Την επόμενη χρονιά, με την αλλαγή, μεταξύ άλλων και στους κινητήρες, αναμένεται από τις ομάδες να υπάρξει αλλαγή και στην κορυφή του πρωταθλήματος. Ακόμα και ο ίδιος ο Adrian Newey σε πρόσφατες δηλώσεις του, παραδέχτηκε την άγνοιά του για την ανταγωνιστικότητα του κινητήρα της Renault.
Το κόστος για την εξέλιξη των νέων V6-Turbo που θα τοποθετηθούν στο πρωτάθλημα του 2014 ανέρχεται στα €100 εκατομμύρια, για την καθεμία από τις Ferrari, Mercedes και Renault. Μικρός δεν είναι και ο αριθμός των εργαζομένων που εργάζονται για τον νέο κινητήρα, με την Renault να απασχολεί κοντά στα 250 άτομα για αυτό το σκοπό και την Mercedes 400.
Ο Helmut Marko της Red Bull δήλωσε πως είναι μεγάλη η πιθανότητα οι υπόλοιπες ομάδες να έχουν καλύτερες ιδέες για το ερχόμενο πρωτάθλημα, με τον φετινό πρωταθλητή να παραδέχεται πως η Renault έπαιξε μεγάλο ρόλο στην κατάκτηση του τίτλου.
Κάνουν πολύ καλή δουλειά. Ελπίζω πως τη νέα χρονιά θα έχουμε έναν κινητήρα τόσο αξιόπιστο και δυνατό, όσο και φέτος.
Ο φόβος όμως των περισσοτέρων είναι ο κινητήρας της Mercedes, η οποία έχοντας ξοδέψει περισσότερες εργατοώρες στην εξέλιξη του V6, αναμένεται να κυριαρχήσει. Όταν ο Franz Tost της Toro Rosso ρωτήθηκε ποιος κινητήρας είναι το φαβορί για το 2014, απάντησε:
Της Mercedes. Αν ξεκινήσουν δυνατά, η υπεροχή τους μπορεί να κρατήσει για πολύ καιρό.
[Πηγή: GMM]