test-drive-nissan-juke-1-5-dci-03


Όταν η Nissan πριν από δέκα χρόνια παρουσίαζε το πολυτελές Murano, το οποίο δεν έκανε και τις καλύτερες των πωλήσεων, κανείς δε θα περίμενε ότι το πλάνο που είχε η ιαπωνική εταιρία για τα ελευθέρου χρόνου οχήματα θα είχε τέτοια απήχηση.

Οι λόγοι που τα κατάφερε πολλοί. Κάποιοι εξ αυτών είναι η παρουσίαση το 2007 του εξαιρετικά ποιοτικού και ήπιου σχεδιασμού Qashqai, που ουσιαστικά δημιούργησε μια νέα κατηγορία, συν ότι ήταν κατεξοχήν εξελιγμένα στην Ευρώπη για την Ευρώπη.

Όταν στην έκθεση της Γενεύης το 2009 η Nissan μας παρουσίαζε το Qazana crossover και μας έλεγε ότι αυτό θα είναι το μέλλον των SUV της ιαπωνικής εταιρίας, όλοι είχαμε πει ότι ήταν άλλο ένα concept που δε θα περάσει σχεδόν τίποτα από τον σχεδιασμό του στην παραγωγή. Ένα χρόνο αργότερα, ήταν η πρώτη φορά που είδα ιδίοις όμμασι την έκδοση παραγωγής του, το γνωστό σε όλους μας Juke. Εξακολουθούσα να μην πιστεύω ότι αυτό το αυτοκίνητο θα πατούσε στο δρόμο. Ήταν κάτι πολύ παράτολμο και εντελώς “ξένο” στο μάτι για να πιστέψει κανείς ότι θα είχε χώρο στα, βαρετά στη πλειοψηφία τους, καθημερινά οχήματα. Η ιαπωνική εταιρία έχει δείξει στο παρελθόν ότι “δε μασάει” καθώς είναι πολλά τα παραδείγματα των περίεργων αυτοκινήτων που έχει κατά καιρούς κυκλοφορήσει. Ποιος μπορεί να ξεχάσει την ανοιχτή έκδοση της δεύτερη γενιά του Murano, πόσο μάλλον το προηγούμενο Micra. Σχεδόν κανένα μοντέλο της γκάμας της δεν μοιάζει σχεδιαστικά με κάποιο άλλο δείχνοντας την ελευθερία του σχεδιαστικού τμήματος αλλά και την ικανότητα να σχεδιάσουν αμάξια με το δικό τους χαρακτήρα.

Κι όμως αυτό το αντισυμβατικό, εκκεντρικό, τρελό σχέδιο του είναι που το έκανε άμεσα αναγνωρίσιμο και λατρέψιμο από το νεανικό κοινό, όπου μαζί με τα υπόλοιπα SUV/Crossover της Nissan κατάφεραν να φτάσουν σε πωλήσεις τα 3,2 οχήματα τη περασμένη δεκαετία.

Αν το θεωρώ όμορφο; Όχι, αλλά επίσης ποτέ δε θα το πω αποκρουστικό και άσχημο. Μ’αρέσει αυτή η τρέλα που αντιπροσωπεύει όπου μαζί με τον γνωστό 1500άρι κινητήρα που ήταν εφοδιασμένο το αυτοκίνητο της δοκιμής μας αποτελεί μια από τις πιο εμπνευσμένες επιλογές για έναν νέο με πολύ δυναμικό χαρακτήρα, ελεύθερο χρόνο για extreme καταστάσεις και την αίσθηση της περιπέτειας να τον κυριεύει.

Στα συν

  • Οδική συμπεριφορά
  • Κινητήρας
  • Κατανάλωση
  • Ακρίβεια τιμονιού

Στα μείον

  • Σχεδιασμός μπροστά μέρους
  • Εργονομία κεντρικής κονσόλας
  • Ορατότητα προς τα πίσω
  • Χώροι πίσω/αποσκευών
  • Ήχος κινητήρα