nissan-gt-r-nismo-2014-22

Αν δεν ξεμυτίσατε από κάποια σπηλιά τις τελευταίες ημέρες, σίγουρα θα έχετε ακούσει για το Nissan GT-R Nismo που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Τόκιο. Σίγουρα θα έχετε ακούσει και για τον ομολογουμένως εκπληκτικό χρόνο που κατάφερε στο Nurburgring, εκείνο το απίστευτο 7:08.679 που έκανε να πολλά supercars να προσπαθούν να κρυφτούν… Επίσης, αν με παρακολουθείς, θα έχεις διαβάσει το άρθρο που είχα κάνει πριν λίγο καιρό για τους χρόνους στο Nurburgring και ειδικά το σημείο που αναφέρω πως δεν έχουμε αποδείξεις για το πόσο stock είναι τα αυτοκίνητα που πετυχαίνουν τους χρόνους… Καταλαβαίνεις που το πάω έτσι;


Ναι λοιπόν, το αυτοκίνητο που πέτυχε τον εκπληκτικό χρόνο στο Nurburgring δεν είναι ένα απλό Nissan GT-R Nismo. Τώρα θα μου πεις, πού είναι το νέο σε αυτό; Η ίδια η Nissan είπε πως είχε ορισμένες διαφορές, κυρίως στα ελατήρια και τα αμορτισέρ. Έλα όμως που δεν ήταν μόνο αυτές οι αλλαγές. Σύμφωνα με Dan Prosser του Pistonheads που βρέθηκε στην παρουσίαση του GT-R Nismo και μίλησε με μηχανικούς της Nissan, το αυτοκίνητο δεν ήταν το stock GT-R Nismo με τις ελάχιστες αλλαγές που η Nissan δημοσίευσε ως δείγμα καλής θέλησης. Ήταν αυτό που οι ίδιοι οι μηχανικοί αναφέρουν ως “Time Attack car”. Για να είμαστε δίκαιοι, η Ιαπωνική εταιρία τον είχε τον αστερίσκο στο δελτίο τύπου που αναφερόταν στον χρόνο… έλεγε “Nissan GT-R Nismo with track options” χωρίς όμως πουθενά να διευκρινίζει ποια είναι αυτά. Κρατηθείτε

Το αυτοκίνητο είχε μεγαλύτερες αεροτομές για περισσότερο downforce, διαφορετικά αμορτισέρ (το ξέραμε αυτό) και διαφορετικά τακάκια στα φρένα. Είχε επίσης ειδικά bucket καθίσματα που μειώνουν το βάρος κατά 50 κιλά σε σύγκριση με τα standard καθώς και διαφορετική χαρτογράφηση στην ECU. Το πιο σημαντικό απ’ όλα όμως είναι πως το GT-R Nismo που πέτυχε τον χρόνο στα χέρια του Michael Krumm ήταν ειδικά στημένο για το Nurburgring.

Κατά πάσα πιθανότητα, όλα αυτά τα “extras” που φορούσε το GT-R Nismo για να καταφέρει το ρεκόρ που κατάφερε, θα είναι διαθέσιμα και για το κοινό αργότερα. Το στήσιμο όμως του αυτοκινήτου δεν πρόκειται να είναι και για εμένα, αυτό είναι το μεγαλύτερο foul. Για τα υπόλοιπα, ενώ κάποιος μπορεί να πει πως εκείνο το “with track options” προειδοποιούσε για τις αλλαγές, εγώ θα πω πως δεν ήταν και πολύ σαφές. Όταν βάζεις κάτι με αστερίσκο στο κάτω μέρος του δελτίου τύπου σου και δεν διευκρινίζεις καν τι είναι αυτό, μάλλον δεν θέλεις να του δώσει σημασία ο άλλος και από μόνο του αυτό με κάνει καχύποπτο.

Τι σημαίνει αυτό; Αν είσαι σαν εμένα, απολύτως τίποτα. Δεν με ενδιαφέρουν οι χρόνοι στο Nurburgring και έχω εξηγήσει γιατί. Εξακολουθώ να πιστεύω πως το GT-R Nismo είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο και δεν περίμενα το Nurburgring να μου το πει. Αν όμως παρακολουθείς και δίνεις σημασία στους χρόνους της Πράσινης Κόλασης, σημαίνει πάρα πολλά. Όπως και να έχει, η ιστορία αυτή θα μείνει ρετσινιά στην Nissan και θα κάνει πολλούς να αμφιβάλλουν και για τους προηγούμενους χρόνους. Γιατί αν μας έκρυβε αυτά, τι άλλο μπορεί μας κρύβει; 

[Πηγή: PistonHeads]