Έκθεση Φρανκφούρτης 2013: Porsche Panamera Diesel

Σχετικά άρθρα

Porsche Panamera Diesel (3)

Η Porsche στην έκθεση της Φρανκφούρτης παρουσίασε της Porsche Panamera Diesel. Ο νέος κινητήρας αποδίδει 300 άλογα στις 4.000 σ.α.λ, 50 περισσότερα από αυτόν που αντικαθιστά. Η ροπή αγγίζει τα 650 Nm μεταξύ 1.750 – 2.500 σ.α.λ, με τα 0-100 χλμ/ώρα το αυτοκίνητο να τα κάνει σε 6 δευτερόλεπτα (0,8 δευτ. γρηγορότερα), με την τελική ταχύτητα να έχει αυξηθεί κατά 15 χλμ/ώρα, από τα 244 χλμ/ώρα στα 259 χλμ/ώρα.

Η Porsche τοποθέτησε επίσης μπλοκέ πίσω διαφορικό με το σύστημα Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+) να βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό, ενώ το πλαίσιο και το κιβώτιο διαθέτουν νέες ρυθμίσεις.

Porsche Panamera Diesel (14)

Ο νέος κινητήρας διαθέτει νέο στροφαλοφόρο άξονα κίνησης, νέα πιστόνια και υδρόψυκτο turbo το οποίο σηκώνει πίεση 3 bar. Η Panamera Diesel έχει μέση κατανάλωση 6,4 λίτρα/100 χλμ με 169 γρ/χλμ εκπομπές CO2. Το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Tiptronic S διαθέτει τις τέσσερις πρώτες σχέσεις κοντή κλιμάκωση για γρήγορη επιτάχυνση.

Porsche Panamera Diesel (8)

Οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν από τον Ιανουάριο του 2014 και στη Γερμανία θα έχει αρχική τιμή 85.300 ευρώ.

[Πηγή: Porsche]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Νέος κινητήρας, περισσότερη ισχύς και βελτιωμένη δυναμική απόδοση

Τρίλιτρος κινητήρας με απόδοση 300 ίππων για τη νέα Porsche Panamera Diesel

Με νέο κινητήρα 300 ίππων και με το πακέτο δυναμικής απόδοσης θα παρουσιαστεί στη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης, η Panamera Diesel. Το αυτοκίνητο διαθέτει και πάλι έναν εξακύλινδρο κινητήρα V τριών λίτρων, ενώ η ισχύς έχει αυξηθεί κατά 50 ίππους, είναι δηλαδή αυξημένη κατά 20% σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Ο χρόνος επιτάχυνσης έχει μειωθεί κατά οκτώ δέκατα του δευτερολέπτου, πράγμα που σημαίνει ότι το νέο μοντέλο ολοκληρώνει την επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 6,0 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα έχει αυξηθεί στα 259 χλμ./ώρα σε σύγκριση με τα 244 χλμ./ώρα του προηγούμενου μοντέλου. Η Panamera Diesel διαθέτει πλέον για πρώτη φορά στο βασικό της εξοπλισμό το ελεγχόμενο πίσω μπλοκέ διαφορικό με το σύστημα κατανομής ροπής Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+) – μέχρι σήμερα, το σύστημα αυτό ήταν διαθέσιμο αποκλειστικά και μόνο στις βενζινοκίνητες εκδόσεις του Gran Turismo. Νέες ρυθμίσεις έχουν γίνει επίσης στο σύστημα μετάδοσης και το πλαίσιο.

Μέχρι σήμερα έχουν παραδοθεί περίπου 8.500 μοντέλα Panamera Diesel, αριθμός που αντιστοιχεί σε ποσοστό 15% περίπου της σειράς μοντέλων Panamera.

