 20 χρόνια και κατασκευαζόταν από το 1993 μέχρι το 1997. Το Opel Calibra ήταν το πιο επιτυχημένο σπορ coupé της δεκαετίας του ’90 και κατασκευάστηκαν 238.647 μονάδες κατά τη διάρκεια της επταετούς παραγωγής του. Αυτό το δημοφιλές μοντέλο έλαβε εγκωμιαστικές κριτικές για την προηγμένη σχεδίαση και δομή του με χαρακτηριστικά εύκολης ανακύκλωσης. Επίσης έθεσε πρότυπα στον τομέα της αεροδυναμικής με συντελεστή οπισθέλκουσας cd 0,26, από τους χαμηλότερους που είχαν καταγραφεί για μοντέλο μαζικής παραγωγής. Το Calibra είναι εξαιρετικά δημοφιλές σαν ένα σύγχρονο κλασικό αυτοκίνητο και μελλοντικά αναμένεται να γίνει γνήσιο classic.

Το 1963 Opel Kapitän L (L = luxury) ήδη καθιερωμένο classic, γιορτάζει φέτος τα 50 χρόνια του και είναι το τρίτο και παλιότερο έκθεμα της Opel στο περίπτερο της VDA. Ευθείες γραμμές και μία επιμήκης φόρμα διαμορφώνουν το αμάξωμα του Kapitän, ενώ η ελαφρώς καμπύλη οροφή μοιάζει να αιωρείται πάνω από τις μεγάλες κρυστάλλινες επιφάνειες. Χάρη σε ένα πανοραμικό παρμπρίζ και το μεγάλο κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ, η ορατότητα είναι εντυπωσιακή προς όλες τις κατευθύνσεις. Ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας 90 hp προσέφερε στο Kapitän τελική ταχύτητα 150 km/h. Οι 145.616 ικανοποιημένοι πελάτες του το ανέδειξαν όχι μόνο στο πιο επιτυχημένο Kapitän όλων των εποχών, αλλά και σε best-seller στην κατηγορία των εξακύλινδρων sedan στη Γερμανία.