bmw-i3-live-in-frankfurt-motor-show-2013-28

Σε μία συνέντευξη που έδωσε στο Αγγλικό Autocar, ο επικεφαλής Product Development της BMW, Herbert Diess, «προειδοποιεί» πως στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον, όλα τα μοντέλα της φίρμας θα έχουν κάποια μορφή ηλεκτροποίησης, που σημαίνει πως θα είναι είτε υβριδικά, είτε αμιγώς ηλεκτρικά.

Ο λόγος για αυτή την στροφή στον ηλεκτρισμό δεν είναι άλλος από τους αυστηρούς κανονισμούς που έχουν επιβληθεί στους κατασκευαστές από την Ευρωπαϊκή Ένωση σχετικά με τις εκπομπές CO2. Αναφέρεται μάλιστα πως η Ευρώπη είναι 5-7 χρόνια μπροστά από άλλες χώρες σε αυτόν τον τομέα (η Ευρώπη έχει επιβάλλει όριο 95gr/km CO2 μέχρι το 2020, η Κίνα 119gr/km, η Ιαπωνία 117gr/km μέχρι την ίδια χρονιά και οι Η.Π.Α. 102gr/km μέχρι το 2025). Ο Diess λέει πως στόχος της BMW, όπως και όλων των κατασκευαστών φυσικά, είναι να πετύχει τον στόχο των 95gr/km CO2 χωρίς όμως να θυσιάσει την οδηγική ευχαρίστηση. Ο μόνος τρόπος να το πετύχει αυτό, είτε αρέσει στους πελάτες της εταιρίας είτε όχι, είναι μέσω της «ηλεκτροποίησης».

Τα πρώτα βήματα έχουν γίνει βέβαια. Αναφέρομαι στην “i” σειρά της BMW που μέχρι στιγμής περιλαμβάνει δύο μοντέλα (i3 και i8) με το τρίτο, την i5 να φημολογείται πως θα προστεθεί στην γκάμα μετά το 2015. Χωρίς να κάνει καμία αναφορά στο i5, ο Diess έκλεισε τη συνέντευξη λέγοντας πως «θα προσπαθήσουμε να χρησιμοποιήσουμε το αρθρωτό kit που αναπτύξαμε για τα i3 και i8 ως βάση».

[Πηγή: Autocar]