Η μόνη παράμετρος που έχει διατηρηθεί αναλλοίωτη σε σχέση με τον προηγούμενο V6 της Panamera Diesel είναι οι βασικές διαστάσεις του κινητήρα. Ειδικά τα κινητά μέρη, όπως το σύστημα κίνησης του στροφαλοφόρου άξονα και τα έμβολα, έχουν ανασχεδιαστεί πλήρως και οι διαστάσεις τους έχουν υπολογιστεί με γνώμονα την αύξηση της απόδοσης ισχύος. Για πρώτη φορά επίσης, η Porsche συνδυάζει το νέο της κινητήρα με υδρόψυκτο υπερσυμπιεστή. Η νέα τουρμπίνα εξασφαλίζει μεγαλύτερη ροή αέρα, καθώς και υψηλότερη πίεση υπερπλήρωσης που πλέον αγγίζει τα 3 bar (2,5 bar στο προηγούμενο μοντέλο).

Εκτός από την αυξημένη απόδοση ισχύος των 300 ίππων στις 4.000 σ.α.λ., η ονομαστική ροπή έχει επίσης αυξηθεί κατά 100 Nm και πλέον φτάνει τα 650 Nm από τις 1.750 έως τις 2.500 σ.α.λ., προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη ισχύ στις χαμηλότερες στροφές. Η ισχύς αυτή πρέπει να μετατρέπεται αξιόπιστα σε πρόσφυση, και εδώ αναδεικνύεται ο ρόλος του συστήματος PTV+: Το σύστημα αποτελείται από ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, πλήρως μεταβλητό πίσω μπλοκέ διαφορικό και επεμβαίνει με στοχευμένο τρόπο σε κάθε πίσω τροχό ξεχωριστά μέσω των φρένων. Σε χαμηλές έως μέτριες ταχύτητες, το σύστημα PTV+ βελτιώνει την ευελιξία του οχήματος και την ακρίβεια του τιμονιού, ενώ στις υψηλές ταχύτητες και κατά την επιτάχυνση στην έξοδο των στροφών προσφέρει μεγαλύτερη οδηγική ευστάθεια. Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, η Panamera Diesel μπορεί πλέον να ρυμουλκήσει με άνεση φορτία έως 2.600 χλγρ.

Με τα ισχυρότερα χαρακτηριστικά ισχύος του κινητήρα τούρμπο δημιουργήθηκαν και οι προϋποθέσεις για την εκ νέου ρύθμιση του συστήματος μετάδοσης. Για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και τη βελτίωση της άνεσης ειδικά στις υψηλότερες ταχύτητες, η σχέση μετάδοσης είναι μεγαλύτερη στον πίσω άξονα, πράγμα που σημαίνει ότι η Panamera Diesel φτάνει στις ταχύτητες που απαιτεί ο οδηγός με τον κινητήρα της να λειτουργεί σε χαμηλότερες στροφές. Το Gran Turismo με το νέο κινητήρα προσφέρει κατανάλωση καυσίμου κατά NEDC μόλις 6,4 λίτρα/100 χλμ., τιμή που αντιστοιχεί σε 169 CO2/χλμ. Επιπλέον, οι πρώτες τέσσερις ταχύτητες του οκτατάχυτου κιβωτίου Tiptronic S έχουν σχεδιαστεί με κοντύτερη σχέση μετάδοσης, προσφέροντας στο Gran Turismo εντυπωσιακά ισχυρές επιταχύνσεις, τόσο από στάση όσο και εν κινήσει. Σε αυτήν τη βελτιωμένη ευελιξία σημαντικός είναι φυσικά ο ρόλος της ανάρτησης: οι αντιστρεπτικές ράβδοι στον μπροστινό και τον πίσω άξονα είναι ελαφρώς πιο άκαμπτες, προσδίδοντας στην Panamera Diesel μια πιο σπορ αίσθηση σε σχέση με την προκάτοχό της.
Η Panamera Diesel με το νέο κινητήρα αντικαθιστά την έκδοση των 250 ίππων και θα είναι διαθέσιμη στην αγορά από τον Ιανουάριο του 2014.

