Jaguar X-TYPE Sport package

Όταν η Jaguar ήταν υπό την καθοδήγηση της Ford είχε βγάλει το 2001 την X-Type, με σκοπό να τεθεί ενάντια στην BMW Σειρά 3 και Mercedes C-Class. Το αυτοκίνητο δεν είχε ιδιαίτερη εμπορική επιτυχία και ουσιαστικά βασιζόταν στο Ford Mondeo και δανειζόταν πολλά μέρη από τα “αζήτητα” της μαμάς εταιρίας.

Η ιστορία όμως γράφεται για να επαναλαμβάνεται και εν έτη 2013 η Jaguar ενώ έχει περάσει σε ινδικά χέρια και θα βγάλει πάλι στην αγορά ένα μοντέλο για να μπει σφήνα στο γερμανικό κατεστημένο, που θα βασίζεται όμως στη νέα πλατφόρμα που παρουσίασε η εταιρία με το C-X17 Concept. Το παράδοξο της υπόθεσης, όμως, είναι ότι η Ford προσπαθεί να μπει στη premium αγορά με την παρουσίαση της έκδοσης Vignale του Mondeo.

O επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού της Jaguar, Julian Thomson, παραδέχτηκε ότι η X-Type ήταν αποτυχία γιατί δεν έμοιαζε ώριμη, δεν ήταν δυνατή, δεν είχε τίποτα. Ήταν απλά ένα αυτοκίνητο. Πρόσθεσε ότι η συνταγή του να πάρεις ένα αυτοκίνητο με μπροστοκίνητη πλατφόρμα αλλά να το σχεδιάσεις με επιρροές από τη πισωκίνητη XJ, ήταν απλά λάθος. Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και η δήλωση του υπεύθυνου ποιότητας της Ford Ευρώπης, Gunnar Herrmann, που είπε ότι η X-Type ήταν μια “ψευτικη” Jaguar γιατί κάθε κομμάτι που ακουμπούσα ήταν Ford.

Αυτό που ξέρουμε εμείς είναι η νέα ΧS, θα είναι το νέο entry-level αυτοκίνητο της, η οποία θα παρουσιαστεί στα μέσα του 2015 ως μοντέλο του 2016, ενώ λίγο μετά θα έρθει και το SUV της Jaguar, το οποίο θα ονομαστεί Q-Type και θα έχει σχεδιαστεί από τον Ian Callum. Θα είναι κατασκευασμένο πάνω στη νέα αλουμινένια αρχιτεκτονική της Jaguar, με το νέο σασί να είναι εξαιρετικά ελαφρύ, εξαιρετικά άκαμπτο και εξαιρετικά υψηλής αντοχής, ενώ παράλληλα είναι πάρα πολύ ευέλικτο έτσι ώστε πάνω του να κατασκευάζονται αρκετά μοντέλα της Jaguar. Περισσότερα μπορείς να διαβάσεις εδώ.

[Πηγή: Piston Heads]