A new engine, more power and improved dynamic performance

A three litre engine with an output of 300-bhp: The Porsche Panamera Diesel has become even more attractive

Stuttgart. With its completely new 300-bhp engine and dynamic performance package, Porsche has made the Panamera Diesel even more attractive just in time for this year’s International Motor Show (IAA). The vehicle has once again been kitted out with a six-cylinder V-engine with a displacement of three litres, and the power output has been increased by 50 bhp, equivalent to a considerable 20% increase in performance compared to the predecessor model. As a result, the acceleration time has been reduced by eight-tenths of a second, meaning that the new model goes from 0 to 100 km/h in 6.0 seconds, while the top speed has increased to 259 km/h compared to the 244 km/h achieved by the previous model. In addition to the improved power output, dynamic performance has also been optimised: For instance, the Panamera Diesel now features the controlled rear-axle differential lock with Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+) as standard for the first time – to date, this feature has been reserved for the petrol engine Gran Turismo models. The transmission and chassis have also been retuned. Around 8,500 Panamera Diesel vehicles have been delivered so far, and the model accounts for a share of around 15% of the complete Panamera model range.

The only aspect that still remains of the previous Panamera Diesel’s V6 engine are the basic engine dimensions. The moving parts in particular, such as the crankshaft drive and pistons, have been completely re-designed and dimensioned with the aim of increasing the power output. Porsche has combined its new engine with a water-cooled turbocharger for the first time, too. The new turbine provides a greater air flow as well as a higher boost pressure of 3 bar (formerly 2.5 bar).

In addition to the increased power output of 300 bhp (221 kW) at 4000 rpm, the rated torque has also been increased by 100 Newton metre to 650 Nm at engine speeds of between 1750 rpm and 2500 rpm, providing even greater power at lower speeds. This power needs to be reliably converted into traction, which is where PTV+ comes in: The system comprises an electronically controlled, fully variable rear-axle differential lock and targeted, individual brake interventions at the rear wheels. At low to moderate speeds, the PTV Plus improves agility and steering precision; at high speeds and when accelerating out of bends, it delivers greater driving stability. As a result, the Panamera Diesel can now handle trailer loads of up to 2600 kg effortlessly, meaning that it is better able to tow attachments like horse boxes than its predecessor.

The more powerful characteristics of the turbo engine also offered an opportunity to re-tune the transmission. In order to reduce fuel consumption and improve comfort at higher speeds in particular, the gear ratio is longer for the rear axle, meaning the Panamera Diesel uses a lower engine speed to achieve the required vehicle speed. The Gran Turismo with the new engine offers an NEDC fuel consumption of 6.4 litres/100 km, which is equivalent to 169 CO2/km. In addition, gears one to four of the eight-speed Tiptronic S transmission have been designed with a shorter gear ratio, giving the Gran Turismo an impressively powerful acceleration and sprint capability. This improved agility is also evident in the running-gear set-up: The anti-roll bars on the front and rear axle are slightly more rigid, giving the Panamera Diesel a sportier feel than its predecessor.

The Panamera Diesel with the new engine replaces the current 250-bhp variant and will be available on the market from January 2014 onwards. The vehicle costs EUR 85,300 including VAT in Germany.

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Rezvani Retro RR1. Μια 911 με “σύγχρονη-ρετρό” εμφάνιση

Η νέα δημιουργία της Rezvani είναι το Retro RR1. Πρόκειται για μια 911 (992) που διαθέτει νέο αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με ρετρό σχεδίαση...

Η Manthey βελτιώνει την Porsche 911 GT3 Touring

Η Manthey έχει ετοιμάσει ένα βελτιωτικό πακέτο για την Porsche 911 GT3 Touring. Αυτό αποτελείται από νέο μπροστινό spoiler που παρέχει περισσότερη κάθετη δύναμη...

Εκπληκτική restomod δημιουργία της Theon στην 911 (964) Targa

Μπορεί να έχουμε συνδέσει τις restomoded Porsche 911 (ειδικά της 964 σειράς) με την Singer, φαίνεται όμως ότι η αγορά ανακατασκευασμένων παλιών Porsche παρουσιάζει...